קראוונים למכירה

אתם עומדים לפני צעד חשוב בחייכם. החלטתם לקנות קראוון. אם אתם נמצאים פה, כנראה שזו הפעם הראשונה שלכם שאתם מתעניינים בקראוונים למכירה. בין אם אתם קונים אותו לטיולים פעם בכמה זמן, בין אם אתם עומדים לגור בו ולנדוד ממקום למקום, או בין אם אתם באמצע, מתכננים לצאת איתו לטיולים תכופים אבל לא לגור בו, ההחלטה היא גורלית ולכן הבאנו לכם כמה טיפים שיעזרו לכם להחליט בצורה הטובה ביותר.

  1. השתמשו בדף ועט לרשום את הדרישות שלכם

 לפני שאתם מתחילים לחפש אחרי הקראוון או האוטוקראוון המושלם, כתבו על דף מה אתם באמת מחפשים בקראוון שלכם. זה יעזור לכם להתמקד בחיפוש ולהתפקס על הדברים שאתם באמת מחפשים. זה כמו לצאת לסופר בלי רשימת קניות, אתם פשוט מתבלבלים מהמבחר ושוכחים מה הייתם צריכים ולמה הגעתם לסופר. ככה גם במקרה שלנו, רשימה היא נחוצה בשביל לצאת עם מה שרציתם ומכיוון שלא מדובר בהוצאה של מה בכך, עדיף שתהיו בטוחים במה שקניתם ולא תתאכזבו אחר כך. 

אז מה לכתוב בדיוק על הדף?

*הדבר הראשון שתכתבו על הדף יהיה השימוש שלכם בקראוון. למה אתם מתכוונים להשתמש בו, טיולים ארוכים, טיולים צרים, מגורים וכ'ו. האם אתם מתכננים להשכיר אותו בזמן שלא תשתמשו בו? הכל צריך להיות רשום על הדף.

*דבר שני שתכתבו על הדף, הוא מה דרוש לכם בקראוון. בין אם זה שירותים, מקלחת ומטבח (מה שהרבה קראוונים למכירה כבר כוללים בתוכם.) שדרושים לכל שהות, קצרה או ארוכה. כמה מיטות דרושות לכם? 

אם אתם מתכננים שהות ארוכה מן הסתם שתצטרכו לחשוב על פיתרונות נוספים לענייני היום יום כמו פתרון לכביסה, על חבלי תליה וכדומה. 

מה תצטרכו לשהות ארוכה בקראוון?

לשהות ארוכה יותר החלל עצמו צריך להיות מעוצב ומתוכנן לפרטי פרטים כי בכל זאת, הקראוון קטן ואתם לא רוצים לדחוס בו דברים שאתם לא צריכים. האם אתם צריכים סלון או שתסתדרו בלעדיו, איך אתם מתכוננים לבשל ואיזה עוד דברים תצטרכו למטבח הקטן שבקראוון. 

איך למנוע מחפצים ליפול\לזוז?

לנסיעות ארוכות תצטרכו לתכנן איך הדברים לא יפלו או יזוזו, קיימים באינטרנט הרבה טיפים מגניבים שכוללים סקוצ'ים, מסילות ועוד פתרונות שנועדו למנוע מהחפצים שלכם ליפול. 

*לאחר מכן מומלץ לכתוב את טווח המכירים שאתם מוכנים להשקיע בקראוון. כמובן שאתם צריכים להיות ריאלים, לפי המחיר של השוק ולא לכתוב סכום דמיוני שלא יספיק לכם למושב הנהג.

אחרי שכל הדרישות שלכם נמצאות על הדף מולכם, אפשר להתחיל בחיפוש.

  1. איזה קראוון אתם רוצים?

הגיע הזמן לחשוב על מה בדיוק אתם רוצים לקנות. האם זה קראוון שנגרר על ידי הרכב הרגיל? או שאולי אוטוקראוון שבו הנהג הוא חלק מהחוויה יחד עם כולם באותו חלל וחוסך את המאמץ של לסחוב גם רכב? מה מתאים לכם יותר מבחינת המחיר? האם זהו קראוון חדש ומאובזר או שאתם מעדיפים בכלל לקנות קראוון יותר זול ביד שניה?

קראוון מותאם אישית

ישנם הרבה סוגים של קראוונים למכירה שכל קראוון מצוייד בתוספות משלו, אבל אם אתם רוצים קראוון שמותאם בדיוק לצרכים שלכם, והחלטתם שאתם באמת משקיעים בקראוון שלכם, האופציה הזו נועדה לכם.

האופציה היא לפנות למומחים שיתאימו לכם בדיוק את הקראוון וישפצו אותו בדיוק לפי הצרכים והטעם שלכם. 

עשו זאת בעצמכם

בארצות הברית יצא טרנד חדש שהוא לשפץ את הקראוון בעצמיכם. כמובן שזה נועד לאלה עם הידיים הטובות מביננו שיודעים לשפץ ולתכנן דברים. ניתן למצוא עשרות סרטונים ברשת של אנשים שהחליטו לשפץ בעצמם רכב גדול (אחד מהם השתמש לכך ברכב להסעת ילדים), לצייד אותו בכל מה שצריך ולהפוך אותו לאוטוקראוון מיוחד משלהם.

  1. אל תתפתו לתוספים שאתם לא צריכים

בחלק מהקראוונים למכירה יופיעו גם בונוסים כמו ספה מעוצבת עם כריות בצבע שמנת, אבל אל תתפתו אם זה לא מה שאתם צריכים. קל מאוד להיסחף ולכן יש לכם את הרשימה שבה כתובות כל הדרישות שלכם. אם זהו בונוס נחמד בשבילכם אז אין בעיה, אבל אל תחרגו מגבולות התקציב רק בגלל עיצוב או תוספים שאתם לא צריכים. אפשר למצוא קראוונים במחירים מאוד טובים.  

  1. אם זה נראה טוב מידי כנראה שמשהו מסתתר

תבדקו בשבע עיניים קראוונים שנראים טוב מידי בשביל להיות אמיתי או שהמחירים שלהם זולים מידי. אם אתם קונים קראווון יד שניה, בררו למה הבעלים מוכרים אותו, זו יכולה להיות סיבה טובה כמו השתדרגות (שיהיה להם במזל) אבל זאת יכולה להיות סיבה לא טובה כמו שהקראוון פגום או מסתיר בתוכו בעיות ואתם לא רוצים לקנות קראוון כזה. 

  1. סיירו בקראוון ובדקו הכל

אתם לא רוצים להתאכזב לאחר מעשה ולכן כשאתם מסיירים בקראוון השתמשו בחוש הריח שלכם שיהווה את האינדיקציה הכי טובה שלכם לבדוק שאין עובש בשום מקום. הסתכלו סביב אם אתם רואים שינויים בצבע, כתמים, וכדומה(מה שאומר שניסו להסתיר פה משהו) חלודה בדרך כלל מעידה על בעיה גדולה יותר, מה שאומר שתצטרכו להחליף את כל החלק ולאטום את החורים שמהם דלפו המים. 

כדאי לקנות קראוון עם פגמים?

אם בכל זאת אתם רוצים לקנות את הקראוון, בקשו מהבעלים שייתקן את הבעיה בעצמו או שייתן לכם הנחה בשל הפגמים. עם זאת, האופציה לא מומלצת כי אתם לא יודעים כמה תצטרכו לשלם להחלפת החלקים ואם ישנם עוד בעיות מתחת לפני השטח.

בקניית אוטוקראוון יד 2, אל תוותרו על בדיקת הרכב במוסך, לבדוק אם הוא כשיר לנסיעות ושהכל בסדר בתוך המנוע.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה