קרוואן נייד

קרוואן נייד הוא סוג של בית על גלגלים שאפשר לגור בו או לצאת אתו לטייל ולחזור בן אדם אחר. כיצד זה יכול לקרות? אם כן כאשר מדובר ביציאה אל הטבע מה שקורה בדרך כלל זה שאנשים נוסעים עם הרכב שלהם לאיזה צימר או בית מלון או שהם נתקעים שם ולא מגיעים בכלל לטבע אלא עושים בטן גב כל היום, או שהם לוקחים את הילדים לאיזו אטרקציה בסביבה ולטבע אם בכלל הם מגיעים כדי לעשות מנגל. אולם כאשר מדובר על טיול עם קרוואן נייד מדובר על זה שמחנים אותו בחנייה מוסדרת כזו שיש בה כל מה שאדם, זוג או משפחה צריכים כי לבלות תקופה בטבע בלי לסבול משום חוסר כלשהו בעוד הקרוואן שלהם מצויד בכל מה שהם צריכים כדי לעשות להם את החיים הרבה יותר קלים. גם טיול בטבע הוא סוג של הישרדות, אבל קלה אפשר לומר. בכל זאת אפשר להגיע עם כל מצרכי המזון מהם רוצים להכין אוכל וגם תפנוקים, אפשר להגיע עם סדינים ושמיכות ולישון כמו גדולים במיטות נוחות. קרוואן בנוי לזה שישהו בו הרבה זמן ולכן כל דבר בו קל לשימוש, ידידותי למשתכנים בו ונוח לשימוש. הדגש הוא על חוויה אותנטית בחיק הטבע אבל בלי לסבול מחרדת הישרדות.

רשת נגד יתושים ואוהל בטבע- כיף חיים

לא תמצאו קרוואן נייד שאין לו רשת נגד יתושים שתגן על מי שנמצא בו מפניהם. יתושים זה המטרד הכי מעצבן שקיים בכל טיול וכולם יודעים זאת ולכן מצטיידים במיני תכשירים כדי להבריח את אותם מוצצי דם קטנים ומטרידים. כאשר יוצאים לטבע עם קרוואן נייד אחד מפריטי החובה שיש בכל קרוואן היא רשת נגד יתושים הפרושה על כל החלונות לבל ייכנסו או יחדרו יתושים. בנוסף לכך רבים מצטיידים גם בפריטים המונחים ליד הקרוואן כמו מחצלות שמביאים מהבית, אוהל שילדים מאוד אוהבים לישון בו וכל מה שנחוץ כדי להרגיש שמבלים ונחים ולא סובלים, ויש את כל הנוחיות שצריך. בתוך כל קרוואן כמובן יש מיטות שינה ומיטה זוגית ויש גם קרוואנים לשבע נפשות כך שאפשר לצאת עם עוד זוג חברים או עם הורים, חמישה ילדים ועוד. החוויה האמתית של לינה ושהות בקרוואן היא העובדה שמתמקמים בחיק הטבע ממש בתוך הירוק. סוג של שטיפת מוח בריאה ואוויר צלול.

קרוואן נייד לטיול של חופש ושלווה

העידן הדיגיטלי הנוכחי מרחיק אותנו מאוד מכל מה שקשור לטבע, והוא בעצם חייב להיות האיזון בין הגאג'טים והמחשבים לבין הטבע הזה שכל כך התרחקנו ממנו ושבו אפשר למצוא שלווה אמתית. הרבה מאוד מנהלים של חברות הייטק רוכשים קרוואן נייד כדי לעשות הפסקה מכל המתח והלחץ ולצאת לבד או עם חברים או משפחה לטבע, לסגור את הפלפון ולהיות מרוכזים בנוף ובשלווה. זו הסיבה שהרבה אנשים במיוחד כאלה שעובדים הרבה ובלחץ, מוצאים את עצמם הולכים ליוגה או עושים מדיטציה. הם רוצים למצוא את האיזון שאבד להם עם העומס הזה של העבודה ועידן ההישגים והתחרויות, הם רוצים להחזיר לעצמם את החופש שאבד להם ואת השקט שאין להם. יציאה עם קרוון לחיק הטבע לטיול, כמוה כאלף מדיטציות. מספיק לשטוף את העיניים בנוף, להיות במקום שהוא לא משרד ולא בניינים מבטון ולא עיר אלא ממש בחיק הטבע עם הרבה עצים, ריח של טבע וציפורים מצייצות. מטיולים כאלה חוזרים כמו חדשים ומלאי אנרגיות.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה