קרוואנים למכירה

הרבה מאוד אנשים מתעניינים ברכבים מסוג קרוואנים למכירה, ובעיקר בעידן הקורונה בו השמיים נסגרו ולא בטוח לשהות בבתי מלון או בצימרים. אין ספק זוהי שעתם היפה של הטיולים הפרטיים, הזוגיים והמשפחתיים. כל אחד רוצה לנקות את הראש מהמגפה שהשאירה אותנו בבית בכמה סגרים וכל מה שאנחנו חולמים- זה לצאת שוב לטייל וכמובן בטבע שאין כמותו כדי לשחרר לחצים, להפיג מתחים ולמלא אותנו באנרגיות חדשות. אי אפשר בכלל להשוות בין טיולים מאורגנים או נופש בבתי מלון לבין חוויה פרטית של טיול קרוואנים. זה יכול להיות לבד עם המשפחה או עם עוד כמה חברים שיש להם קרוואנים, לצאת לבד או בקבוצה והעיקר להתמקם באיזה חניון נוח ואתם כבר בעננים. מוקפים בטבע, מריחים את הטבע ונושמים אוויר צלול. מכיוון שתרבות הקרוואנים התפתחה בשנים האחרונות בצורה בלתי רגילה, יש להם היום ביקוש רב. את מה שעשו האירופאים והאמריקאים כבר מזמן, הישראלים עושים עכשיו והם הבינו יפה מאוד מה ההבדל בין טיול בקרוואן לבין טיול במכונית ונסיעה לבית מלון שאי אפשר להשוות ביניהם בכלל.

לבחור את הנוף מהקרוואן שלכם

כשאתם נוסעים לטיול קרוואנים, אתם בוחרים את הנוף אותו תרצו לראות כל בוקר כאשר תקומו עם הזריחה וציוץ הציפורים ותרגישו כמו בגן עדן. להתעורר בבוקר בקרוואן זה לא כמו להתעורר בבוקר בבית מלון, אז מה שאתה שומע זה את החדרניות והרעש של האורחים. להתעורר בבוקר בחיק הטבע עם בת זוגתך או עם המשפחה, זו חוויה מסוג אחר. הרבה יותר שלווה, מקרבת וחווייתית. זה רק אתם והטבע ואף אחד לא מפריע לכם. זה טיול פרטי לגמרי ונכון שבחניון יש עוד אנשים עם קרוואנים אבל כולם באותו ראש- הם רוצים טיול לבד ובשקט ולא רוצים את כל עם ישראל אתם. הם מעדיפים להיות לבד. מאז שהורידו את המיסוי על הקרוואנים, רבים מחפשים קרוואנים למכירה כדי לעשות טיולים שסוף סוף אפשר לקרוא להם כך, בתוך הטבע, בתוך הירוק העמוק מול השמיים הכחולים.

תלמדו מה זה טיול מהאמריקאים

יש המון סרטים שכבר תיעדו טיולי קרוואנים ואפילו נעשו על אנשים שגרים בתוכם. האמריקאים וגם האירופאים שהטיולים שלהם רחוקים והם מטיילים ממדינה למדינה, המציאו את הטיולים הללו משום שהם לא רצו ובצדק- לשלם על חודש בית מלון עם אנשים שהם לא בחרו לבלות אתם. מלבד זאת, בלי שום קשר להוצאה על בית מלון, יש את העניין של החוויה ואותה משיגים רק בטיולי קרוואנים. בין אם מדובר בזוג או במשפחה, זה תמיד טיול יותר אותנטי ופרטי. אתם לא חייבים לאף אחד שום דבר, לא למסור מפתח, ולא להודיע איפה אתם. אתם פשוט מטיילים ממקום למקום באופן הכי טבעי וכיפי וזו החוויה שמציע טיול כזה. אם גם אתם רוצים לחוות את הטבע במלוא תפארתו, כמו שהוא לבד, עם בת זוג או עם המשפחה, חפשו מודעות של קרוואנים למכירה ותתחילו לעשות חיים.

איזה קרוואן מתאים לכם?

יש היום קרוואנים למכירה בכל מיני גדלים שמתאימים לזוג, לארבעה איש או למשפחה עם ילדים. בתוך הקרוואן יש מיטות לכולם. יש מטבח ומקלחת וכיור וכיריים ותוכלו פשוט לבלות כמה ימים שתרצו, כל עוד אתם מאורגנים על ציוד ומוצרי מזון. מה שבדרך כלל עושים כל אוהדי טיולי הקרוואנים זה שהם מתכננים את הטיול מראש. יודעים בוודאות לאיזה חניון הם נוסעים, חונים שם ומתמקמים. בדרך כלל בחניונים הללו יש מקלחות ושירותים, שולחנות וספסלים כך שאתם לא צריכים לדאוג לזה. חשוב שבקרוואן שלהם יהיו רשתות נגד יתושים שהם המטרד הכי גדול של הטבע וחשוב שיהיה לכם מספיק מצרכים כדי להכין ארוחות טעימות. תעשו חיים.

קראו גם על: קרוואן למכירה במבצע

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה