קרוואן נגרר למכירה

זה בדיוק הזמן לרכוש קרוואן נגרר למכירה, כאשר בעליהם מתכננים כבר את רכישת הקרוואן החדש שלהם ומתפנים למכור את הקודם. אין ספק כי החיבור לקרוואן הוא סוג של חיידק חיובי. יש אנשים שמוצאים את החיבור שלהם לטבע בטיפוס הרים, יש שאוהבים לעשות טיולים רטובים בנחלים בחורף. יש שמקימים אוהל ליד הכנרת למשך חודשים ויש את קהילת בעלי הקרוואנים שבהחלט אפשר להגדיר אותה כאנשים הרפתקנים מצד אחד ומחושבים מצד שני.

הסיבות לאחזקת קרוואן הן רבות ומדובר ביתרונות בלבד. תארו לעצמכם שאתם משפחה של זוג הורים וארבעה ילדים שאוהבים לטייל בארץ. כבר לא אחת דובר על כך שמחירי הצימרים ובתי המלון בארץ יותר יקרים מלקחת בית מלון בחו"ל. משום כך הישראלים שגילו את החיסכון בטיול בקרוואן כולל את הייחודיות והכיף שבחוויה, כף רגלם לא מגיע לבתי מלון ולא לשום צימר. הם פשוט בנו את החופשות שלהם סביב הקרוואן מתי שהם רוצים, איך שהם רוצים ובזמן שהם רוצים.

מה זה קרוואן נגרר למכירה?

קרוואן נגרר למכירה צריך להתחבר לרכב שלכם בניגוד למוטוקרוואן שהוא רכב הכולל קרוואן. למי שיצא לשהות בקרוואן לפני עשור, בוודאי יש זיכרונות לא ממש "נוחים". אולי המיטות לא היו נוחות, הקרוואן לא הציע יותר מדי שירותים ועוד בעיות, אבל זה ממש לא מה שקורה היום בעולם הקרוואנים הנגררים החדשני. פעם באמת היו קרוואנים נגררים לא מעוצבים, צפופים, מאוד בסיסים ולא מאובזרים. אפשר לומר שזה התאים יותר להישרדות ולא למגורים או לטיולים כיפיים עם המשפחה אבל היום המצב השתנה.

יש בארץ חברה אשר בונה קרוואנים ויכולה להגשים לכם כל חלום. הקרוונים של היום נבנים מחומרי הגלם הכי איכותיים, עם חלונות ורשתות נגד יתושים. עם מיטות אורתופדיות נוחות שאתם יכולים לישון עליהן שנה ולא יכאב לכם הגב. הם נסגרים וננעלים הרמטית כך שאתם יכולים לשמור על הפרטיות שלכם וגם להרגיש בטוחים.

מה מכיל קרוואן ?

לכל קרוואן נגרר למכירה יש את העיצוב והשיפורים שלו. אתם יכולים לרכוש קרוואן ולהפוך אותו לבית מלון חמישה כוכבים. כל זאת ניתן לעשות באמצעות שדרוג של אביזרים ומוצרים כמו מדרגות כניסה, תוספת של מזגן אם יש צורך, מקלחון נוח ועוד. בכל מקרה קרוואן נגרר כולל מטבחון, מקלחת ואז יש אפשרות להחזיק מיכל מים גדול אם מדובר במשפחה. לבחור בקרוואן שיש לו מקום אחסון שתוכלו לאחסן בו מוצרי מזון, או את כל הציוד למיטות. גם המיטות היום עשויות להיות מאוד נוחות כך שתוכלו להרגיש ממש בבית.

אם תחליטו על רכישת קרוואן כמובן שזה יכול לשנות לגמרי את החוויה המשפחתית שלכם. "להעמיס" את כל המשפחה ולצאת לדרך עם הרבה הפתעות. זה לא שהזמנתם בית מלון או צימר, אתם יכולים לחנות בכל חניון שתבחרו ולנחות בתוך שמורת טבע, קרוב למסלולי טיול שאתם מעוניינים לעשות וכאשר מדובר בילדים מומלץ לבחור לחנות את הקרוואן קרוב לאטרקציות המתאימות לגילאי הילדים שלכם. ילדים משועממים עלולים להרוס כל טיול טוב.

בחרו בחניון הנכון

רכשתם כבר קרוואן נגרר למכירה, כעת אתם רוצים לתכנן את הטיול הראשון שלכם אתו, או שאתם רוצים לצאת לדרך באופן ספונטני וגם זה יכול להיות. חשוב שתצטיידו במידע על כל החניונים שנמצאים בכיוון שלכם ותלמדו את השטח. זה מה שיוביל אתכם לאתרים היסטוריים, טיולי פריחות, נחלים ותצפיות שהם כמובן חלק ותוכן של כל טיול טוב.

יש בארץ כבר הרבה מאוד חניונים שיש בהם שירותים חשובים מאוד ושעשויים להפוך את השהות שלכם בקרוואן לנעימה וקלה כמו מקלחות ושירותים מסודרים, חיבור לחשמל ולמים. פינות ישיבה עם ספסלים ובחלק מהחניונים יש גם אזורי משחקים לילדים כמו מתקני שעשועים, נדנדות ועוד.

לא כל החניונים מציעים הכול ויש גם הבדל במחירים שכל אחד גובה ולכן את כל המידע והשירותים שכל אחד מציע, מוטב לבדוק מולם לפני שמגיעים. אתם תצטרכו להיעזר בשירותים שלהם בהתאם למה שחסר בקרוון שלכם. אם לדוגמה אתם משפחה עם ילדים ואתם חושבים שלא מספיקה מקלחת אחת לכולם, חשוב שתבדקו אם בחניון שאתם נכנסים אליו יש מקלחת, אפשרות לשירותים, תשתיות של חשמל ומקום מסודר ועוד.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה