אוטוקרוואן

בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר אוטוקראוון בכבישי ישראל. הטרנד הזה של להתמקם בטבע בטיולים, ולחנות בחניות מודרות לקרוואנים, ממש כמו שקורה כבר שנים באירופה וארה"ב, כבר כאן ורבים שמחים על כך ובצדק.

רכישה של קרוואן בסופו של דבר חוסכת הרבה מאוד כסף. יש הרוכשים אוטוקראוון כדי לנסוע לטיולים עם כל המשפחה ולינה בקרוואן עצמו. כך נחסך כסף לבית מלון או לצימר וגם זה וגם זה לא זולים בכלל.

לינה בקרוואן היא גם חוויה עצומה של התמזגות עם הטבע. ואם כבר טיול ושחרור, אז עד הסוף. בגלל הפתיחות והמודעות של השנים האחרונות, יש כאמור הרבה חניונים מוסדרים לחנייה של קרוואנים והשמים הם הגבול של מה שתראו מהם בחיק הטבע….

אוטוקראוון – דגמים מבוקשים

אם אתם מחפשים אוטוקראוון למכירה, רצוי שתדעו מהם הדגמים שיש בשוק ומה מאפיין כל אחד מהם.

אוטוקראוון דגם איווקו. יכול להכיל: מיטה זוגית ומיטת יחיד או מיטה זוגית ומיטה וחצי ומיטה זוגית ומיטת קומתיים. מיטה זוגית וטריפל 3 קומות. מיועד מקסימום לחמישה אנשים. 

אוטוקראוון דגם פורד טרנזיט. 

דגם פזו בוקסר כולל: מערכת מים חמים על גז, וילונות ורשת נגד יתושים, מזגן, שלושה חלונות נפתחים. SUNROOF. תא אחסון. פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית או למיטה וחצי או למיטת קומתיים או טריפל 3 קומות. יש אחסון מתחת למיטות. שירותים ומקלחת. מיכל מים 120 ליטר, מקלחון כולל וילון, חלון אוורור בתקה, שירותים כימיים כולל הדחה. כיור. מקרר 80=140 ליטר. כירים 3 להבות, כיור נירוסטה. מערכת חשמל. שקעים של 220V וכן תאורת לד. 

אוטוקראוון דגם פיאט דוקאטו. אוטוקראוון דגם מרצדס ואריו. 

מחירים של אוטוקראוון

במחיר של עד 100,000 ₪ תוכלו לרכוש לכם ולמשפחה שלכם בית מלון נייד וזהו. נגמרו ההוצאות על הטיולים שלכם בארץ. בהחלט אפשר לאמץ את הטרנד הזה גם בחו"ל.

הרעיון של אוטוקראוון מתחיל לחדור לארץ בצורה הכי חלקה שיש. רבים הבינו שכדי לצאת לטיול אמתי ולהחליף אנרגיה הם צריכים משהו יותר קרוב לטבע. הם צריכים להיות ממש בטבע ולחיות כמה ימים בתנאים של טיול אמתי עם קמפינג לכל המשפחה. רק אז מרגישים את החיבור לטבע ואת הטיול האמיתי. הידיעה שזה גם לא עולה לך כסף או שזה בוודאי לא עולה לך כמו ללכת לבית מלון או לצימר, הופכת את רעיון הקרוואן ליותר ויותר כדאי עבור משפחות עם ילדים שנוהגות לצאת לטיולים כל שנה. כאשר יש לכם אוטוקראוון, אתם לא מוותרים על ציוד שאתם רוצים לקחת, כי יש מקום לקחת כל מה שצריך כדי להפוך את הטיול הזה לטיול הכי מושלם ומפנק שלכם.

עם אוטוקראוון תוכלו להגיע לכל מקום, לטייל בכל אזור ולחנות בחנייה מורשית. התענוג הוא הרבה יותר גדול ממה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם. ואם מדובר על חופש אמתי, אז זה החופש האמיתי. 

אתם מתכננים את האוטוקראוון שלכם

כל אחד יודע איך הוא רוצה לטייל ובתחום הזה של בניית אוטוקראוון השמיים הם הגבול. אפשר להפוך קרוואן למקום הכי מפנק בעולם עם תוספות ואביזרים שהופכים את החוויה לחמישה כוכבים בחיק הטבע.

אתם יכולים לשדרג את השהות שלכם בטבע עם מכונת כביסה ניידת, ראש מקלחת מהסרטים, מנגל מתקפל. גזיבו ורשתות הצללה. שום דבר לא יפריע לכם להיות בחיק הטבע, בכל תנאי ולהרגיש שאתם נמצאים בבית המלון הכי מפנק עלי אדמות.

כל קרוואן יכול להיבנות על פי דרישות מיוחדות במינן ובהזמנה אישית. בדרך כלל בכל קרוואן יש את האפשרויות הבאות: דלת כניסה, שירותים ניידים ומקלחת. כיורים. כיריים למטבח, מקררים, חלונות וכן וילונות. חלונות גג SKY ROOF. פתחי אחסון ואוורור. סוככים, אביזרי מים ומכלים. מחממי מים ופתרונות גז. מצברים ומטענים. שימוש באנרגיה סולארית, אביזרי חשמל. אנטנות טלוויזיה ומתקני תלייה. 

ואי אפשר כמובן בלי לדבר על התרומה הרוחנית של מי שרוכשים אוטוקראוון ומרגישים כמו טירונים של "הזן ותורת האומנות של האופנוע". כל אחד והמסע שלו בדרכים ובקרוואן יש חוויה שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר. תשאלו את הנודדים בדרכים…

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה