קרוואנים

קרוואנים החלום הישראלי לטיולי טבע המריא בשנים האחרונות והפך הישראלי לחובב טבע. תוסיפו לזה את בהלת הקורונה שהדירה אותנו ממקומות סגורים וקבלו קרוואן מושלם בית על גלגלים שלא חסר בו כלום רק את הנוף ואת זה תקבלו במנות כפולות ומכופלות. זה לקח כמה שנים טובות עד שבישראל נחתו קרוואנים ונוצרה קהילה שלמה של חובבי טיולי קרוואנים המתאגדים יחד לטיולים חוצי ישראל מדרום ועד הצפון, חונים יחד בחנייה מורשה וחוזרים מהטיול הזה כמו חדשים. מהותו של טיול היא לאפשר לאדם אשר עובד במשך כל השנה בערך, לשחרר קצת קיטור, להיות עם חברים ומשפחה וליהנות. יש כל מיני דרכים לעשות זאת אבל אין כמו טיול בקרוואנים כדי להיות הכי קרוב לטבע ולהריח את האדמה. הרעיון של טיולי קרוואנים אמריקאי לגמרי. הם עושים את זה כבר שנים כי הם רוצים לעבור ולטייל ממדינה למדינה והם רוצים שיהיה להם נוח, שיהיה להם איפה לישון ושהם לא יצטרכו לחפש מקום לינה באיזה חור. אם יש להם קרוואן הם לא יחפשו כלום.

קרוואנים עשו עליה נהדרת לארץ

אז בארה"ב זה היה סוג של ברירת מחדל. כל מי שרצה לטייל לאורכה ולרוחבה של אמריקה, הצטייד בקרוואן משלו או שכר קרוואן ועשה את הטיול הגדול של החופשה השנתית במינימום הוצאות ולא נזקק לשום אכסניה ומיטה בדרך. בארץ למרות שהיא קטנה, עדיין יש בהחלט מקום לטיולי קרוואנים ולא רק בגלל שזה הטיול הכי זול, זה גם הטיול הכי כיפי, הכי אישי והכי מייצר את החופש המקסימלי שאנשים צריכים כדי להרגיש את הטבע. זוגות צעירים שכרו או קנו קרוואן ומאז הם לא יודעים מה זה בית מלון או אכסניה עם עוד אנשים בחדר. הם יכולים להחליט לאן הם נוסעים? איזה טיול הם רוצים לעשות? לכמה זמן ומצטיידים בהתאם. הם יכולים לעשות את ישראל מצפון עד הדרום בכמה ימים והחניונים של הקרוואנים מפוזרים בהרבה מקומות בארץ ומציעים את כל השירותים שהם צריכים כדי לעבור יופי של חוויה בטבע.

החופשה המשפחתית האולטימטיבית

לכל משפחה יש את זמני החופשה שלה, בדרך כלל זה נופל על כולם בחגים, אז כל עם ישראל ממהר לחופים בכנרת או למקומות אחרים, ויש כאלה שעושים את זה עם קרוואנים. בעצם מהיום שהם רכשו את הקרוואן הזה טיול קרוואנים הפך להיות האולטימטיבי והמועדף עליהם. זה כל כך נוח פרטי ואישי. אתם מצטיידים באוכל שאתם צריכים, בקרוואן יהיה לכם מטבח ותוכלו לבשל מה שמתחשק לכם ולחסוך הרבה כסף על אוכל. יש גם מקרר כך שתוכל גם לעשות מנגלים עם בשר שיוחזק בתנאי קור במקרר. תוכלו לבלות בקרוואן או מחוצה לו, בטבע עצמו, להפוך להיות חלק ממנו. להקשיב לקולות שאף פעם לא תשמעו בשום מקום אחר. חוויה מרגשת מאין כמוה.

טיול קרוואנים- דואגים גם לילדים

אחת המחשבות שצריכה להוביל אתכם בבחירת לוקשיין של חניון לקרוואן שלכם, צריכה להיות התעסוקה שאתם רוצים לייצר לילדים שלכם. כאשר מדובר בילדים קטנים, מוטב שתגיעו לאיזה חניון שיש בו משחקי חצר וגינה, נדנדות ועוד. ייתכן כי חשוב שתחנו בסמוך למקומות שיש בהם אטרקציות לילדים בגילאים שלכם. ככל שתתאימו את סוג הטיול לילדים, כך הם יהיו הרבה יותר שלווים, רגועים ומאושרים. טיול קרוואנים הוא טיול משפחתי שמלמד אתכם המון על המשפחה שלכם בטבע בו אתם שוהים יחד, כצוות מגובש וכל מה שיכול לצאת מזה זה רק טוב.

קראו גם על: קרוואנים למגורים למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה