קרוואנים למגורים למכירה

רובנו נתקלנו בסגנון של חיים בקרוואן בסרטים והיום קרוואנים למגורים למכירה הם החיים עצמם עבור אנשים רבים שהחליטו, שהם לא יכולים או לא רוצים להשתעבד למשכנתא ולשלם שכר דירה, וגם כאלה שאוהבים את אורח החיים החופשי, בחיק הטבע ובנוסף לכל היתרונות הללו גם בזיל הזול.

ובנוסף לאלה אשר בחרו לחיות בקרוואן משיקולים כלכליים, יש את אלה שעבורם לחיות בקרוואן זה פשוט חלום- הדבר הכי קרוב לאדמה ולטבע. החיים הכי פשוטים של אנשים שרוצים לחיות בשקט ובשלווה, בלי טרדות ודאגות וחובות על הראש ולא מוכנים להשתעבד כל החיים שלהם כדי לשלם את מחיר הדירה או שכר דירה ובמציאות של מחירי הנדל"ן בארץ, מדובר על שעבוד מוחלט לשנים רבות, כזה שלא מאפשר להרבה אנשים להרים את הראש מעל המים ולהרשות לעצמם- מלבד לשלם את תשלומי המשכנתא גם קצת לחיות.

ויש אנשים שזה פשוט לא בשבילם. הם לא רוצים לחיות כך, הם מסתפקים במועט וזה קשור לתפיסת עולם של אנשים שמספיק שיש להם מקום לשים את הראש, הם לא רוצים יותר מזה ואין להם שום עניין להיות בעלי דירה של 100 מ"ר ולהשקיע בעיצוב ובאבזור שלה המון כסף. הטכנולוגיה המתקדמת לא עושה עליהם רושם והם רוצים לחיות חיים פשוטים מלאי טעם ועניין שהם בוחרים ולא כאלה שקונים בכסף.

קרוואנים למגורים למכירה- לאנשים שאוהבים טבע ואדמה

יש אנשים שפשוט לא מתחברים לציוויליזציה, לרעש, לקצב הדוחק, המהיר. לרדיפה אחרי כסף והתעשרות. לקום כל בוקר ולעשות את אותו דבר. לעבוד באיזו עבודה סיזיפית ולפחד לעזוב אותה כי צריך כסף לשכר הדירה. וזה בדיוק המקום אליו לא רוצים ליפול אלה שמעדיפים קרוואן, הם לא רוצים לשרת שום דירה והם מעדיפים לגור בקרוואן שישרת אותם ולא להיפך.

אין להם משכנתא, אין להם חשבונות חשמל, מים וגז. בטח לא ועד בית, הם מתמקמים באחד מחניוני הקרוואנים המסודרים בארץ ומנצלים את כל השירותים הקיימים במקום החל ממקלחות, שירותים, פינות ישיבה ועוד וחיים את החיים היפים שלהם. הם יכולים לצאת לעבוד מהקרוואן שלהם ולעסוק בעבודות שמתאימות לאורח החיים שלהם כמו למשל גינון, שיפוצים, עבודה עם הידיים. מה שהם מרוויחים מספיק להם כדי לחיות כל חודש ואפילו לחסוך. אין להם את ההוצאות שיש לבעלי דירות או בתים והם לא רוצים את ההתחייבות הזו, וכאשר הם מחליטים שהם רוצים לחיות אחרת ושקרוואן בהחלט יענה על הצרכים שלהם, הם מחפשים קרוואנים למגורים למכירה וכאשר הם מוצאים אחד כזה, אין מאושרים מהם.

איך בוחרים קרוואן למגורים?

יש הרבה מודעות על קרוואנים למגורים למכירה ולכן מי שחפץ לרכוש אחד כזה, חייב להבין מה הוא צריך ולעשות את העסקה הנכונה. אם מדובר באדם בודד, זוג או משפחה אז מדובר בסוג אחר של קרוואן שצריך להתאים למספר הנפשות מבחינת מקומות שינה, מרחב ועוד.

יש כמה דברים שאסור לוותר עליהם בקרוואן למגורים וזה כמובן קשור לצרכים של אכילה, היגיינה ושינה. מומלץ שבקרוואן יהיה מטבחון עם כל מה שצריך כמו מקרר וכיריים וכן מקלחת עם מים זורמים. מקום השינה חייב להיות נוח אחרת, יהיו לכם הרבה לילות לבנים. על חלונות הקרוואן רצוי לפרוש רשתות נגד יתושים, שהם המטרידים הכי מרגיזים שעלולים להדיר שינה מעיניהם של שוכני הקרוואן.

חשוב שהאינסטלציה והחשמל בקרוואן יפעלו כמו שצריך ויש לעשות חישוב כל כמה בסה"כ עומדות כל ההוצאות מדי חודש. יש תשלום חודשי לחניון בו מתמקמים ומעבר לזה יש צורך לשלם למזון, מים, גז ועוד.

קרוואן עם טלוויזיה או בלי?

יש אנשים שבאופן מופגן חיפשו קרוואנים למגורים למכירה בהחלטה שהם בוחרים מרצונם להתנתק מהציוויליזציה וזה אומר שהם גם לא רוצים להיות מחוברים לחדשות ולטלוויזיה. אם כך הם לא יצטרכו לשלם על חיבור לכלבים או לוויין. מצד שני יש אנשים שרוצים לגור בקרוואן כי הם רוצים להיות עם עצמם ואם הם לדוגמה עוסקים בכתיבה, הם צריכים מחשב ומן הסתם גם יהיו זקוקים לאינטרנט אליו יבקשו להתחבר וזה גם עולה.

לעתים כאשר מתגוררים בקרוואן ולא רק יוצאים אתו לטיול של שבוע/שבועיים יהיה צורך לשדרג, לשפר ולתחזק אותו כדי שהוא יתפקד וייראה בצורה סבירה.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה