קרוואן מפואר

הרבה מאוד ישראלים רוכשים קרוואן מפואר חמישה כוכבים ויוצאים לטייל במרחבי ישראל בלי לדאוג לתשלומים עבור לינה בבית מלון או בצימר מהסיבה הפשוטה- אין להם הוצאה כזו. הם ישנים בקרוואן מפואר בנוחות ממש כמו בבית מלון חמישה כוכבים, אבל בלי המוזיקה המעצבנת בבריכה ורעשי הרקע. לטיול עם קרוואן יש כל כך הרבה יתרונות ומשום כך, מאז שחלה הוזלה על המס לרכישת הקרוואנים רבים רכשו אותם כדי לעשות את הטיולים שלהם, בלי יותר מדי הוצאות אבל עם הרבה מאוד טבע ירוק וכיף. אם אתם למשל משפחה עם שלושה ילדים, תעשו חשבון כה זה יעלה לכם לכלכל אותם בטיול של שבוע. ראשית יש את ההוצאה של הלינה בבית מלון, הארוחות שלעתים גם חוצות את גבולות המלון ואז אוכלים במסעדה כי לילדים יש דרישות משלהם. ואם בכל זאת רוצים גם לחוות איזה ארוחה טובה אז תצטרכו להיפרד מסכום של 4 ספרות, שלא לדבר על אטרקציות ובילויים בדרך. כל כניסה לכל אתר עולה כסף ובקיץ אין משפחה עם ילדים שתוותר על פארק מים או בריכה שעשועים. כך יוצא שהבילוי של המשפחה כל קיץ משולם כל השנה בתשלומים כי זה עולה הרבה, הרבה מאוד וכבר דובר מספיק על מחירי בתי המלון בארץ והנופשים מה שגרם לנסיקה של טיולים בחו"ל. אבל אם בכל זאת אם מעדיפים (ובצדק) לנפוש בארץ, קרוואן יכול להיות הפתרון האולטימטיבי עבורכם שלא לדבר על החוויה האישית וגיבוש המשפחה. זה מתכון מנצח ליחסים בריאים ולחוויה משפחתית מלכדת.

מה כולל למשל קרוואן מפואר ל-7 אנשים?

קרוואן מפואר ל-7 אנשים כולל למשל מיטה זוגית וסלון שניתן להפוך אותו למיטב זוגית ועוד מיטת קומותיים או שלוש מיטות טריפל. כל הנוחות שבעולם לכל אחד יש את הפינה שלו לישון הכי בנוח. משפחה עם ארבעה ילדים יכולה לישון בקרוואן כזה בכיף ובנוחות, לילה שקט ונהדר. אם אנחנו מדברים על הקיץ אז ברור שבקרוואן חייב להיות מזגן, ובאמת בכל הקרוואנים יש מזגן כי עונת הקיץ היא עונת הטיולים ואין אדם, זוג או משפחה שיעזו לצאת לטייל בקיץ בלי מזגן. זה כמובן גם מכניס אוויר בחמסין הכבד אבל גם מבריח יתושים שהם צרה צרורה בחיק הטבע. בנוסף יש בקרוואן מערכת של מים חמים על גז, אם כולם רוצים להתקלח במים חמים למרות שקיץ. יש גם רשת ווילונות נגד יתושים, שהם ההגנה הכי מושלמת נגד המעופפים המטרידים האלה. לפחות שלושה חלונות שנפתחים וגם חלון גג שמאפשר לכולם לשכב במיטה ולחפש כוכבים חוויה מיוחדת במינה רק למי שישן בחיק הטבע.

תאי אחסון, חדר שינה!

אם אתם רוצים לרכוש קרוואן מפואר, מוטב שתרכשו אחד עם תאי אחסון. יש הרבה ציוד כאשר יוצאים לטייל וחשוב מאוד שיהיה לכם מקום לשמיכות, לצעצועים של הילדים, לאוהל שתיקחו אתכם ולכל ציוד אחר לו תזדקקו במהלך החופשה שלכם. בנוסף חשוב שיהיה בו מקלחון, חדר שינה לכולם ושירותים כימיים עם הדחה. בדרך כלל בכל קרוואן יש גם כיור, מקרר וכיריים כדי שתוכלו להכין את הארוחות שלכם בעצמכם. סוג של כיף לבשל בטבע אבל גם חיסכון גדול של הוצאה על ארוחות לשבוע ימים למשפחה. אין ספק כי טיול קרוואן הוא חוויה מסוג אחר. הוא מאפשר לכם לנדוד מקמפינג לקמפינג וההוצאה תהיה רק על החנייה ללילה. אבל אין הוצאות על לינה, אוכל ועוד אשר הופכים את הטיול המשפחתי לבלתי אפשרי מבחינה כלכלית עבור כל מיני משפחות חוץ מאלה שיש להם כבר קרוואן.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה