קרוואנים למגורים למכירה

מדי פעם, אנחנו נתקלים בכתבה על יחיד, זוג או משפחה מיוחדת, שהחליטו לעשות שינוי ולעבור לגור בקרוואן. לאור ריבוי כתבות, נראה כי כבר ממש לא מדובר בתופעה חד פעמית, אלא בטרנד רחב היקף שהולך ונעשה נפוץ יותר ויותר. ניתן לראות באינטרנט לא מעט עסקים שמציגים קרוואנים למגורים למכירה ולהסיק מכך על הביקוש, שעולה ככל שיותר אנשים שומעים על הרעיון ומקבלים השראה לחיות את חייהם בקרוואן נייד.

למה לגור דווקא בקרוואן

השאלה הטבעית שעולה בכל פעם שאנחנו שומעים על מישהו שבוחר לחיות את חייו קצת אחרת, היא למה? מה מוביל אנשים לזנוח בתים נייחים, מאורגנים, לעתים אפילו רחבי ידיים, ולעבור לגור בתוך קרוואן? יש כמה מניעים בולטים שעשויים לאפיין את המעבר המשמעותי הזה, וכמה מהם כאן לפניכם.

רצון לטייל – בחודשים האחרונים, אנחנו מוצאים את עצמנו בבית הרבה יותר מכפי שהיינו רוצים. אם יש משהו שהקורונה הזכירה לרבים מאיתנו, זה שאנחנו אוהבים לצאת מהבית – לטייל, לראות נופים, ליהנות מצל של עץ ולנשום אוויר פסגות. רבים מהאנשים שבוחרים לחפש קרוואנים למגורים למכירה עושים זאת על מנת שיוכלו לאמץ אורח חיים שמשלב טיולים ומעבר בין מקונות ברמה היומיומית. כאשר מנהלים אורח חיים כזה, החזקת דירה קבועה ותשלום שכירות הופכים מיותרים, ואילו מעבר למגורים בקרוואן הוא הפתרון האידאלי.

אורח חיים מינימליסטי – ישראלים רבים אימצו זה מכבר את תפיסות העולם המינימליסטיות, לפיהן less is more ושפע נמצא יותר בתודעה, מאשר בבגדים הממלאים את הארונות. המגורים בקרוואן מחייבים בדרך כלל אורח חיים צנוע, הצטיידות רק בפריטים הכרחיים ולמידה כיצד להסתפק במועט וליהנות מהפשטות. עבור מי שמעוניינים להתחבר לתפיסת העולם הזו, אין ספק שחיפוש קרוואנים למגורים למכירה יכול להיות צעד חשוב.

יתרון כלכלי – סיבה מובהקת נוספת לכך שאנשים בוחרים להחליף את החיים הישנים, הנוחים והיציבים, בחיים חדשים בתוך בית מתגלגל, היא כמובן כלכלית. היום לא מעט אנשים מחליטים לצאת ממרוץ העכברים ולחדול מהניסיונות לעבוד ללא הפסקה על מנת לעמוד בתשלומים, ופשוט לצמצם הוצאות. אחת הדרכים לעשות זאת היא כמובן לעבור להתגורר בקרוואן נייד, אשר עלותו נמוכה משמעותית מהעלות של דירה נייחת, וכך גם ההוצאות השוטפות. כך הפכו המגורים בקרוואן לפתרון קסם עבור מי שלא מוכנים להקדיש את חייהם לעבודה על מנת לעמוד בתשלומים, שאינם מספיקים אפילו ליהנות מהם.

איך לבחור בין קרוואנים למגורים למכירה

בחירת קרוואן למגורים היא משימה לא פשוטה, ממש כפי שלא קל למצוא בית נייח לגור בו. גם כאן, חשוב לבחון מגוון פרמטרים משמעותיים על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה. בחרנו לציין בפניכם שלושה מהשיקולים החשובים ביותר, שעליכם להקדיש להם תשומת לב לפני שאתם בוחרים את הבית המתגלגל שלכם.

מחיר – בדומה לכל רכישה משמעותית אחרת, גם כאן המחיר מהווה שיקול קריטי ומרכזי. בדרך כלל קרוואן למגורים עולה כ-100,000 שקלים, אולם המחיר עשוי גם לעלות כתלוי בציוד שבקרוואן, בגודלו וכד'. חשוב לערוך סקר שוק מסודר על מנת לבחור נכון, ואולי אפילו לחסוך לעצמכם כמה שקלים חשובים.

אבזור – פרמטר נוסף שחשוב לתת עליו את הדעת הוא האבזור של הקרוואן. כמות המיטות, עם או ללא מקלחת, ציוד המטבחון וכד' – כל אלה צריכים לשרת אתכם ולכן חשוב לבחור קרוואן שמצויד בכל מה שאתם צריכים, לא יותר ולא פחות.

חברה אמינה – היום ניתן למצוא חברות רבות אשר מספקות קרוואנים למגורים. חשוב לקרוא חוות דעת ולוודא שאתם קונים את הקרוואן שלכם מחברה אמינה ומקצועית, שתוכלו לסמוך עליה בעת ביצוע רכישה כה חשובה.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה