קרוואן משפחתי למכירה

יש הרבה מאוד משפחות היום שמחפשות קרוואן משפחתי למכירה, אחרי הרבה שנים שהן לא נסעו לנופש משפחתי מסיבות כלכליות ובצדק.

זה לא חדש שמחירי הצימרים והמלונות בארץ ברוב המקרים יותר יקרים משהות בחו"ל והישראלים ובעיקר משפחה עם ילדים – עושים את החשבון שלהם ובוחרות בהשכרה של קרוואן לטיול מגבש ומהנה.

אין משפחה שלא רוצה לצאת בקיץ או בחופשה אחרת לטיול עם הילדים ואין משפחה לא עושה את החשבון הכלכלי ומוותרת. כי היום גם צימר עולה הרבה כסף, שלא לדבר על כניסה לאטרקציות וטיול עם ילדים בלי אטרקציות כמוהו כאילו לא היה. כל החוויה והתענוג הוא לספק לילדים חוויה גם אם זה נעשה פעם בשנה בחופש הגדול, עדיין הורים רוצים להשקיע כדי שהילדים שלהם יחזרו עם המון סיפורים וחוויות מהטיול.

היתרונות של קרוואן משפחתי למכירה

עד שאפשר היה לרכוש קרוואן משפחתי למכירה מה שהפך להיות אחד האמצעים הכי משתלמים לכל משפחה לצאת לטיול עם הילדים לכמה ימים בטבע, אנשים חסכו גרוש לגרוש כדי לצאת לחופשה הזו ואפילו נטלו הלוואות לשם כך. הצימר הכי פשוט הוא היום יקר ועל בית מלון אפשר היה רק לחלום. הפשרה הייתה לנסוע לכנרת, לתקוע אוהל ולחיות על קו החוף. אבל כמה זמן אפשר לשרוד בלי תנאים מינימליים. בכל זאת צריכים להתקלח, לאכול טוב, ללכת לכמה מקומות נחמדים עם הילדים. אז איך עושים היום את הטיול הכי חסכוני והכי כיפי- בקרוואן שמשמש גם המטבח שלכם, גם המקלחת, גם הצימר שלכם וגם הכיף הכי גדול בחיק הטבע.

בכל קרוואן יש מקלחון, כיריים גז, כיור ואפשרות לאחסן חומרי גלם של מזון וכך יוצאים מראש עם רשימת מכולת של ציוד ומזון, מבשלים בקרוואן והיום בכל חניון מסודר יש גם פינת מנגל ואוכלים בלי לשלם, מבשלים וחוסכים.

יש בזה כיף לא רק ברמת החיסכון אלא תחשבו על זה, שכמה פעמים באמת יצא למשפחה או הילדים האלה לאתגר את עצמם ולחיות בטבע. זה דורש התארגנות משותפת, פעולת צוות ומגבש מאוד כל משפחה. כולם נותנים יד, כולם עושים הכל כדי שהשהייה בטבע תהיה מוצלחת והחוויה היא אחרת לגמרי.

שהייה בקרוואן מלמדת את הילדים משהו על החיים

אם הילדים שלכם עוד לא יצאו למחנה קיץ של תנועת הנוער שלהם, עם טיול בקרוואן תוכלו בהחלט לעשות להם חוויה דומה. העובדה שאתם יוצאים אתם למקום בו אין טלוויזיה זה כבר רווח עצום. לנתק אותם ממסכים זה חשוב מאוד, לא רק לעיניים אלא גם לבריאות הנפשית שלהם.

ובזמן שהם לא יושבים מול המסך בסלון וצופים בעוד תוכנית, הם יכולים לחשוב, להרהר, לקרוא ספר ואם תחליטו גם שבטיול אין פלאפונים- תרוויחו עוד חוויות על אחת כמה וכמה. לפחות תנסו להגביל אותם בשעות הגלישה כדי שייהנו כמה שיותר ממה שקורה סביבם וכמה שפחות ממה שהם הורגלו ליהנות ממנו- הפלפון שלהם.

בסביבה חדשה וטבעית, כשהם לא צמודים למסך הם יוכלו לגלות מה עושה להם הטבע, לטייל באזור. לשהות בחניון ולהסתדר עם מקלחות לא בבית, ומיטה לא בחדר ולשתף פעולה עם החוויה הזאת שהיא יוצאת דופן וגם אם הם יתלוננו על היתושים או על שעמום- בסוף הם ירוויחו כיף אמיתי שלא תלוי בדבר אלא רק בהם ובמשפחה כולה.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לחפש קרוואן משפחתי למכירה ואת היתרונות הנוספים כבר תבינו לבד.

איך בוחרים טיול קרוואן?

קרוואן משפחתי למכירה נועד למשפחה, אבל גם אם אתם רק זוג או יחיד שמתכננים בקרוב את הרחבת המשפחה, תוכלו ליהנות מהרכישה הזאת. תוכלו ללכת על קרוואן של ארבעה או חמישה מקומות ואף יותר. שימו לב שהמיטות נוחות, שיש לכם את כל האמצעים הדרושים כדי לשהות בטבע אבל לא בהישרדות אלא בכיף. תוכלו גם לשפר ולשדרג את הקרוואן עד שהוא יהפוך למקום הכי נוח עבורכם.

בכל קרוואן יש חלונות, רשתות נגד יתושים ומיטות כמובן, שטחי אחסון, מטבחון, מקלחון ועוד. תוכלו להצטייד בדברים נוספים כמו אוהל, שולחן קטן וכיסאות. הכל תלוי מה תרצו לעשות. תוכלו גם לקחת חכת דייג אם אתם מתכננים לתפוס דגים ולעשות על האש מול השקיעה. חוויה מעולם אחר.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה