קרוואנים למכירה

מי שמחפש קרוואנים למכירה עושה זאת או כדי להתחיל לטייל בארץ או כדי לגור בקרוואן. לשני המקרים יש יותר מדי יתרונות שהפכו את תרבות הטיולים בקרוואן לטרנד הכי גדול בדרכים ורואים את זה מצפון עד דרום. ואם יצא לכם להגיע לאיזו חנייה מוסדרת לקרוואנים תוכלו לראות גם שיש אנשים שהחליטו להתנתק מהציוויליזציה לסופי שבוע או בכלל ולגור בקרוואן. גם זול, גם כיף וגם החיים הכי טבעיים שיש.

בארה"ב ובאירופה יש אנשים שחיים בקרוואן. הם בחרו בזה. לא מדובר על הומלסים או אנשים שאין להם בית, אלא על אנשים שמתוך בחירה רוצים לגור בטבע ויש להם גם משהו נגד מחירי הדיור.

גם בארץ החלו להתהוות קהילות כאלה של מאבק במחירי הדיור ומגורים בקרוואן ואפשר לראותם אותם ממוקמים בדרכים או בחניונים מוסדרים. הם לא רוצים לשלם את כל המשכורת שלהם על מגורים, הם מסתפקים במועט וזה גם מאוד מתאים לאורח החיים המינימליסטי הטרנדי היום.

לחיות בקרוואן- המינימליסטים שמסתפקים במועט

יחד עם תרבות החיים בקרוואן מסיבות כלכליות, יש היום רבים בארץ ובעולם הבוחרים להתגורר בקרוואן מסיבות של אידיאולוגיה ושמירה על כדור הארץ. בית מייצר הרבה אשפה שנערמת בערימות ענק בעולם. קרוואן לא מייצר אשפה כזו. גם לא גזי חממה, כי הוא בית עם מוצרי חשמל רבים. הוא מינימליסטי.

קרוואנים למכירה מבוקשים היום בקרב קהילות בעלי אג'נדות שמירה על איכות הסביבה ושמירת הטבע. הם יחיו בקרוואן כי הם לא רוצים לעבוד כדי לשלם משכנתא כל החיים, הם רוצים לחיות אבל הם גם מסתפקים במוט. הם מינימליסטים בדרישות שלהם ולא מעניין אותם בית גדול עם שיש באמבטיה. הם מסתדרים מצוין בקרוואן למגורים ויכולים לחיות בו מכיוון שהוא מתאים להימנעות שלהם מבזבוז משאבים ושמירה על הסביבה.

מלבד זאת אין ספק כי מגורים בקרוואן גם אם זה מסיבה של חיסכון כלכלי או אג'נדה אקולוגית, זה תמיד יצא לכם יותר זול מלגור בחדר שכור בדירה בעיר כלשהי.

היכן אפשר להחנות קרוואנים?

בחרתם לגור בקרוואן או לצאת לטייל עם כל המשפחה, הנה לפניכם כמה אופציות של חניונים נוחים לקרוואנים אבל גם של נוף מרהיב.

בגן לאומי ראש הנקרה חניון קרוואנים מונגש. זוהי רצועת חוץ מהיפות בארץ ממנה אפשר להגיע לגן הלאומי ולעבור דרך גשר של הולכי רגל בדרך לחופים או לשמורה. יש במקום גם רכבל אשר מגיע לכל הנקודות הנהדרות שנחצבו על ידי גלי הים במשך השנים.

מבצע יחיעם הוא מהיפים ביותר בגליל המערבי ויש בו שבילי טיול ונקודות תצפית גבוהות. תוכלו להגיע גם לפארק אדמית ממנו תצפו בנוף עוצר נשימה על כל הגליל המערבי.

גם שמורת נחל כזיב הנה בית גידול של עצי דלבים ומים ומשמשת מוקד למטיילים הרבים הפוקדים אותה בקיץ.

מחירי הלינה הם לפי מספר המטיילים בכל קרוואן. תתחילו לחפש קרוואנים למכירה.

במה כדאי לצייד את הקראוון?

קרוואן מצויד כבר מראש במקלחון, מטבח קטן, כיריים, מים כמובן מקומות לינה. בדרך כלל רשתות על החלונות. יש מזגן ועוד. אבל מלבד כל אלה כאשר אתם מחפשים קרוואנים למכירה גם אם הם מאוד מצוידים, עדיין לטיול או ללינה שלכם בשטח תצטרכו להביא כמה דברים מהבית ובין השאר:

  • מפה גיאוגרפית כדי שתוכלו להבין היכן אתם ומהם מסלולי הטיול והאתרים באזור.
  • תכשירי היגיינה ולא לשכוח תכשירים נגד יתושים. לעתים גם הרשת לא מספיקה.
  • חבל כביסה כדי לתלות עליו את כל מה שתכבסו. הרי אתם מחליפים שם בגדים.
  • שולחן לקפה וכיסאות. יש מצב שבחניון המוסדר שלכם יש ספסלים ושולחנות אבל לפעמים אין מקום לכולם.
  • הרכיבו לכם רשימת פלייליסט שאתם רוצים לשמוע. אין כמו להיות בחיק הטבע ולהקשיב למוזיקה שאתם אוהבים.
  • לא לשכוח תיק עזרה ראשונה עם תחבושות, פלסטרים. משחה נגד גירודים, פולידין ואלכוהול.
  • ספרים והרבה- זה המקום לשבת בשקט לשמוע את ציוץ הציפורים ולקרוא ספרים.
  • הצטיידו בקופסאות שימורים ובחומרי גלם כך שתוכלו להכין ארוחות במקום זה יוצא זול.
  • הביאו כלי בישול כדי שתוכלו להכין את האוכל לכל המשפחה.

ראו גם: קרוואנים זולים למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה