קרוואנים חדשים

מדי שנה אפשר למצוא קרוואנים חדשים אותם מחפשים אוהדי המגמה שמעוניינים להחליף את הקרוואן הקודם שלהם בחדש, או שהבינו שזה בדיוק הדבר שהיה חסר להם לנופש טוב לבד או עם כל המשפחה.

יש המון סיבות מדוע אנשים רוכשים קרוואן, במאמר זה נמנה כמה מהם:

  • אין כמו חופש- חופש הוא מילה גדולה אבל הוא מגלם את החלום של כל אחד מאיתנו ובעיקר כאשר מגיעה תקופת הקיץ וזו תיכף מתדפקת על דלפי האביב ופורשת כנפיים. זהו זמן שמתחיל בחג הפסח ונמשך בעצם עד סוף הקיץ כי אין כמו עונות השנה הללו כדי להוציא אותנו מהבית אל הטיולים, המרחבים, שדות הפריחה. הטיולים שבאים ממש בזמן אחרי חורף קר בבית מול החימום. אין זמן מתאים יותר לצאת לטיולים ולקחת את כל המשפחה לצבור עוד חוויות מעוד טיול כמו טיול קרוואנים חדשים או מיד שנייה, תלוי מה הניסיון שלכם בתחום. ואם כבר מדברים על חופש, הרי שאין כמו יציאה עצמאית לטיול, בלי להיות תלויים בבתי מלון, צימרים ובכל עם ישראל שנמצא בכל מקום. חופש אמיתי זו יציאה לטיול עם קרוואן שאפשר להחליט היכן לחנות אותו, ואפשר גם להחליט להתבודד ואז מרגישים מהו חופש אמיתי.
  • מבחינה כלכלית ברור שכמות המתעניינים בתחום רכישת קרוואנים חדשים גדלה כל שנה מהסיבות הכלכליות. גם אם בעבר הייתה תקופה שמחיריהם של הצימרים היו נמוכים בהרבה ממחיר שהייה בבתי מלון, אפשר לומר שדווקא הם הפכו ליקרים יותר בגלל שהם מוכרים נוף שאין בבתי מלון ואז יוצא שבעצם לא חסכתם כלום. אולי שיניתם את צורת הבילוי שלכם אבל חיסכון אמיתי אין פה. רבות כבר דובר על כך שחופשות בארץ עולות הרבה יותר מכל חופשה בחו"ל ואנשים החלו לחפש אלטרנטיבות שיחכו להם כסף ויחד עם זאת יספקו להם חוויה של חופש וטיולים. קרוואן הוא בדיוק הדבר שיחסוך לכם כסף. אתם יכולים לצאת עם כל המשפחה ולהחנות את הקרוואן שלכם בחניון מוסדר ותשלמו לפי מספר הנפשות וזה בהחלט הרבה יותר משתלם מכל טיול אחר שתעשו.
  • קרוואנים חדשים כוללים היום את כל השדרוגים והשיפורים שאתם צריכים כדי לשהות בטבע כמה זמן שתחפצו וליהנות מכך וזה דבר חשוב מאוד לבדוק כאשר מחפשים קרוואנים למכירה. בכל קרוואן יש מקרר בו תוכלו לאחסן חומרי גלם למזון וכן כיריים באמצעותם תוכלו לבשל. בכל חניון יש גם מקום מוסדר לעריכת מנגלים כך שתוכלו גם לעשות על האש. בגדול- לא תצטרכו ללכת לשום מסעדה ולא להוציא כסף על אוכל וזה חיסכון אדיר. לא רק זאת, אלא שתוכלו בהחלט לבחור מה לאכול כל יום וכמה ותדעו בדיוק מאיזה חומרי גלם עשוי האוכל שלכם, מה שאף פעם לא תוכלו לדעת בוודאות על ארוחות בצימר או בבית מלון. גם חסכתם, גם החלטתם מה אתם אוכלים וגם אכלתם בריא.
  • גיבוש הוא חלק חשוב מכל טיול בין אם מדובר בזוג שמחפש לרכוש קרוואן ומתעניין בסוגים שונים של קרוואנים חדשים או במשפחה שבונה על זה שכל הטיולים שלה מעתה ואילך יהיו עם קרוואן. טיול קרוואנים הוא סוג אחר של טיול. הוא בלתי תלוי וכל מה שכולם יעשו- יתרום לטיול. כאשר מדובר במשפחה כולם מבשלים, כולם עושים כלים וכל אחד תורם מעצמו כדי שהנופש יצליח וזהו מבחן מצוין לעבודת צוות משפחתית, לקשרים ביניכם וליכולת שלכם להפוך כל טיול למשהו מיוחד.
  • כאשר מדובר בזוג- זהו מבחן מעולה ליחסים, ליכולת שלכם להסתדר אחד עם השני לא בבית כשהכול מונח ומזומן לפניכם אלא כאשר אתם נדרשים לדאוג לכך ועושים זאת ביחד. טיול קרוואן מגבש, מאחד, תורם לקרבה בין אנשים בין אם מדובר במשפחה או בני זוג. הוא יכול לתרום לכל אחד מהם להכיר זה את זו בכמה ימים יחד בקרוואן יותר מאשר בשנה של חיים בתוך בית. זה לא טיול הכי נוח מבחינת תנאים, כלומר לא מדובר בבית מלון ואת התנאים אתם יוצרים. עבודת הצוות ושיתוף הפעולה שלכם הם שיקבעו איך תיראה החופשה הזאת ואיך תחזרו ממנה. זהו זמן הסתגלות, היכרות והעמקת יחסים שאין שום טיול אחר שיכול לייצר אותו מלבד טיול קרוואנים. חפשו קרוואנים חדשים כי עכשיו באביב זה הזמן.
WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה