קרוואנים למכירה

קרוואנים למכירה מוצעים היום עם כל האבזור המתקדם והחדש הקיים. המטרה הסופית היא להרגיש כמה שיותר בנוח, כמה שיותר מפנק. זהו מקום בו אתם עשויים למצוא את עצמכם עם כל המשפחה יחד במשך כמה ימים, וחשוב מאוד שהחלל הזה שהופך לבית שלכם למשך כמה ימים, יהיה מאובזר בצורה נוחה ושלמה, כדי לספק לכם את המענה לצרכים במגורים ובשהייה בקרוואן.

כמעט כל אביזר שיש בקרוואן ניתן לבחור היום מתוך היצע גדול מאוד, כך שלא תצטרכו להתפשר על שום דבר.

האביזרים המרכזיים הם: דלתות חלונות, מקרר, כיריים, שירותים, מטבחון ומיטות. כמובן שכל בעל קרוואן דואג לצייד את הקרוואן שלו במקסימום האביזרים והציוד המשפרים ומשדרגים את הנוחות והשהייה בחיק הטבע, כולל ציוד מיוחד לקמפינג וגם לשהות מחוץ לקרוואן.

נוסף לאבזור הקרוואן עצמו, יש כמובן חניונים מוכרים ומסודרים שמיישרים קו עם הצורך בנוחות ובקבלת שירותים כמו מקלחות ועוד. מה שהופך את השהייה הארוכה לנוחה מאוד ולא בנוסח "הישרדות".

השימוש בקרוואן למטרות מגורים או טיול, חייב להיות נוח. בעיקר אם מדובר על שהות ממושכת, חוסר תנאים עלול לקלקל כל טיול טוב. בכל זאת לא מדובר על הישרדות מדובר על הנאה ולכן חברות אוטוקראוון למכירה מציעות היום המון אופציות של מוצרי בישול וצלייה, מוצרי מים וריהוט לקרוואנים כדי שלשוהים בו יהיה הכי נוח שבעולם. מלון על גלגלים ויותר מכך. 

דלתות, מדרגות, מנעולים- אבזור חכם

יש כמה סוגי דלתות בהיצע של קרוואנים למכירה. המחירים נעים בין דלת ב- 2,700 ₪ ועד דלת בעלות של 3,900 ₪ מפוארת יותר. הרוחב שלה 60 ס"מ, יש על הדלת רשת ומשקל הדלת 20 ק"ג. בכל דלת של קרוואן קבוע חלון. יש הרוכשים תופסנים לדלת רשת וכן מנעולים מיוחדים.

במקום לקפוץ לתוך הקרוואן, רוכשים מדרגות וגם פה יש היצע רחב של סוגים ומחירים. יש מדרגת פלסטיק שעולה 89 ₪ ויש מדרגות מתקפלות ומדרגות חשמליות בנות כמה שלבים. המחירים נעים בין: 690 ₪ למדרגה מתקפלת ועד מדרגה מתקפלת 4 שלבים במחיר של 3,450 ₪.

מדרגה חשמלית נשלפת יש במחירים של: 1,290 ₪ או 1,350 ₪. 

שירותים ומקלחת 

שירותים ומקלחת הם אבזור מרכזי בקרוואנים. אם תרצו ממש להרגיש בטבע, יש דלי שירותים נייד לטבע שמחירו 330 ₪. הוא דורש כמובן ניקוי המכל אחרי השימוש…

ויש סוגים שונים של שירותים ניידים המתאימים לכל מיני קרוואנים למכירה וקמפינג. לדוגמה: שירותים ניידים במחיר של 450 ₪ עם מושב מתאים למבוגרים, מיכל אחסון של 10 ליטר, קל לניקוי והיגייני. מצויד בשסתום כפול אטום למניעת ריחות ודליפה. ויש גם אסלה שמחירה 6,550 ₪ המתאימה לקרוואנים. מושב מובנה עם מזרטור ומשאבה ומיכל הדחה של ליטר.

ויש מערכת הדחה חשמלית לדוגמה עם מיכל פסולת בקיבולת של 18 ליטר, עשויה מפלסטיק עם חיבור למערכת מים שעולה 3,450 ₪.

אין ספק כי אבזור שירותים או מקלחת נבחר בהתאם לצרכים ובהתאמה לגודל המשפחה או מספר האנשים המשתמשים בהם.

מומלץ להיכנס לאתרים של אבזור לקרוואנים ולגלות מבצעים כדאיים כמו שירותים ניידים ונוחים במחיר מבצע של 1,990 ₪ או 2,100 ₪. 

מטבחון קטן בקרוואן גדול 

כל המהות של מגורים או טיול בקרוואן, מבקשים להתנתק מהציוויליזציה ולנסות להסתדר בחיק הטבע, אבל להבדיל מהישרדות אמתית, היום מוצעים לבעלי קרוואנים למכירה שפע גדול של אבזורי מסוגים שונים, ההופכים כל שהות בקרוואן לבית מלון על גלגלים.

בכל קרוואן יש מטבחון וזה יהיה מצויד בכיור ובכיריים. אפשר לבחור גם בטוסטר אובן שעובד על גז. טוסטר אובן על גז משולב עם כיריים. מיני גריל גז ומי שרוצה ממש להתפנק ולעשות ארוחות שחיתות יכול להתפנק בדופלקס שהוא תנור עם גריל גז באיכות גבוהה.

הדופלקס עולה 3,790 ₪. הוא מצופה נירוסטה וקל לניקוי יש לו כפתור הצתה עשוי מחומרי גלם איכותיים ובעיצוב מודרני. יש בו שני מדפי תנור, ערכה של צורב גריל, מחבת גריל, מבער תנורים והוא שוקל 14 ק"ג.

ויש ציוד נוסף למטבח כמו מקררים, מדיחי כלי, אביזרי מים, מכלי מים, מזגנים ומוצרי ניקיון והיגיינה שהופכים את הקרוואן שלכם למקום הכי מושלם עלי אדמות. 

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה