קרוואנים למגורים

מנתונים ברשת עולה כי כ-2,600 ישראלים מחזיקים ברישיון למגורים בקרוואן. מה שהחל כטרנד עולה של קרוואן נגרר לטיולים ברחבי הארץ, הפך לרעיון בר מציאות, כדאי, זול ונוח עבור חסרי דיור שגם מוצאים בטבע, את המקום האידיאלי לחיות בו. ממש בתוך הטבע, לא ליד ולא בצד וכל זה במקום פרטי משלהם, ללא תשלום של שכר דירה חודשי שלא משאיר לעתים שום יתרה לחיים עצמם. 

יש היום בישראל ישראלים רבים שעושים זאת. הם רכשו קרוואן למגורים, התמקמו באיזה מקום עם רישיון, והם חיים את החיים שלהם, ולא את החיים שאחרים החליטו עבורם. כלומר- צורת החיים העירונית או הכפרית לא ממש מתאימה להם. הכפרית אולי יותר, אבל אם הם לא בני קיבוץ או מושב, הם לא יכולים לגור בטבע בשום צורה אחרת, מלבד בקרוואן למגורים.

אם תבדקו כמה עולים קרוואנים למגורים ותבינו את האג'נדה הכל כך הגיונית שעומדת מאחוריהם. זו ששמה בצד את כל הלחץ הכלכלי, את השפע המבלבל ודוגלת במינימליזם ממוקד, אולי גם אתם תבינו שזה שעדיין אין להם קרוואנים למגורים, זה רק עניין של זמן.

יש 2 סוגים של קרוואנים- נגרר ובית על גלגלים

מוטרהום הוא קרוואן ממונע שנוסע אתכם, כמו שהצב סוחב את הבית שלו על הגב, אתם נוסעים את הקרוואן שלכם כי זה בית על גלגלים וזה הבית שלכם. אפשר לרכוש היום קרוואנים למגורים במחיר של עד 100,000 ₪ באורך של 2:50 מ' (שזה האורך המקסימלי המותר של קרוואן) תוכלו לרכוש לכם בית, במחיר שלא תצליחו להשיג שום בית אחר.

מה שמוביל אנשים לעשות את זה היום זה לא רק המצב הכלכלי, המחויבות הנצחית למשכנתא וחוסר הביטחון והיציבות הכלכלית, אלא גם הרצון לחיות בסגנון חיים אחר. פחות חומרני, כזה שמסתפק במועט. זה הדיבור העולמי היום. שאנשים שכחו מאיפה הם באו. שכחו את המטרות הבסיסיות של החיים שלהם, והם נוהים אחר התעשרות, הישגים וממון. זה משאיר אותם מותשים, חסרי אונים וחסרי שלווה. אחרי שהם משיגים הם לא נחים, כי הם רוצים להשיג עוד. זהו עידן האין גבול, עידן השפע המוגזם ואין ספק כי כולם הולכים לאיבוד אחרי הפיתויים הללו. בסופו של דבר זה גם עולה הרבה וגם עולה בבריאות.

אנשים לא רוצים לסחוב משכנתא על הראש

אם יצא לכם לראות בשנים האחרונות קרוואנים רבים, אתם צודקים. זה מה שזה. ישראלים רבים גילו את החוויה של לגור בקרוואן והם לא מוכנים לגור בשום מקום אחר. בין אם מדובר באדם בודד או בזוגות, צעירים או מבוגרים, אפשר לראות איך הם הפכו לאנשים מאושרים אחרי שהם גילו, שלא חייבים לצאת לחופשה פעם בשנה ולבזבז את כל החסכונות, או לא לצאת אף פעם לחופשה כי רוב המשכורת שלהם הולכת על משכנתא. הם פשוט רוצים לחיות אחרת. הם אורזים את עצמם ואת החיים החדשים שלהם, מזמינים קרוון למגורים שמתאים לצרכים שלהם, וחיים את החלום. כן יש אנשים שעבורם לקום כל בוקר ולראות מבעד לחלון הקרוואן את הנוף, זה חלום של ממש והם לא הולכים לוותר עליו.

יש שבוחרים בקרוואן נגרר ונודדים ברחבי הארץ ממקום למקום ואוספים חוויות. יש שרוכשים קרוואן למגורים וחיים את החיים השקטים שהם רצו כל הזמן. הם לא רוצים יותר את הלחץ הכלכלי, הם לא רוצים להיות חלק מתרבות הצריכה והשפע שאין לה גבול, הם רוצים להחזיר את השליטה לחיים שלהם.

בארה"ב ובאירופה כבר שנים אנשים חיים בכל מיני קרוואנים למגורים וזה היה רק עניין של זמן, עד שישראלים גילו את השיטה המנצחת לחיות בזול ובריא, אומר מנהל של חברת קרוואנים למגורים.

בבית על גלגלים יש את כל מה שאתם רוצים

הסיבות לכך שהישראלים רוכשים קרוואנים עכשיו, הם שינוי במדיניות החקיקה והמיסים שחלו בשנים האחרונות. החל משנת 2012, לא מוטל מס על רכישת קרוואן נגרר והמחיר שלו הופחת בכ-80%. 

יש כל מיני סוגי קרוואנים למגורים. מי שחושב על מגורים בקרוואן יכול לקבל את כל התוספות והנוחות הקיימים ויש הרבה. חייבת להיות התאמה בין הקרוואן לכמות האנשים המתעתדת להתגורר בו. הוא חייב להיות מתקדם ברמת האבזור והפינוק שלו. חשוב להגדיר מראש את הצרכים, להבין איך רוצים לחיות בתוכו ולהתחיל לדמיין את הנף שתראו מהחלון שלו. אין תחליף לתחושה כזו. זה הכי טבע מושלם שיש.

כמעט בכל קרוואן למגורים יש מערכת חשמל, מים. מערכת גז, ביוב, מטבח, מיטות ומקומות אחסון. זה בית רגיל לכל דבר ועניין, אבל זה בית בחינם. זה בית שכיף לגור בו והוא מעניק הרגשה אחרת מאשר לקום בתוך דירה באמצע העיר. קרוואן למגורים מתאים לאנשים שמאוד אוהבים את הטבע, שלא רוצים להשתעבד למשכנתא ושרוצים לחיות חיים אמתיים, בלי כל הפיתויים וההבל של חברת השפע. מינימליזם הוא שם המשחק. ממש כמו שאנשים חיו פעם. יש מי שחושב שהם חיו יותר טוב. שהם חיו את החיים ולא "עבדו" את החיים.

יש בזה מידה רבה של הגיון וצדק.

אז מתי אתם מתקשרים לחברת קרוואנים למגורים ומשנים לעצמכם את החיים?

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה