קרוואן נייד למגורים

מזה שנים רבות שמדינת ישראל, לא מצליחה לאזן את מחירי הדיור והם רק מאמירים למחירים אסטרונומיים שידם של רבים אינה משגת. גם מחיר למשתכן לא פתר את הבעיה. אנשים רבים מוצאים את עצמם מחפשים פתרונות יצירתיים למגורים. יש המון שטחים פתוחים בארץ, ובשנים האחרונות אפשר לראות בהם יותר ויותר דיירי קרוואנים שהחליטו לקנות או לשכור קרוואן נייד למגורים וחסל דאגות של שכר דירה.

או שקונים מוטו קרוואן זה רכב שהחלק האחורי שלו הוא קרוואן או שמחברים את הרכב הפרטי לקרוון והולכים לגור באיזה שהוא מקום. כך או כך, זה לא עולה כסף, מעבר לחוויה העצומה שיש לדיירי קרוואנים בחיק הטבע. אין שום דבר אחר שדומה לזה, גם לא לגור ליד.

היתרון הגדול והראשון הוא החיסכון בכסף. אבל אי אפשר להסתכל על מי שבוחר לגור בקרוואן רק ברמה של חסכן, מדובר על הרבה יותר מזה, וזה גם לא מתאים לכל אחד. מי שבוחר לגור בקרוואן הוא בדרך כלל מישהו שיש לו אג'נדה אנטי צרכנית, אבל לא רק- מדובר על גם עצמאות מוחלטת, בעיטה בבורגנות ומעל לכל- חיים שקטים ואהבה לזה. 

לכו לגור בקרוואן- חוויה עצומה וחיסכון כלכלי ניכר

היתרון הכי גדול ומשמעותי הוא כמובן הכסף. אין עלויות מחייה. יש רק השקעה חד פעמית באיזה קרוואן נייד למגורים וזהו. ביחס לרכישת דירה, זו הוצאה זניחה למדי ובקרוואן ממש כמו הרבה אמריקאים לפנינו אפשר לגור כמו בתוך בית ויש שם אפילו חימום על גז ולא יהיה לכם אפילו קר, ואם יהיה לכם חם, אז פותחים את החלונות או את החלון גג ומרגישים את הבריזה של הטבע. אנשים רבים חושבים על זה בתור אופציה ראויה, ובעיקר בעת הזו אחרי שהמס על קרוואנים ירד ל-60% בלבד וזה לגמרי מפתה לרכוש קרוואן ולהתחיל לחיות חיים אחרים, הרבה יותר אמתיים, בלי לבזבז יותר מדי, בלי להיכנס למינוס, בלי לקנות כל דבר. להסתפק במועט במה שיש, ולהשאיר את הכסף למשהו הרבה יותר מרתק כמו טיול בעולם.

התנועה הגדולה היום של המינימליזם דוגלת גם מן הסתם בחיים בקרוואן. זה הכי צנוע והכי קרוב לחיבור לחיים האמתיים, להוויה ולכוונה. 

השכנים זה מה שאתם בחרתם

יש אנשים שלא כל שכן "בא להם טוב בעין" מה שנקרא. יש לך שכנים שמלכלכים, מפריעים, משמיעים מוזיקה באמצע הלילה, וזורקים את הקליפות של הגרעינים איך שאתה מציץ מהמרפסת. עם ישראל חי בועט וזורק קליפות.

מי שסבל משכנים יודע מה זה ליפול על שכן לא מוצלח ולכן אם הוא גם אוהב טבע קרוואן נייד למגורים זה מה שנקרא לתפוס שתי ציפורים במכה אחת. מצד אחד אתה בוחר את השכנים שלך, מצד שני אתה גם חי בטבע שאתה כל כך אוהב. חיים בטבע הם חיים שלווים, מריעים, אין רעשי רקע ואם יש הם באים מהטבע המושלם עצמו. ולכן הבחירה הזו יכולה להיות מתאימה להרבה אנשים שלא רוצים שכנים מעצבנים אבל גם רוצים את השקט האמתי של החיים.

חוץ מזה אתם יודעים שאתם לא הולכים לעבור דירה בקרוב, לא תלויים בשום חוזה שכירות מול שום בעל בית. אתם יכולים לעשות מה שאתם רוצים, וגם לעבור עם הקרוואן מחנייה לחנייה מתי שמתחשק לכם ולפי עונות השנה ותמיד יהיה לכם נעים.

ואם קורה שיש לכם ליד הקרוואן שכנים לא רצויים, אתם פשוט נוסעים כמה מטר ימינה או שמאלה ונגמר. 

מי שבוחר לחיות כך חשוב לומר הם הרבה זוגות צעירים ללא ילדים, שרוצים לחסוך את הכסף של השכר דירה למטרות יותר נעלות. אנשים שרוצים לחסוך כסף ולנסוע לטייל בעולם, עם קרוואן כמובן. או אנשים שהמהות שלהם היא לחיות בטבע.

אז איפה גרים?

יש בארץ הרבה חניונים מסודרים המיועדים לקרוואנים ובהם שירותים ומקלחות לטובת דייריהם. יש הרבה שטחים פתוחים גם באזור גוש דן ולא חייבים להרחיק עד הנגב כדי למצוא מקום לחנות את הקרוואן. 

גם אם לא מדובר באג'נדת חיים אלא בחוויה זמנית, זו עדיין הנאה גדולה ושיעור מצוין להישרדות בחיים. זה מחשל, זה מלמד אתכם על עצמכם ויותר מכל זה מלמד אתכם על הטבע שמקיף אתכם.

יש קרוואנים החל ממחיר של 90-000 ₪ ומעלה, יש גם אפשרות לרכוש קרוואן מיד שנייה ויש גם קרוואנים משומשים.

קראו על: קרוואנים למגורים למכירה לבחירה נכונה בזמן רכישת קרוואן!

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה