קרוואן נייד

תרבות המגורים וגם הטיולים עם קרוואן נייד הפכה כבר הרבה מאוד ישראלים למכורים לעניין ובצדק. יש בזה כל מה שצריך כדי ליהנות מהחיים. נוסעים, מטיילים, ישנים. קמים בחיק הטבע עם הציפורים, נושמים עמוק ומרגישים הכי טבעי ושלוו שיש. אין תחליף לחוויה הזו. זוהי החופשה האולטימטיבית הכי כיפית והכי זולה שתוכלו לארגן לעצמכם. ביחד עם חברים, לבד או עם המשפחה, זה עובד מצוין בכל מצב. בכל קרוואן נייד יש מקלחת, מיטות שירותים, טלוויזיה, פינת ישיבה, כיור, כיריים וכל מה שאתם צריכים כדי לחיות בטבע למספר הימים שתחליטו.

הדבר החשוב הוא להתארגן על חניון שווה. בדרך כלל המחירון הוא לפי מספר הנפשות ויש מחיר למבוגר ומחיר לילד. יש חניונים עם שירותים נוספים למה שיש לכם בקרוואן כמו שירותים ומקלחות, ויש שמציעים גם פינות שעשועים לילדים. ההמלצה היא לחנות במקום ממנו יהיה לכם קל להגיע לאטרקציות לילדים או למסלולי טיול ואתרים באזור שאתם רוצים לבקר בהם. לפניכם כמה חניונים שווים מצפון ועד דרום.

חניון קרוואן נייד בגן הלאומי בחורשת טל

תחשבו על זה. מדשאות רחבות ידיים, כלניות פורחות בעונתן. פלגי מים משכשכים, חורשת אלונים עתיקים, בעלי חיים ושמורת סחלבים, כל היופי הזה בגן הלאומי של חורשת טל שיש בו גם חניון המיועד לקרוואנים, קרוואן נייד ועוד.

בחניון קרוואנים יש תאורת שטח מלאה, ברזיות, נקודות חשמל, שולחנות וספסלים. עמדות למנגלים, נקודות טעינה לפלפונים. מקלחות עם מים חמים, עמדות לאיסוף גחלים, שירותים מקררים (עליהם תצטרכו לשלם) וכיורים. סביר להניח שלא כל מי שמגיע עם קרוואן זקוק לכל השירותים הללו כי יש קרוואנים שיש בהם חלק מהשירותים הללו.

ההמלצה להגיע לחניון הזה היא בגלל הנוף והטיול שאתם הולכים להרוויח. מפל התנור ונחל עיון. מימיו של מפל התנור זורמים מגובה של שלושים מטר לתוך בריכה, זהו טיול מים מפעים. בנחל שניר בשמורת הטבע יש שלושה מסלולי טיול החוצים שרידי התיישבות עתידים ופינות מים. גם אל הבניאס תוכל להגיע על שביל עשוי עץ.

גן לאומי אכזיב- טורקיז בעיניים וכפר דייגים

אחד מחניוני קרוואנים וכן קרוואן נייד הוא בגן לאומי אכזיב המקיף אל ים בצבעי טורקיז, לגונות, כפר דייגים עתיק ובריכות ים. חופשה אידיאלית למי שמתגעגע למים, לטבע ולקולות הגלים.

תוכלו לטייל בגליל המערבי במסלולים בדרגות שונות של קושי וגם כאלה שמתאימים לכל המשפחה. ביקור מבצע יחיעם ונחל געתון אליו תגיעו במסלול בו שתולים עצי חורש ים תיכוניים. בחודשי החורף המעיינות ואפיקי הנחל נובעים ובאביב יש פריחה עונתית. תוכלו לבקר ביער ברעם בו יש בית כנסת עתיק, שמורת הטבע של עין אפק בה קיים בית גידול לצמחי מים ובעלי חיים. ויש גם מסלול של נחל כזיב עין חרדלית ומבצע מונפורט.

בחניון תמצאו 9 מקומות של חנייה לקרוואנים. נקודות חיבור לחשמל ומים, תאורת שטח. שולחנות פיקניק, ברזיות, טעינה לפלפונים, מקלחות עם מים חמים, מרכז ריות, מקררים, כיורים וכן שירותים.

בדרך לאילת עוצרים בחניון פארק תמנע

בלב הדרום במתחם של גיאולוגיה וארכיאולוגיה עם אתרי נוף, מסלולי טיול ובעלי חיים, נוף מדברי עוצר נשימה, תוכלו לחנות בחניון קרוואנים מושלם. יש בו חיבור למים וחשמל, מקלחות עם מים חמים, פינות למדורה, פינות ישיבה, חנות בפארק וכן מסעדה.

תוכלו לחוות את כל האטרקציות של הפארק עצמו ובנסיעה ממש קצרה להגיע לאילת. יש גם ישובים סמוכים בהם מתקיימים אטרקציות שוות לילדים ולמבוגרים ואם מדובר במשפחה עם ילדים שנוסעת עם קרוואן נייד, בדקו לפני היציאה לחניון מה קורה באזור ולאן שווה ללכת. במרכז המבקרים על שם אילן רמון יש מה לעשות, וגם במצפור הפלמינגו בבריכות המלח, בית האומנויות בנאות סמדר, יש פיסול בבוץ, ותיירות אקולוגית, וכן שמורת חי בר יטבתה ואקו כיף.

בפארק תמנע תמצאו המון אפשרויות בילוי במדבר. יש סככות מבקרים וחניות עם צל ואפשר להגיע ממש עד האתר. יש במקום מסלולי טיול נהדרים ממסלולים המיועדים למשפחות ועד מטיבי לכת. יש סיורים מודרכים, מסלולי אופנייים גם כאלה המיועדים למשפחות וגם לרוכבים מקצועיים וכן מסלולי טיפוס על אבן החול המיועדים למקצוענים בלבד.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה