קרוואן

אחת הדרכים הפופולאריות ביותר בזמן האחרון לטיול, היא קרוואן. קרוואן הוא לרוב כלי רכב נגרר שמתחבר לרכב הרגיל מאחורה וכולל בתוכו כמה מהמאפיינים של בית כמו מיטות, מטבח ועוד. ישנם קראוונים שכוללים בתוכם את מושב הנהג (נקראים אוטוקראוון) ומאפשרים לכם לצאת לטיול ללא הרכב הרגיל. לקניית קרוואן ישנם מעלות רבות, בחרנו לכם את ששת הסיבות הטובות ביותר.

  1. לראות את כל הארץ מהרכב – במקום לקחת חופשה רגילה, לשלם על כמה לילות במלון ולראות כל יום את אותו נוף, בקרוואן זה לגמרי אחרת. אתם מתעוררים כל בוקר לנוף שונה, שותים קפה, מתרחצים בנהר או באיזה פנינת טבע ריקה מאדם. החוויה היא לגמרי ייחודית. אפשר לחקור את כל הארץ עם הקרוואן שבעצם מהווה כמו מין בית נגרר. אפשר לבשל בו, לישון בו בנוחות ששונה מקמפינג ובעיקרון לעשות את כל מה שאתם עושים בבית, רק באיזה מקום בארץ שתמיד רציתם לטייל בו. 
  1. חיסכון בכסף – מעבר לזה שהקרוואן הוא כיפי, העלות היא רק לקניה. אחר כך החופשות שלכם הרבה יותר זולות מכל מלון והחוויות מגוונות. אפילו אם קניתם קרוואן ולא בכל הזמן אתם משתמשים בו, תוכלו להשכיר אותו לאנשים אחרים שרוצים לחוות גם את החוויה וככה תחזירו את ההשקעה של הקניה בקלות. הטרנד הזה הגיע גם לארץ וכיום קיימים קראוונים יפים להשכרה שהבעלים קנו אותם נטו בתור נכס. במקום להשקיע כמה מיליונים על דירה, הם מצאו שההשקעה בקראוון משתלמת הרבה יותר ורווחית הרבה יותר מדירה. אז בנוסף לחוויה שלכם, תוכלו להפוך את הקרוואן לנכס מניב ולחוויה שגם אנשים אחרים יוכלו להנות ממנה.
  1. חוויה משפחתית\ חוויה עם חברים– בנסיעות הארוכות או בעצירות עם הנופים המטורפים, זה בדיוק הזמן להתחבר עם השותפים למסע. לשכוח קצת מהחיים הרגילים, לשחק כמה משחקי חברה, לשמוע מוזיקה בשיא הווליום ולרקוד, לפתוח את החלונות ולבהות בשקיעה שכנראה לא הייתם מתפנים לצפות בה בימים רגילים.
  1. נח לעובדים מהבית– אם אתם עובדים מהבית וכל מה שנחוץ לכם לעבודה זה רק מחשב ו-WI-FI , תשמחו לגלות שטיול בקרוואן זה אידיאלי מאוד בשבילכם. כיום בעולם קיימים הרבה מטיילים בקראוונים שמשם הם גם עובדים. אולי זה קצת קיצוני אבל חלקם אפילו מכרו את הבית או יצאו מהשכירות, והקרוואן הוא הבית היחיד שלהם.גם אם אתם לא מתכוונים ללכת על כל הקופה, מומלץ לנסות את אורח החיים הזה לפחות לכמה שבועות בתור התחלה בשביל החוויה, ואז להחליט אם זה מתאים לכם. היתרון העצום בחיים כאלה הוא שאף פעם לא משעמם. אין את השחיקה הזאת של לעבוד מהבית ולראות בכל יום את אותו נוף ואת אותם דברים. בטיול אתם כל יום תשכנו במקום אחר ותחוו חוויות שהם מיוחדות ולא חוזרות על עצמם.
  1. לחוות את כל הארץ– אז נכון, אם הייתם קונים קרוואן בארצות הברית או במקום אחר בעולם כנראה שהיו לכם נסיעות ארוכות בהרבה. אבל הייתרון האדיר של ישראל הוא שיש לנו כאן את הכל. מהמדבר, לים המלח, לשלג בחרמון, לרמת הגולן עם הנופים, למעיינות, מפלים ועוד הרבה פנינות טבע שאפשר לראות ולחוות. מהבחינה הזאת זה אפילו ייתרון, הכל נמצא במרחק נסיעה לא גדול מידי. כל מה שנשאר לכם זה לקנות את הקראוון שלכם ולהתחיל במסע.
  1. ידידותי לכלבים וילדים– הטיול בקרוואן הוא חוויה עצומה גם לכלבים, שזוכים לטיולים שווים ושונים ברחבי הארץ, וגם לילדים שיהנו מהחוויה המיוחדת ומהחוויות החדשות שייפתחו בפניהם בכל עצירה.

קראו גם על: קרוואן יד 2

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה