קרוואנים למכירה מחירים

תרבות הפנאי של טיולי קרוואנים הפכה לטרנד גדול מאוד בקרב זוגות ומשפחות, שלצד הרכב הפרטי שלהם בחצר או בחניון הבניין בו הם מתגוררים, חונה גם קרוואן שמחכה לעונה הטובה כדי שיוציאו אותו לטיול.

יש כל מיני סוגי קרוואנים ואם אתם מחפשים לקנות אחד כזה אתם צריכים לחפש מודעות של קרוואנים למכירה מחירים ותוכלו לקבל מושג על טווח המחירים שלהם.

יש היום בארץ כמה חברות שעוסקות בתחום של השכרת ומכירת קרוואנים.

השינוי הגדול שגרם לביקוש הגדול של קרוואנים נוצר מאז שהורדו המיסים עליהם והיום המס עליהם הוא יותר נמוך מהמס על רכישת רכב פרטי. 

מסקירה של מחירי קרוואנים ברשת עולה כי במחיר של פחות מ-100,000 ₪ תוכלו לרכוש קרוואן שאחרי כמה טיולים יחזיר את ההשקעה שלו. מחיר של שהייה בצימר או בבית מלון כל כך לא זולים היום, שלהחזיק קרוואן על תקן של בית מלון נייד בהחלט הרבה יותר משתלם. 

78,000 ₪ ויש לכם קרוואן מדהים

אחת מהחברות המובילות למכירת קרוואנים בארץ מציעה קרוואן בשם:  DANIELA DOUBLE במחיר של 78,000 ₪. זהו קרוואן המיועד לארבעה אנשים הנגרר ע"י רכב פרטי. יש בו מיטה זוגית קבועה ואפשר גם לבחור פינת ישיבה אשר נפתחת למיטה זוגית ומיטת קומתיים.

הוא מיועד לארבעה איש ויש בו את כל מה שצריך לקרוואן מושלם יש בו מזגן, מערכת מים חמים עם גז, שלושה חלונות נפתחים, חלון נפתח בגג, תאי אחסון וגלגל רזרבי. בחדר השינה יש מיטה זוגית קבועה, סלון אשר נפתח למיטה זוגית, יש אחסון מתחת למיטות. 

בשירותים ובמקלחת יש מיכל מים של 120 ליטר, מקלחון עם וילון ורצפה וחלון אוורור בתקרה.  שירותים כימיים הכוללים הדחה, כיור. במטבח יש מקרר של 80 ליטר עם אופציה ל-140 ליטר. כיריים עם 3 להבות וכיור נירוסטה. מערכת החשמל של הקרוואן עובדת על 220 V עם תאורת לד 12V.

אפ אתם רוצים עוד משהו, תמיד תוכלו לשכלל את הקרוואן ולהוסיף לו תוספות שיהפכו אותו לממלכה הפרטית והמפנקת שלכם.

היצע של קרוואנים למכירה מחירים שונים יש לפי סוגים של הקרוואנים.

DANIELA TRIPLE ו- DANIELA SALON קרוואנים למכירה בארץ

יש עוד קרוואנים למכירה מחירים של עד 80,000 ₪. יש DANIELA TRIPLE- קרוואן במחיר של 79,000 ₪. קרוואן זה מיועד לחמישה אנשים ונגרר ע"י רכב פרטי. יש בו מיטה זוגית קבועה או פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית או מיטה טריפל של 3 קומות. 

DANIELA SALON הוא קרוואן המיועד ל-4 אנשים. הוא נגרר ע"י רכב פרטי. יש בו מיטה זוגית קבועה או סלון פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית. הוא באורך של כמעט 4 מ' וגובה של כ-2.5 מ'. המשקל שלו 750 ק"ג. 

הוא כולל מזגן, וילונות ורשת נגד יתושים. 3 חלונות נפתחים ומערכת מים חמים על גז. יש לו חלון גג, תא אחזון וגלגל רזרבי כולל מתקן. חדר השינה כולל סלון שנפתח למיטה זוגית ומיטה זוגית קבועה עם אחסון מתחת למיטות. יש לו שירותים ומקלחת. מיכל מים של 120 ליטר, מקלחון שיש בו רצפה וכן וילון, חלון אוורור בתקרה ושירותים כימיים הכוללים הדחה וכיור. המטבח כולל מקרר של 80 ליטר עם אופציה ל-140 ליטר. כיריים עם שלוש להבות וכיור נירוסטה. 

אם תעשו חשבון של קרוואנים למכירה מחירים, לבין מחיר שהות בבתי מלון או בצימר תגלו שקרוואן זו עסקת חייכם.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה