קרוואן מפואר

אם נדמה לכם שבית על גלגלים קרוואן מפואר הוא לעשירים בלבד, במאמר זה תוכלו להיחשף למגוון העשיר של תוספות לקרוואן שיהפכו אותו לבית מלון נייד. האביזרים והתוספות נועדו כולם להקל על השהות שלכם בחיק הטבע, לאפשר לכם לתפקד בצורה הכי יעילה עד כדי כך שלא יחסר לכם דבר, ובכלל לא תרגישו שאתם לא באזור הנוחות שלכם. לכאורה אתם לא אמורים להיות, משום שמי שנוסע לטיול טבע צריך גם לאתגר את עצמו, אבל בואו נאמר שאת האתגרים נשמור למסלולים בהם תלכו או לתצפיות אליהן תעלו ואת השאר- השהות בחיק הטבע תהפכו לנעימה וקלה בזכות כמה תוספות קטנות אבל משמעותיות לקרוואן שלכם.

אומנם יש אחרים שלא מעוניינים אפילו בשדרוג ומסתפקים באביזרים בהם מצויד הקרוואן שלהם, אבל אנשים שרוצים לדוגמה לגור בקרוואן לתקופה או אנשים שנוסעים לטייל הרבה עם קרוואן ולא חשוב באיזו עונה, יוכלו לעשות לעצמם טיול מושלם ולא יחסר להם דבר. הם פשוט ייהנו מהטבע המופלא טוטאלית, גם אם ירד מבול, ואם יתכרבלו במיטה החמה שלהם בקרוואן האין כיף והנאה יותר מושלמים מזה?

מדרגות ודלת כניסה- כניסה מלכותית לקרוואן שלכם!

גובהו של הקרוואן הוא לא כזה גבוה שחייבים מדרגות או דלת כניסה, אבל בואו נאמר שזה באמת עניין של נוחות ובעיקר אם אתם נוסעים לטייל עם הילדים שלא מצליחים להיכנס לבד והם עלולים לקרוא לכם כל רגע שתעזרו להם. מי צריך את זה באמצע הטיול?

לכן מומלץ לבדוק דלתות כניסה ומדרגות שיעשו לכם את החיים הרבה יותר קלים, גם מבחינת הכניסה והיציאה של הילדים וגם אם אתם מתכננים יציאה לטיול או חופשה בחורף, יותר נכון להתארגן עם הבוץ על המדרגות בכניסה ולא להכניס אותו פנימה. אז דלת כניסה ומדרגות אידיאלי למשפחות עם ילדים ולטיולי חורף וגם לכל מי שרוצה לשדרג את הקרוואן שלו ולהפוך אותו לבית חלומות.

זה בהחלט אופייני לסוג קרוואן מפואר שבעליו רוכש את כל מה שהוא נזקק לו כדי להפוך אותו למקום נגיש ונוח. בנוסף לכך יש כמובן עוד אביזרים ותוספות ולא חייבים לרכוש את כולם בבת אחת, אלא לאט לאט להכניס כל פעם תוספת חדשה עד שתשלימו את האתגר.

שירותים עושים את כל ההבדל- קרוואן מפואר

אחד הדברים שעושים את ההבדל בין קרוואן מפואר לרגיל הוא מכלול השירותים שהקרוואן מציע. שירותים הם אחד האלמנטים שמשנים לחלוטין את השהות בחיק הטבע ואם אתם מתגוררים בקרוואן אז אתם בכלל חייבים אותם.

יש כל מיני סוגי שירותים והמחיר שלהם מתחיל מ- 290 ₪ לדלי נייד ועד ל- 6,550 ₪ לשירותים עם אסלה ממש כמו בבית. רכישת שירותים יאפשרו לכם לא להיות תלויים בשירותים הציבוריים הקיימים בכל חניון מסודר היום. יש המעדיפים שיהיו להם שירותים משלהם ולהן הם משקיעים גם בזה. זה הרבה יותר זמין, נגיש ונוח ולא צריך להיות תלויים באנשים אחרים או בהיגיינה של אחרים. תוכלו לשמור על ניקיון אולטימטיבי כל העת ברמה שאתם מכירים ואוהבים.

לא חייבים ללכת על השירותים הכי יקרים, אפשר לקבל המלצה על סוג השירותים שמתאימים לקרוואן כמו שלכם ולמטרה שלכם. אם אתם גרים בקרוואן או אתם נוסעים אתו לטייל והעיקר שיהיה נוח.

מקרר ומקלחת- משנים לגמרי את רמת הנופש

רכישה של מקרר ומקלחת הם חובה בעיקר למי שנוסע לטייל עם קרוואן מפואר בקיץ בעיקר. מזיעים, חם, ואז ממש מתחת לאף בלי לעמוד בתור של המקלחות בחניון, נכנסים למקלחת ויוצאים כמו חדשים.

גם מקרר הוא מצרך חובה גם למי שמתגורר בקרוואן וגם למי שרכש אותו לצורך טיולים משפחתיים. בדרך כלל משפחת שיוצאת לטייל רוכשת חומרי גלם ומכינה ארוחות ולכן היא חייבת מקרר שישמור על טריות והיגיינת חומרי הגלם. הכנת ארוחות בקרוואן שמצויד בדרך כלל בכיריים היא חובה משום שזהו בעצם החיסכון הגדול של הטיול. הארוחות שאתם מכינים והלינה שהיא בקרוואן מה שחוסך לכם את התשלום לצימרים, בתי מלון ועוד.

כמובן שגודלו של המקרר חייב להתאים למספר הנפשות בקרוואן ולכמות המזון שאתם רוצים לשמור בתוכו. בקיץ, הכי קל זה לשלוף ממנו מים צוננים ולקחת נשימה עמוקה מול שמיים כחולים. כיף.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה