קרוואן נגרר

זהו הגיע הקיץ וזה אומר טיולים וכבר רואים משפחות עם קרוואן נגרר עד לכנרת, לגלבוע בכל מקום בו זורמים נחלים ויש פריחה. הדרך הכי טובה לחרוש את הארץ ולהתחבר לטבע היא זו. כל המשפחה ביחד כמה ימים, אין דרך אחרת לומר את זה. זהו הטיול המשפחתי האולטימטיבי.

עד לפני בערך עשור אפשר לומר זה היה חלום של מתי מעט. הטרנד החל לפרוח עם הורדת מה הקנייה על קרוואנים והתאמת התקן שלהם ע"י משרד התחבורה. בנוסף הוקמו חניונים נוחים מטעם רשות הטבע והגנים ומשרד התיירות וכן יזמים פרטיים והיום, לצאת לטייל עם קרוואן ולחנות בחניון כזה זה אומר, לנצל את כל היתרונות והשירותים המוצעים במקום וזו גם סוג של חווית טיול אחרת. מאוד אישית, משפחתית וירוקה.

מעמיסים כל מה שצריך לשהות בחיק הטבע

להרבה ישראלים יש היום קרוואן נגרר שהם רכשו מיד ראשונה או שנייה והם מעמיסים בו את כל מה שצריך ויוצאים לטייל בלי לקחת בית מלון או צימר. בלי לחשוב איפה הם יאכלו כל יום. הם מחליטים על כיוון מגיעים לחניון, מתמקמים ושוהים במקום. בדרך כלל ממנו יוצאים לטייל לכל מיני אתרים, ומנצלים את כל השירותים המוצעים במקום. יש שולחנות וספסלים, מקלחות וברזייה. מתקני שעשוע לילדים. אבל מה שהכי חשוב זה תחושת החופש. לא נמצאים במקום סגור, שומעים את הטבע. נמצאים בתוכו וזה טיול אחר לגמרי שגורם לאנשים להתחבר לעצמם, לאנרגיה החיובית של הטבע ולנקות את הראש. והרי זה בדיוק מה שאנשים שואפים לעשות כאשר הם יוצאים לטייל.להרבה ישראלים יש היום קרוואן נגרר שהם רכשו מיד ראשונה או שנייה והם מעמיסים בו את כל מה שצריך ויוצאים לטייל בלי לקחת בית מלון או צימר. בלי לחשוב איפה הם יאכלו כל יום. הם מחליטים על כיוון מגיעים לחניון, מתמקמים ושוהים במקום. בדרך כלל ממנו יוצאים לטייל לכל מיני אתרים, ומנצלים את כל השירותים המוצעים במקום. יש שולחנות וספסלים, מקלחות וברזייה. מתקני שעשוע לילדים. אבל מה שהכי חשוב זה תחושת החופש. לא נמצאים במקום סגור, שומעים את הטבע. נמצאים בתוכו וזה טיול אחר לגמרי שגורם לאנשים להתחבר לעצמם, לאנרגיה החיובית של הטבע ולנקות את הראש. והרי זה בדיוק מה שאנשים שואפים לעשות כאשר הם יוצאים לטייל.

קרוואן נגרר- הטרנד הכי גדול של המטיילים

חוויה של טיול עם קרוון נגרר מתאימה לכל מיני שאוהב לגעת בטבע, לא מת על בתי מלון. מחפש טיול פרטי, להיות עם בת זוג או עם המשפחה. לחוות חוויות אמתיות. לא לבזבז את כל הכסף שלו על בית מלון או ארוחות במסעדות ולא לחלוק את החוויה עם אחרים. פשוט פרטיות במלוא מובן המילה. בכל קרוואן יש כיור, מים, כיריים ומקרר ואת כל הארוחות עושים במקום. צריך רק להצטייד בחומרי גלם וכלי בישול, לעתים יוצאים לרכוש אותם מהעיר הסמוכה, אבל החוויה היא לחיות במקום כמה ימים בתוך השקט והשלווה, במקום שבו נפרדים מהציוויליזציה ומרגישים חופש אמתי. יש כאלה שפשוט סוגרים את הפלפון ולא רוצים לפתוח אותו בכלל. יש אנשים שמגיעים לטיול כזה רק כדי לקרוא או להיות עם עצמם או בני זוג או משפחה במלוא מובן המילה בלי ההפרעות של הטכנולוגיה. חוויה אמתית של חובבי טבע.

בחירת קרוואן נגרר היא אישית ומותאמת

בחירה של קרוואן נגרר היא בחירה אישית. לכל אחד מתאים משהו אחר לפי הצרכים. זהו בית על גלגלים שיש בו כל מה שצריך לשהות בטבע. בדרך כלל כמובן גם רשתות על החלונות מרחיקי יתושים. יש שלוקחים אתם מנגל כי אין כמו על האש באמצע שום מקום. יש שמצטיידים באוהל וישנים בו למרות שבדרך כלל אנשים רוכשים קרוואן עם מספיק מיטות לכל בני המשפחה.

זהו הטיול הכי כיפי אבל גם הכי כדאי כלכלית. אפשר לנסוע לצפון, לדרום לכל מקום למלא דלק ולטייל, זו בעצם ההוצאה הכי גדולה. גם לחניון צריך לשלם אבל מדובר במחירים סבירים ביותר. אין מה להשוות בכלל מבחינת עלול בין טיול עם כל המשפחה לבית מלון או צימר לבין טיול עם קרוואן. השהות לא עולה, האוכל נעשה בתוך הקרוואן בסופו של טיול כזה תוכלו לספור על מקסימום שתי אצבעות את העלות שלו.

קרוואן נגרר עם מספיק מקומות לשינה

כאשר מדובר במשפחה עם ארבעה ילדים כמובן שצריך לרכוש קרוואן נגרר עם מקומות לינה לכולם, אם אפשר בלי הצורך לפתוח ולסגור מיטות. מיטת קומותיים למשל.

כיוון שאת הקרוואן אתם גוררים עם רכבכם, חשוב לרכוש אותו בהתאם ליכולת הגרירה של הרכב שלכם. בנוסף קרוואן שהוא במשקל של מעל 1,500 ק"ג דורש רישיון ג' ולכן מתאים רק לבעלי רישיון זה.

לכל קרוואן יש את הרוחב שלו הממוצע הנו ברחוב של 2.30 מ', אם הוא פחות מהמידות הללו מדובר על קרוואן צר והרחב ביותר הוא עד 2.50 מ'- הרוחב המקסימלי המותר בארץ. קרוואנים אלה גם יקרים יותר משום שנדרשת הובלה מיוחדת עבורם לארץ. חשוב לציין שהרוחב הזה אידיאלי למי שרוצה להרגיש תחושת מרחב בקרוואן. זה בא לידי ביטוי במיטות, בפינת האוכל, במקומות האחסון, במקלחת ועוד. זה הרבה יותר נוח מקרוואן יותר צר.

ראו גם: קרוואן יד 2

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה