קרוואנים למכירה

רבים מחפשים קרוואנים למכירה ותתפלאו למטרת מגורים. בהחלט אפשר לומר שזו תופעה חדשה שבאירופה וארה"ב כבר ידועה מאוד ואילו בארץ תופסת תאוצה, ובעיקר ככל שמחירי הדיור מאמירים.

קרוואנים היו בארץ לשימושים בבסיסי צבא, ומאוחר יותר שימשו עולים חדשים שהגיעו לארץ. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מגלים את ההנאה שבשהייה בטבע גם אם לזמן קצוב, ממש כמו שרבים עושים את הטיול אחרי הצבא.

לגור בקרוואן זו צורת חיים מיוחדת המשלבת את הטבע לתוך חייו של האדם בצורה רצופה ויום יומית. עושים זאת יחידים שרוצים לחיות בתוך הטבע ומקבלים ממנו השראה ורואים בצורת החיים הזאת סוג של חיים בריאים, עושים זאת זוגות שלא מעוניינים או שאין להם את שכר הדירה לשכירות של דירה. בסופו של דבר לאנשים לא באמת משנה ממה עשויים הקירות בתוכם הם גרים כי אם תחושת השייכות והנוף, וזה מה שגורם לרבים לעבור להתגורר בקרוואן.

איך תמצאו קרוואנים למכירה?

יש בארץ כבר קהילה גדולה מאוד של טיילי קרוואנים אשר מחליפים מעת לעת את הקרוואנים שלהם ומפרסמים מודעות של קרוואנים למכירה. חלקם מעוניינים לעבור לקרוואן מסוג אחר, או להגדיל את מספר מקומות השינה מכל מיני סיבות. מי שרכש קרוואן בתור יחיד ועתה הוא בעל משפחה והוא לא מעוניין לוותר על חוויית הטיולים או המגורים בקרוואן ימכור את הקרוואן שלו וירכוש אחר שמתאים יותר לצרכים החדשים שלו. הוא ירכוש כזה שיכול להכיל את הילדים בנוחות מקסימלית, שיש לו מיכל מים יותר גדול, מקלחון ואף שדרוגים שיהפכו את השימוש בו לנוח וקל.

הוא יוכל להשתמש בקרוואן זה לצורך טיולים עם הילדים מצפון עד דרום בכל חלקי הארץ, חוויה שאין שנייה לה ואין שום חלופה אחרת שיכולה להתחרות בה. לא צימר עם בריכה וגם לא בית מלון שמשקיף לכנרת. זוהי חוויה ייחודית והיא קשורה לשהייה ממש בחיק הטבע הרגוע.

חופשה של בטן גב ושמיים

יש אנשים שמחפשים קרוואנים למכירה כי הם רוצים להפוך אותם לכלי הרכב הקבוע שלהם ביציאות אל הטבע ובטיולים עם כל המשפחה, כאשר הרעיון הכללי הוא לחנות באיזה שהוא חניון קרוב למסלולי טיולים מסוימים שהם מעדיפים או לעיר בה יש אטרקציות שמתאימות לילדים. משפחה שיוצאת לטייל עם ילדים חייבת לדאוג לכך שלא יהיה להם משעמם, וחלק מזה הוא ביקור בכל מיני מתחמים ופארקים המיועדים לילדים.

רק כך הורים יוכלו ליהנות מהטיול, כאשר הילדים עצמם עסוקים ולא משתעממים. לכן בחירה של חניון היא פונקציה של מה אתם מחפשים. ויש היום המון חניונים כמעט בכל מקום, כל מה שאתם צריכים זה רק לבחור, להגיע למקום ולחנות. התשלום הוא לפי מספר הנפשות בקרוואן והמחיר שונה ממבוגרים וילדים.

ככל שתתאימו את המיקום לצרכים שלכם אם זה לצורך שעשועים לילדים או רכישת חומרי גלם להכנת אוכל או מכל סיבה אחרת, כך הטיול או השהות שלכם יהיו מוצלחים.

להתעורר לקול ציוץ ציפורים

עירוניים רבים מחפשים קרוואנים למכירה, כי הם רוצים לבלות את סופי השבוע או החופשות שלהם בטבע הירוק והבריא ולא בעוד בית מלון. זוהי חופשה מאוד פשוטה שלא דורשת מלבד קרוואן ואהבת הטבע שום דבר. אפשר לחנות ליד יער או חורש טבעי, מסלולי טיול. שדות פורחים. מדשאות ויש גם חופי ים בהם שמותר להחנות בהם קרוואנים.'

האם יצא לכם פעם להתעורר לקול ציוץ ציפורים, או לשמוע את הגאות והשפל. אין ספק כי זו חוויה אפשר לומר רוחנית. כל מי שמתגורר בעיר שומע בבוקר את הצופרים של המכוניות התקועות בפקק. כל מי שעובד בעיר מוצא את עצמו נוסע בכבישים סואנים, מול נוף תעשייתי או מגדלי בטון. נוף שלא ממש מרחיב את הלב ולא מטעין אנרגיות חדשות.

כל מי שלא עובד ליד נוף טבעי, ומוצא את עצמו מול מחשב במשך שעות ארוכות או בתוך חדר סגור, מתגעגע לקצת ירוק, לאיזה משב רוח מרענן של בריאות והטרנד הכי גדול היום זה לרכוש קרוואן ולאזן בין האורבניות המשתלטת לבין הרצון ליהנות, לשחרר לחץ ולהגיע לאיזון נפשי רק מלשמוע את ציוץ הציפורים.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה