קרוואנים למכירה

זה בדיוק הזמן לחפש קרוואנים למכירה ולהתחבר לטבע במלוא מובן המילה. היציאה אל הטבע, בילוי בטבע בכל מיני דרכים וצורות היא משהו ישראלי וכלל עולמי. כעת זו התקופה של אמצע הקיץ אפשר לומר בדיוק הזמן הנכון לצאת לטייל לבד, בזוג או עם המשפחה והדבר היחידי שעלול למנוע טיול בזמן הזה הוא המחיר.

יציאה לחופשה הפכה כבר מזמן להוצאה לא קטנה בכלל. בין אם מדובר ביחיד או משפחה, עדיין יש לשלם על הדלק בנסיעה למקום הנופש, לשלם על בית מלון, צימר או כל מקום אחר שחשקה נפשכם לשהות בו. הביקוש למקומות הללו גדול בעיקר בקיץ ואז המחירים עולים והחשבון הוא פשוט. לפעמים אנשים מוותרים על טיול בארץ וכבר מעדיפים להשקיע את הכסף הזה על טיול בחו"ל ובכלל שמחירי בתי המלון בארץ בקיץ כל כך גבוהים אז זה יוצא ממש אותו דבר. הם מפנים את התקציב שלהם לטיול בחו"ל וזה יוצא אותו דבר. זה לא חדש וידוע לכל, שנופש בארץ מקביל מבחינת התקציב שלו לטיול בחו"ל ויש שבסופו של דבר מחליטים שזה מה שהם יעשו.

לטייל בישראל היפה במחיר יפה

נכון שהישראלים כבר התרגלו לטוס לחו"ל כל שני וחמישי ואם פעם טורקיה הייתה אטרקציה, היום אין כמעט מקום על הגלובוס שישראלים לא ביקרו בו. מדובר על צעירים שיוצאים אחרי הצבא לטיול תרמילאים או משפחות שטסות לכל מיני יעדים בחו"ל והם מחכים לזה כל שנה בקיץ. יש אנשים שיש להם גם דירות בחו"ל והם טסים אליהן וכך חוסכים את זמן השהייה והלינה אבל הרוב צריכים לשלם על הנופש.

ותתפלאו אבל יש הרבה ישראלים שחו"ל לא מעניינת אותם, והם מעדיפים לעשות טיולים בארץ. אבל אז שוב הם נתקלים במחירים היקרים ומנסים איכשהו להזמין נופש בזמנים פחות מבוקשים כדי לעמוד בזה מבחינה כלכלית ולפעמים לא מצליחים למצוא דיל טוב בכלל.

חלק מהם בעיקר משפחות עם ילדים גילו את הקסם והחיסכון בטיולי קרוואנים ומחפשים קרוואנים למכירה. אחרי טיול קסום אחד כזה, הם לעולם לא יחזרו לשום צימר ולשום בית מלון כי זה טיול מיוחד במינו עם חוויות שאי אפשר לייצר ללא קרוואן.

משוחררים רוצים חופש בטבע

אחרי שלוש שנים או יותר של צבא וגם כאלה שכבר עשו את הטיול הגדול אחרי צבא, יש מי שאוהבים את החוויה של טיול קרוואן או אפילו מגורים בקרוואן שמחזיר אותם לפשטות ולמינימליזם הקיומי בעידן בו השפע עולה על גדותיו. בתרבות השפע כולם רוצים מהכל, ולא תמיד את מה שהם באמת צריכים. רבים מהם נוהגים כמו עדר ואם השכנים שלהם נסעו ליפן גם הם ייסעו, ואם השכנים שלהם טסים לקאריביים גם הם יטוסו.

ויש את האנשים האלה שיודעים מה טוב להם ולא ממש איכפת להם מה שאחרים עושים ורבים מהם צעירים שלא מעוניינים לשלם יותר מדי שכר דירה ורוצים לגור במקום משוחרר של טבע עם נוף בבוקר ובלילה. לקום בבוקר עם ציוץ ציפורים וללכת לישון עם כמעט זריחה. חוויה שלא מן העולם הזה ורבים מהם פשוט מחפשים קרוואנים למכירה ומוצאים אחד כזה, וחיים את החיים הרגועים והיפים שהטבע מציע להם.

בישראל של היום קרוואנים למכירה נחטפים

היום בישראל כל הנושא של חניוני קרוואנים כבר מוסדר מאוד ונוח לשהות עם קרוואן בחנייה מסודרת עם חיבור למים וחשמל. יש חניונים גם עם מקלחות ושירותים נוספים שהופכים את השהות במקום לנוחה מאוד ובפרטיות שאנשים רוצים ולא עם כל עם ישראל במקום הומה.

היום קרוואנים למכירה נחטפים כמו לחמניות חמות. אם זה ע"י בעלי משפחות שרוצים לצאת עם המשפחה לטבע כמה שהם רוצים בזיל הזול, ואם זה צעירים שרוצים לגור ממש בתוך הטבע ולשלם רק את מה שנדרש בחניון. בכל מקרה זה הרבה יותר משתלם מאשר לשלם שכר דירה שלא לדבר על החוויה, השקט והחיבור לטבע.

ויש כאלה שהקטע הזה של לגור בקרוואן זו הגשמה של חלום. הם מעולם לא היו מחוברים יותר מדי לציוויליזציה ויש טרנד עולמי כזה היום של לחזור לשורשים, לעבודת אדמה למסורת של פעם.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה