קרוואנים זולים למכירה

אם כבר רכשתם קרוואנים זולים למכירה כדי לטייל אתם או להתגורר בהם, הנה לפניכם מספר חניונים מוסדרים מומלצים, גם של רשות הטבע והגנים וגם כאלה שהוקמו בשטחים שלא אנשים פרטיים.

במושב עין יהב בלב הערבה, ממוקם חניון קמפינג הכולל 13 עמדות לקרוואנים ו-5 יחידות לאירוח כפריץ תוכלו לקבל במקום חיבור לחשמל, שירותים ומקלחות, עמדות מוצלות, ערסלים, מנגלים, נקודות להקמת מנגלים או מדורות. בנוסף יש שירותים בתשלום כמו רכישת עצים למדורה, השכרת ציוד, ארוחת בוקר ועוד.

יש במקום מגוון אטרקציות המתאימות ליחידים, זוגות ומשפחות עם ילדים: בריכת שחייה עונתית, מגרשי משחקים, מגוון מסלולי טיול רגליים או 4X4.

עמדת חנייה לקרוואן עד 5 נפשות תעלה כ-250 ₪ ללילה.

חווית קמפינג מפנקת- קרוואנים זולים למכירה

אם כבר רכשתם קרוואנים זולים למכירה, סעו לאחד מחניוני הקרוואנים הכי קסומים הטובל בטבע ונוף נפלא. עשויה להיות לכם חופשה המשלבת בין נופש אמיתי לטיולים במסלולים שונים באזור או גיחה למבנה אבן מקסים, על גבינות ויין מול השקיעה. מה צריך יותר מזה?

מדובר על מרכז לאופק קרוואנים בים משק בלום גפנים, זהו משק פרטי ליד קיבוץ איילת השחר המציע חיבור לחשמל, למים ופינת זולה אישית.

במתחם יש מקלחות, שירותים ומתחמי ישיבה על המדשאות. יש אזורים להדלקת מדורה ומנגל. מטבח מאובזר בכל מכשירי החשמל הנחוצים כמו מיחם, כיריים,, מקפיא, מקררים וטוסטר אובן. במקום מפוזרים גם שולחנות קרן קיימת לשימוש החונים במקום. קיימת אופציה גם ללון באוהלים המתאימים ל-6-8 אנשים או ל-10-14 איש ובתוספת מחיר תקבלו גם מצעים. המחיר הוא 130 ₪ לאדם. יש גם מצעים בתשלום.

זה הזמן לנפוש בבקעת הקנאית שבמדבר יהודה

בין ערד למצדה בבקעת הקנאית אשר במדבר יהודה, נמצא כפר הנוקדים ובו מתחם קרוואנים אטרקטיבי, המספק שירותים שונים למטיילים עם קרוואנים. מדובר על כפר נעים בו יש שפע של אטרקציות, מתקנים מקוונים ועצים והמתחם יכול להכיל בו זמנית עד 10 קרוואנים.

במקום יש חיבור לנקודות חשמל ומים. כדי להתחבר לחשמל צריך להביא מפצל וכבל מאריך. ברזי גינה (כדאי להביא צינורות מים ולחבר). במקום יש פינות מדורה ומנגל ופינות ישיבה. פינות בישול המשותפות לכל המטיילים לשימוש עצמי. בכל פינה כזו יש כיריים על גז, מקרר, משטחי עבודה ושקעים לחשמל. יש להביא כלי בישול ואכילה.יש במקום ברזים למי שתייה, מקלחות ושירותים עם מים חמים.

אם רוצים לטייל באזור אז יש היצע רב של מסלולים אטרקטיביים, אפשר לעשות טיולי חמורים וגמלים. יש במקום פינת חי וכן השכרת אופניים.

מחיר לחנייה במקום: 300 שקל בחגים ו-250 ₪ בסופי שבוע ללא הגבלת מספר הנפשות.

זה הזמן לרכוש קרוואנים זולים למכירה.

חונים על גדות נחל גרר

בלב הטבע הרגוע, בנגב המערבי על גדות נחל בשם גרר, הוקמה בנות ה-70 חוות נעמ"א. היא משתרעת על שטחים רבים של גידולים חקלאיים, יש במקום דיר צאן גדול מאוד וכן שטח מסודר לקמפינג.

אם כבר רכשתם קרוואנים זולים למכירה זה הזמן לנסוע לדרום וליהנות ממזג אוויר נפלא ומרחבים קסומים בחווה. יש שטח מסודר לכל קרוואן והוא כולל חיבור למים, חשמל. יש שולחנות לפיקניק, כיור לשטיפת כלים וידיים. כל העמדות ממוקמות מתחת לעצי זית. יש גם שירותים ציבוריים מאובזרים, מקלחות עם מים חמים. עמדת מדורה מופרדת מאזור הקרוואן. מטבח מרכזי מאובזר בכלי בישול, תבלינים, מקרר וכן כיריים ואפילו תבלינים.

אם אתם בוחרים ללון במתחם מקורה, ללא אוהל או קרוואן יש גם אפשרות כזו. מדובר על חוויה נפלאה באוויר הפתוח. פורסים מחצלת ונשים במרחב. יש פינת חי לילדים ובה חמור, סוסים, ארנבונים, תרנגולות ועוד. אפשר גם להיכנס לדיר לחוויה של חליבה. במקום אפשר לתצפת על נחל גרר.

למשפחות עם ילדים יש מתקני שעשועים, ספסלים וכלים חקלאיים, נדנדות ועוד. מהמקום אפשר לצאת לטיולים ברגל או באופניים. עלות ללילה 2 10 ₪.

זה בדיוק הזמן לצאת לנגב, לאזורים קסומים עם מרחבי מדבר נדירים ולהתמזג עם הטבע. אפשר לצאת לטיול זוגות רומנטי, טיול עם חברים או טיול משפחתי עם הילדים. בכל חניון מוסדר יש אין סוף שירותים שיכולים לספק את כל הצרכים ולהפוך כל טיול לחוויה מעולה.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה