קרוואנים זולים למכירה

קרוואנים זולים למכירה, אותם בתים מיוחדים על גלגלים שיכולים לקחת אתכם ואת המשפחה כולה לכל מקום ולעשות לכם חופשת קיץ בלתי נשכחת, מוצעים היום במחירים כדאיים וכל המקדים יזכה בקרוואן במחיר מיוחד.

הסיבות למכירת קרוואנים הן פחות או יותר כמו בתחום מכירת הרכבים. יש כאלה שהם בעלי קרוואן זוגי וזקוקים לקרוואן יותר גדול כי המשפחה התרחבה, יש שרוצים דגם יותר משופר ובתחום הזה יש כל הזמן חידושים והמצאות ואין סוף לשדרוגים האפשריים שהופכים כל קרוואן לבית החם והכי טבעי שיכול להיות לכם.

מי שברשותו קרוואן וחווה את החוויה של מגורים בקרוואן או קמפינג בטבע, לא יוותר על ההנאה הזו שהופכת לתחילתה של ידידות מופלאה וארוכת שנים. הטבע הירוק, הקשר עם האדמה, הפרטיות. האוויר הצח וזה שאפשר כל פעם לחנות במקום אחר ולטייל בארץ בכל עונה בלי להיות תלויים במדריכים או בלינה חיצונית ותשלום למסעדות מה שהופך את הטיול ליקר מאוד.

לטיול בקרוואן יש המון יתרונות הן מהצד של היכרות ומפגש עם הטבע והן מהצד של השיקולים הכלכליים. ברור שזה הטיול הכי זול שתוכלו לעשות, וכל ההשקעה היא רכישת הקרוואן. את ההשקעה הזו תכניסו אחרי כמה חופשות שהייתם יכולים לשלם עליהם הון תועפות, והנה יצאתם אליהם בזיל הזול עם קרוואן משלכם, עם כל המשפחה והוצאתם את המינימום שאפשר להוציא על טיול. שווה כל שקל.

זה צמח בקורונה וזה רק צובר תאוצה…

ראינו אותם בלא מעט סרטים אמריקאים או אירופאים. משפחה שיוצאת לטיול עם קרוואן והתסריט- תמיד לוקח אותם לעוביו של היער, לנוף קסום. נחל זורם, ציפורים מצייצות ואם מתמזל מזלם הם גם יפגשו כמה יצורים נדירים או יחנו מול הים הגועש. חוויה עמוקה אפילו רוחנית אפשר לומר.

וזה מתחיל לקרות בגדול גם בארץ. עם ישראל גילה את נפלאות טיולי הקרוואנים ובכל יום נחטפים קרוואנים זולים למכירה וזה לא רק בגלל עונת הקיץ של הטיולים אלא בגלל שזה חוסך בעלויות ומבטיח לכם טיול של פעם בחיים עם כל המשפחה, בזוג או לבד ואין שום דבר שדומה לחוויה הזו של קשר עם הטבע, הכי קרוב, הכי חזק והכי בריא. מדובר על טיול שהוא יותר סוג של חוויה אישית או משפחתית שמאפשר לצבור אנרגיה מחודשת, לנקות את הראש ולהגיע למקומות שרק קרוואן יכול לקחת אתכם ובזה כל הקסם.

והגידול הכי גדול לביקוש קרוואנים היה בקורונה כאשר השמיים נסגרו ועם ישראל מצא את עצמו עם ארץ ישראל היפה והטובה ועם שמירת המרחק והבין שהדרך היחידה שנשארה לו לבלות היא לצאת עם קרוואן לאיזו חנייה ולשהות בטבע. זה גם מחזק את הנפש וזה גם תורם לבריאות.

בהמשך זה הפך לגילוי שאפשר אחרת. שלא חייבים לשכור צימר או בית מלון באלפי שקלים ושבעצם זה הטיול הכי אמתי ואולטימטיבי שיכול לתרום לכל אחד ברמה האישית והמשפחתית.

מי מחפש קרוואנים זולים למכירה?

רוכשי קרוואנים זולים למכירה יכולים להיות בעלי משפחות שבאמת מחפשים קרוואן כי הם אוהבים לטייל אבל לא מוכנים להוציא כל קיץ אלפי שקלים על הטיולים המשפחתיים ובקרוואן הם יכולים לבשל, לישון, לנוח וליהנות מהטבע וכל זה במחיר של עלות חנייה יומית במתחם קרוואנים מוסדר.

ויש את התרמילאים שחזרו כבר מהטיול הגדול ואוהבים לשבת בשאנטי בשמש בטן גב, או לעשות טיולים של מטיבי לכת, וזקוקים גם למנוחה לילית ואוכל והכי זול והכי טבעי זה לעשות את הטיולים האלה עם קרוואן.

ובשנים האחרונות כל תרבות הטיולים בקרוואן הפכה לעולם של אוהדי טבע ירוקים שלא מוכנים לוותר על החופשה הזו בעד שום הון שבעולם. הם מתמקמים באחד מעשרות חניוני הקרוואנים המסודרים הקיימים מאילת עד החרמון ביניהם חניונים של רשות הטבע והגנים שאפשר לחנות בהם ללא תשלום, חניונים פרטיים ולכל אחד מהם הייחוד שלו.

יש חניונים שם ימין ושמאל רק חול וחול וגם זה טוב. יש חניונים עם מקלחות ושירותים, פינות מוצלות. שולחנות וספסלים, מתקני שעשועים לילדים, מתקן חיבור לחשמל, חוף ים צמוד, פינות ברביקיו, ואפילו מרכולים ובתי קפה.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה