קרוואנים למכירה

זה בדיוק הזמן לחפש קרוואנים למכירה ולצאת לטייל בארץ. סעו לצפון יש שם כל כך הרבה מקומות נהדרים, שתוכלו ליהנות מהם. נוף בין שמיים וארץ. אוויר צלול והרבה ירוק.

אז לאן נוסעים בתקופה הזו? חודש מרץ הוא חודש של לבלוב ופריחה, קצת לפני האביב מגיע פסח בא ואלה ההמלצות שלנו:

טיול לנחל סער בצפון בין הגולן לחרמון. בחורף הוא שוצף וקוצף אבל בין ינואר לאפריל זה בדיוק הזמן של נחל האכזב הזה הזורם רק אחרי הגשמים. זהו מסלול מרשים מאוד וכדאי לבדוק לפני שנוסעים אליו אם יש בו עדיין מים או שהם כבר התאדו…אחרי הליכה של 2.5 ק"מ בערך בין מפלונים וצמחים, יש שביל העובר בין מטעים. עוקפים אותם ומגיעים לגשר הכביש העובר מעל הנחל ושמו בערבית המפל ע'דיר של חמאם שפירושו: וילון הרסיסים של המרחץ. יש שם שלושה מפלים ולרגליהם בריכה עמוקה ויפה יופי הטבע בתפארתו.

קרוואנים למכירה- מי עוד לא קנה?

כל חובבי הטיולים רכשו כבר קרוואן מפרסומים של קרוואנים למכירה ואין ספק שזוהי ההחלטה הכי נכונה שהם עשו בכל מה שקשור לעתיד הטיולים שלהם. אין כמו טיול משפחתי או זוגי או אפילו לבד עם קרוואן. יש היום בארץ הרבה מאוד חניונים מוסדרים לקרוואנים ובהם מקלחות, פינות מוצלות. שולחנות וכיסאות וגם מתקני שעשועים לילדים, כל מה שצריך זה להעמיס את המשפחה והציוד ולצאת לדרך והפעם ההמלצה היא טיול לנחל אביב ונחל דישון.

חונים במקום הכי קרוב ומתחילים ללכת. שני הנחלים הללו זורמים במזרח הגליל העליון, דרומית לגבול הלבנון. נחל אביב מתחיל את המסלול ונשפך לנחל דישון. תוכלו לשטוף את העיניים ביופי הגלילי בכל עוצמתו. בנחל אביב תוכלו לראות גם "מערות" שנוצרו בגיר הסלעי והמסלול הוא מהיפים בארץ. הוא נוח בכל עונה אולם לפני האביב הוא אידיאלי. אם תגיעו אליו בחודש מרץ תוכלו ללכת במימיו של נחל דישון. המסלול עובר דרך מערות אביב אולם הגישה אליהן קשה ולא חייבים להגיע אליהן. זהו מסלול שלא מתאים אגב לילדים קטנים.

תחילת המסלול בנחל אביב תחשוף תופעות קארסטיות- מי הגשמים "אוכלים" את אבן הגיר ויוצרים נטיפים, זקיפים ומערות ותופעות טבע מקסימות נוספות. ויש גם את העלמות- עמודי האבן הנראים כמו פסלים. היום הן נשקפות מעל הנחל זקופות וגבוהות וכמו מביטות על המטיילים.

מחנים את הקרוואן ויוצאים לירמוך ולגמלא

זהו אחד המקומות הכי מומלצים לטיול קרוואנים, כזה שאי אפשר לעמוד בפניו. בדרום רמת הגולן, בין גמלא העתיקה לנהר הירמוך. זהו מסלול נעם ולא ארוך, אשר מוביל למפל ונוף קסום, שכיית טבע נדירה. אורכו של המסלול הוא שישה ק"מ והוא מתאים גם לילדים קטנים, אבל לא לכלבים… יש לו ירידה תלולה וחודש מרץ הוא הזמן האידיאלי לטייל בו.

נחל מיצר הנו אחד מיובליו של הירמוך והוא נשפך לנהר הירדן מדרום לכנרת. הוא זכה לשמו בשל המעבר שבו נמצא הכביש בין רמת מגשימים לחמת גדר. הוא מתחיל את מסלולו ליד שרירי אל-יאקוצה הכפר הסורי הנטוש בו נמצא היום קיבוץ מיצר. הנוף עוצר הנשימה של דרום הרמה, מציג את אגן הירמוך ובהרים שממולו- צפון הממלכה הירדנית.

באזור הזה תמצאו עקבות של חזירי בר וצבאים. בצד זורם לו נחל מיצר בשלווה של לפני האביב ואחרי הגשם. סוג של חלום.

חלק מהקרוואנים החונים באזור הם של חובבי טיולים שנענו למודעה של קרוואנים למכירה, ידעו שבשנה הזו גם בגלל השמים הסגורים וגם בגלל הקורונה, מה שהם רוצים לעשות זה לטייל עם כל המשפחה בארץ.

יתרונות של טיול קרוואנים

קרוואנים למכירה נחטפים היום בארץ כמו פטריות אחרי הגשם ויש לזה כמה סיבות חשובות. ראשית זה הטיול הכי זול שתוכלו לעשות עם המשפחה. אתם לא צריכים לשלם על בית מלון ולא על צימר וגם לא על אוכל. בכל קרוואן גם הפשוט ביותר יש כיריים גז לבישול ותוכלו לבשל כל מה שמתחשק לכם מחומרי גלם שתביאו מהבית.

תוכלו לטייל וליהנות מהנוף קרוב לקרוואן, להתחבר לטבע. להקשיב לקול ציוץ הציפורים, שכשוך הנחלים ולהפוך לחלק מכל הפלא הזה. אנרגיה חדשה, ניקוי ראש. מה עוד צריך? קרוואן ודי.

ראו גם: קרוואנים למכירה מחירים

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה