קרוואן נייד

קרוואן נייד הוא דרך מצוינת לצאת מהשגרה היומיומית. בין אם רק מטיילים אתו ובין אם ממש גרים בו, הוא יכול להיות שובר שגרה לכל מי שצריך פסק זמן. למי שגר בעיר, המעבר ממגורים בדירה למגורים מקרוואן בשטח יהיה דרסטי – אבל אולי מעבר מבורך, שיעשה פלאים? אם הרעיון של מגורים מקרוואן נשמע לכם קיצוני מידי, קרוואן נייד יכול לשמש גם לטיולים חד פעמיים לכל תקופה שתרצו. קרוואן הוא בעצם בית על גלגלים והוא יכול להעניק לכם שינוי משמעותי בחיים, משום שהקרבה לטבע שבית כזה מאפשר היא בריאה לנפש ולגוף יותר מכל דבר אחר. 

טרנד הקרוואנים הוא טרנד עולה בשנים האחרונות. אנשים מכל העולם, אך בעיקר מאמריקה קונים קרוואנים, בעיקר יד שנייה, משפצים אותם ויוצאים למסע. המסע שלהם יכול להיות מסע של מגורים בקרוואן בתוך העיר, או בכלל מסע בדרכים, שבו הם מטיילים ברחבי היבשת ומגלים עולמות חדשים כשהבית שלהם וכלי הרכב שלהם משמשים כאחד. ישראלים לא פעם ולא פעמיים נוטים לחקות את האמריקאים והתרבויות הופכות יותר ויותר משיקות אחת לשנייה ולכן לא מפתיע שישראלים רבים קונים קרוואנים, יוצאים מהמשבצת ומשנים את החיים שלהם. 

מה היתרונות של קרוואן נייד?

 נתחיל ביתרונות למי שרוצה לטייל. קרוואן מאפשר לכם לטייל טיולים ארוכים יותר, משום שיש בו את כל השירותים הנחוצים למי שרחוק מהבית ונמצא בתנאי שטח של הטבע. בחרו כל יעד על המפה ותוכלו למצוא חניון לילה שמתאים גם לקרוואנים. במדבר, בצפון, בהרים ובשפלה. פשוט חונים את הקרוואן, ישנים בו בלילה ובבוקר יוצאים לשטח רגלית. לעיתים ניתן לחנות את הקרוואן ממש בצמוד לטבע, ואין יותר משכנע מזה. למי שחיים ונושמים טיולים, קרוואן הוא השקעה מצוינת שתספק לכם חוויה של הטבע כפי שמעולם לא חוויתם. חסל סדר אוהלים שמתמלאים בחול וחרקים, שקר או שחם בהם מידי – קרוואנים מספקים חוויה של בית גם בתנאי שטח.

למי שרוצה לגור בקרוואן, היתרונות אינסופיים. קרוואן נייד כשמו כן הוא מסוגל לנוע ממקום למקום, לכן אם תרצו, אתם יכולים ״לעבור דירה״ מדי חודש, ולחוות את הארץ כפי שמעולם לא דמיינתם. תמיד רציתם לגור על החוף? ישנם חניוני לילה שממוקמים על צוקים, בסמוך לחופים. תמיד רציתם לגור בתל אביב? גם בסמוך לתל אביב יש חניונים שמתאימים לקרוואנים. אתם יכולים לגור בעיר שבוע אחד ובקיבוץ שבוע לאחר מכן. הכל נתון לבחירה שלכם. 

עם קרוואן אפשר לחסוך

בין אם אתם בוחרים להשקיע בקרוואן שיהווה תחליף לחופשה המשפחתית השנתית בחו״ל ובין אם אתם בוחרים לעבור לגור בקרוואן, אתם בין כה וכה חוסכים לעצמכם כסף. במקום להוציא הון תועפות על טיסות, מלונות ובזבוזים בחוץ לארץ, אתם יכולים לטייל בארץ עם הקרוואן למשך תקופה בלתי מוגבלת. הילדים שלכם ישמחו לצאת מהשגרה למשך חודש שלם מהקיץ ולראות את הנופים היפים של ארץ ישראל. 

מגורים בקרוואן חוסכים הון תועפות על שכר דירה. קרוואנים משמשים פתרון מעולה למשבר הדיור בארץ. מחירי השכירות רק עולים ועולים במשך העשור האחרון ואנשים רבים מיואשים מהמרדף אחרי בית משלהם. קרוואנים למגורים יכולים להכיל אפילו משפחות של 6-7 נפשות, והם יכולים גם להיות בגודל של אוטובוס של ממש. ההשקעה בהם היא מן הסתם עד פי עשר נמוכה מההשקעה בדירה, והם מאפשרים גמישות בכל הנוגע למיקום. קרוואן נייד הוא פתרון מעולה גם למי שרוצה לחסוך באופן זמני לדירה. צעירים בתחילת דרכם יכולים לקנות קרוואן יד שנייה ולגור בו למשך כמה שנים בזמן שהם חוסכים כסף לבית. 

איך בוחרים קרוואן?


שוב לעשות מחקר ברשת על סוגי הקרוואנים שיש בשוק. מה הצרכים שלכם? אם זהו קרוואן למגורים, בחרו קרוואן חדש, חזק ועמיד. וודאו שמתקנים כמו מטבח, שירותים ומקלחת עובדים בצורה יעילה שמתאימה לאורך החיים שלכם. דברים כמו טלוויזיה, אינטרנט, גז, סוככים ואפילו אנרגיה סולרית הם דברים שניתן לרכוש לקרוואן שלכם. ישנם קרוואנים נגררים – שהם ניידים רק כאשר נגררים על ידי רכב, וישנם קרוואנים ניידים לגמרי. קרוואן נייד הוא האופציה הנוחה ביותר למי שרוצה להתנייד בקלות, אך קרוואן נגרר מתאים למי שיש לו רכב ורוצה להוזיל עלויות.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה