קרוואנים למכירה

תרבות השימוש בקרוואנים כבר כאן והיא רק גדלה כל הזמן. הטרנד הזה שייך כבר שנים רבות לאירופה וארה"ב, שם משפחות שלמות יוצאות כל קיץ לטיולים מחוף לחוף. הנושא של קרוואן התפתח דווקא בארצות הברית ואחר כך הגיע לאירופה משום שש מרחקים עצומים בין מדינה למדינה, ואם אנשים רוצים לבקר בני משפחה או סתם לנסוע לטייל ולעבור ממדינה למדינה, לא תמיד הם ימצאו איפה ללון בדרך ולכן השימוש בקרוואן הוא אידיאלי. הם יכולים ללון בו, לעצור עצירות איפה שהם רוצים ולדאוג לעצמם משום שהקרוואן מתפקד כמו בית מלון.

אחר כך גם אירופה אימצה את הרעיון וגם שם יש הרבה קרוואנים למכירה. תרבות הטיולים בקיץ מפותחת, אנשים חייבים לקחת חופש מהחיים ולכן הם פשוט רוכשים קרוואן ויוצאים עם כל המשפחה חוסכים בתי מלון, חונים בחניונים שהפכו למקומות חוקיים עבור בעלי קרוואנים ושגם ברוב המקרים מספקים להם שירותים כמו: מתחמי ישיבה, מקלחות, שירותים ועוד.

כמובן שהטיול עצמו סובב סביב השירות של הקרוואן ובתוכו מבשלים, אוכלים, עושים כלים והכל בתוכו משום שזה הופך להיות הבית הזמני עד סוף הטיול. 

עד 80,000 ₪ ויש לכם קרוואן מדהים

יש כל מיני סוגי קרוואנים למכירה. אם תגלשו באתר שלנו תמצאו שלל קרוואנים ותוכלו לקבל מידע על סוגים של קרוואנים שונים. יש למשל קרוואן המיועד לארבעה אנשים בשם "דניאלה דאבל".

זהו קרוואן הנגרר על ידי רכב פרטי. יש בו מיטה זוגית או פינת ישיבה שהופכת למיטה זוגית וגם מיטת קומתיים. יש בו מזגן, וילונות ורשת נגד יתושים, מערכת מים חמים על גז. שלושה חלונות נפתחים, חלון שנפתח בגג הקרוואן תא אחסון, גלגל רזרבי כולל מתקן. בחדר השינה יש מיטה זוגית קבועה, סלון שנפתח למיטה זוגית, ומתחת למיטה אחסון. בשירותים ובמקלחת יש מיכל מים של 120 ליטר, מקלחון הכולל וילון ורצפה. חלון אוורור בתקרה ושירותים כימיים. במטבח יש מקרר של 80 ליטר עם אופציה ל-140 ליטר, כיריים של שלוש להבות וכיור נירוסטה. מערכת החשמל מצוידת בשקעים של 220V ותאורה של 12V. 

NATALIA DOUBLE- קרוואן ל-6 אנשים

נטליה דאבל הוא קרוואן המתאים ל-6 אנשים כלומר משפחה של הורים ו-4 ילדים. או 3 זוגות חברים או כל הרכב אחר שתרצו. יש בו  סלון אירוח שנפתח למיטה זוגית, מיטת קומתיים, יש אחסון מתחת למיטות. מיטה זוגית קבועה. כן יש בקרוואן שירותים ומקלחת, מיכל מים של 120 ליטר. יש מקלחון כולל רצפה ווילון, חלון אוורור בתקרה שירותים כימיים הכוללים הדחה, ואם נוסעות כמה משפחות עם קרוואנים אפשר גם לשכור שירותים כימיים ל-6 אנשים עם כמה תאים. המטבח מצויד במקרר של 200 ליטר, כיריים בנות 3 להבות, כיור נירוסטה. מערכת חימום מים באמצעות גז, למי שלא מוותר על מקלחת חמה גם בקיץ. מערכת החשמל כולל שקעים של 220V ותאורת לד של 12V.

קרוואנים למכירה כוללים סוגים שונים.

לטייל בכל מקום

בדרך כלל מחנים את הקרוואן בחניון קרוואנים שניצב סמוך למקומות בהם רוצים לטייל. הטיילים המדופלמים מכירים את כל החניונים בעל פה וגם איפה הכי טוב לחנות בהם. החניונים הללו מספקים שירותים נוספים לבעלי הקרוואנים ולכן אפשר בהחלט לשהות אפילו חודשים אם רוצים בחניון כזה וללכת לקניות בעיר קרובה ולהמשיך את הטיול בחיק הטבע.

יש משהו מאוד בסיסי ומאוד חוויתי בטיול קרוואן. זהו ניתוק אמתי מכל ציוויליזציה, אפשרות לברוח מהרעש, מהפלאפון, מטרדות היום יום ולנקות את הראש. לצבור אנרגיה חדשה ולחזור לחיים עם כוחות מחודשים.

לפעמים אנשים שמחפשים קרוואנים למכירה הם קבוצת אנשים חברים, שפשוט החליטו שהם רוצים לטייל ככה בחיים שלהם. הם רוצים באמת לחוות את הטבע. אז כולם רוכשים קרוואנים ומתכננים את הטיולים שלהם ביחד. הם יוצאים יחד, נמצאים יחד ואין ספק שזו חוויה מקרבת ועצומה לא רק עבור כל משפחה, אלא עבור כל מי שנמצא באותה קבוצה.

מאז שהוזלו המחירים על רכישת קרוואנים זה הפך להיות היום בישראל הטרנד הכי גדול של חובבי הטבע, משפחות שרוצות להכיר את הטבע מקרוב ולעבור חוויה משותפת וגם אנשים שמאז ומתמיד חלמו שיהיה להם איזה קרוואן בלי ארנונה.

קראו גם על: מבנים ניידים למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה