טיול קראוון עם אופניים

אם יש משהו שמגפת הקורונה וימי הסגר עזרו לנו להבין, זה שאנחנו אוהבים לטייל. לא בכדי בכל שבת וחג כבישי ישראל מתמלאים רכבים הנמצאים בדרכם לראות את הארץ. יש לנו ארץ נהדרת ושופעת אטרקציות שכדאי לבקר בהן – ואנחנו מבינים את זה ומנצלים את ההזדמנויות כאשר הן מגיעות. אז אם גם אתם, כמו ישראלים רבים, נערכים לימים שאחרי הסגר וחושבים איפה תטיילו קודם – יש לנו הצעה בשבילכם. דווקא עכשיו, כשאנחנו קצת פחות בכושר אחרי זמן רב בבית, טיול אופניים חשמליים עם קרוואן מצויד היטב, יכול להיות פתרון מעולה.

למה לטייל עם אופניים חשמליים

אין ספק שטיול עם אופניים בעלי מנגנון חשמלי זה שונה לגמרי מטיול רגלי או עם רכב. אם תנסו, תגלו שיש לטיול כזה כמה יתרונות ייחודיים שיהפכו את הטיול שלכם לחוויה שונה מאוד לעומת טיולים אחרים שחוויתם עד היום.

להרגיש את החופש – עם האופניים החשמליים, כל אחד מבני המשפחה יוכל להרגיש חופשי ועצמאי. כל אחד מקבל זוג אופניים ויכול לשלוט במהירות ולעצור בצד הדרך כשהוא רוצה, מה שמעניק תחושת חופש אמיתית. טיול באופניים מאפשר גם חיבור אחר לטבע ולעצמנו. לעומת נסיעה ברכב בה כולם "כלואים" בתוך המכונית ומשוחחים ללא הפסקה, עם האופניים החשמליים כל בני המשפחה יכולים להרגיש את הרוח הנעימה מלטפת את פניהם, ליהנות מהנופים ומהמחשבות וכשעוצרים, ליהנות גם מהביחד.

מתאים לכל רמת כושר – בעוד שבטיול רגלי אחד האתגרים הוא להישאר כולם באותו קצב, ותמיד יש את מי שנותר מאחור ונעלב, טיול באופניים החשמליים מאפשר לכולם לשמור על אותו קצב, ללא פערים שנובעים מרמת הכושר הגופני. הדבר מאפשר גם לבחור במסלולי טיול שברגל אולי יכלו להיות מאתגרים מדי בשל אורכם למשל, אולם באופניים החשמליים – הם קלילים הרבה יותר.

להגדיל את ההספק – עד שכבר הצלחתם לארגן כמה ימי חופש, לא תרצו להספיק לראות, לטעום, להריח, לשמוע ולחוש כמה שיותר? באמצעות אופניים חשמליים ניתן לגמוע מרחקים במהירות רבה משמעותית מאשר בהליכה רגלית; לדלג בקלילות על הפקקים שהייתם נקלעים אליהם עם הרכב; וליהנות מימים גדושים בהפתעות ובחוויות.

לבחור את האופניים הנכונים לטיול

גם אתם מבינים בנושא והאופניים החשמליים שלכם ממתינים לכם בבית, כאשר מדובר בטיול של ממש – כדאי לקחת בחשבון קריטריונים קצת שונים בבחירת האופניים החשמליים, לעומת בחירת אופניים המתאימים לעיר.

פרמטר אחד שכדאי להתחשב בו הוא כמובן הסוללה. אם אתם מחליטים לנסוע לטיול רציני ולקחת איתכם אופניים עם מנגנון חשמלי, חשוב שתבחרו אופניים שהסוללה שלהם חזקה ועמידה מספיק על מנת להתאים גם לנסיעה ארוכה וממושכת יחסית. אם תצטרכו להטעין את הסוללה שלוש פעמים ביום, כנראה שאופי הטיול קצת ייפגע.

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא סוג האופניים. ממש כמו כשמדובר באופניים רגילים, גם אופניים חשמליים קיימים במגוון סוגים ודגמים. חלקם מתאימים יותר לנסיעה על כבישים, חלקם מתאימים לדרכים מורכבות יותר; חלקם נוחים יותר בעליות וחלקם בירידות. רצוי לבחור את האופניים החשמליים בהתאם לאופי הטיול המתוכנן.

טיול עם קראוון– הבחירה האידאלית

כשאתם מתכננים את הטיול שלכם, חשוב שתחליטו גם איך אתם מתניידים לאורכו, ותשקלו את כלל היתרונות והחסרונות. האם תתניידו רק עם האופניים, ואיתם תגיעו גם למקום הלינה? אפשרות כזו עשויה להיות בעייתית שכן היא תגביל אתכם מבחינת כמות הציוד שתוכלו לקחת איתכם, ותאלץ אתכם לקחת את הציוד עמכם לכל מקום. אפשרות נוספת היא להגיע לאזור שבו תרצו לטייל באוטובוס, אולם גם במקרה כזה תצטרכו לסחוב את הציוד לאורך הטיול עצמו.

אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר שללא ספק יהפכו את הטיול שלכם למשהו מיוחד באמת היא לטייל עם קרוואן נגרר. היום, ניתן למצוא קרוואנים מצוידים להשכרה שתוכלו לגרור עם הרכב שלכם. קראוון יהווה עבורכם גם מקום לינה נעים, מה שמתאים במיוחד כעת, לקראת בוא החורף; גם מקום גדול ונוח לאחסון ציוד; ואם יהיה מצויד בגנרטור, יאפשר לכם גם להטעין את האופניים החשמליים בכל עת שתצטרכו, מה שבהחלט יהיה הכרחי. בנוסף, קראוון המצויד במטבחון תוכלו אפילו להכין את כל ארוחותיכם, ולחסוך לעצמכם כניסה למסעדות שרבים מנסים להמנע ממנה כעת, לאור החשש מהידבקות. טיול כזה, בוודאות עוד לא היה לכם.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה