קרוואן נגרר למכירה

בזמן האחרון אנו רואים יותר ויותר קרוואנים נגררים אחרי רכבים על הכביש ויש לזה הרבה סיבות טובות. הישראלים ממש כמו האמריקאים שלא יוצאים לחופשה בלי קרוואן נגרר, הבינו את הפוטנציאל של בית נייד שהם סוחבים מאחוריהם ומבטיחים לעצמם שכל פיקניק וכל חופשה בחיק הטבע, תיעשה בצורה מושלמת. בשביל זה צריך משהו שמסוגל לסחוב את כל "הבית" לטיול ומה שהוא את זה הוא קרוואן. ברוב החניונים לקמפינגים ברחבי הארץ, יש גם מקום לחניית קרוואנים, מה שאומר שזה כבר לא טרנד, זה כאן וזה מבוקש מאוד.

אחת הסיבות המרכזיות לרכישת קרוואן נגרר למכירה, היא החיסכון העצום לבתי מלון וצימרים. בשביל מה לשלם כסף, אם אפשר שכל המשפחה תלון בכיף בקרוואן ועל הדרך גם תרוויח חוויות לכל החיים. לינה בחיק הטבע, אין כמוה משום בחינה ועוד במשהו שהוא שלכם, לכל המשפחה. תחשבו כמה אתם חוסכים כל שנה?

נציג של חברה ישראלית המתמחה במכירה, השכרה והזמנות מותאמות אישית של קרוואנים, אומר כי הישראלים הבינו שזה משפר טיולים ומשפר חוויה. הוא פותר בעיה שכמעט כל משפחה ישראלית עוברת לקראת הטיול, בין אם זה מבחינת כמות הדברים שאפשר להעמיס על הקרוואן והיתרון הכי עצום של לינה בשטח בחינם. בלי לשלם לאף אחד. אתם מחליטים היכן אתם חונים עם הקרוואן שלכם והיכן אתם ישנים. הכי נוח, הכי טבעי והכי חוויה שבעולם. 

בין אם מדובר בקרוואן נגרר או ממונע היענות למודעה כמו קרוואן נגרר למכירה דורשת הבנה בסוגים של קרוואנים, תוספות, התקנים ועוד וחשוב מאוד שתתקשרו עם חברה מקצועית שתוכל להתאים לכם את הקרוואן הנגרר המתאים בדיוק לצרכים שלכם.

קרוואן נגרר של המותגים הכי גדולים בעולם: DANIELA, MIKHAELA ועוד

הצצה חטופה ברשת מעלה, שטרנד הקרוואנים כבר כבש את ישראל. הישראלים אגב ממש כמו שכניהם על הכדור, אוהבים לטייל והרבה. כשחם יוצאים לצפון, כשקר מדרימים והעובדה שהם יכולים לחבר למכונית שלהם קרוואן נגרר, חוסכת הרבה התארגנות מיותרת. שמים כל מה שרוצים בקרוואן וסוגרים עניין. אין צורך להתפשר על הדברים שצריך לקחת לטיול. הילד יכול לקחת את כל הגלשנים שלו, הילדה יכולה לבוא גם עם אורגן נייד. כלומר- אין פה בכלל שאלה אם יש מקום. יש ! ולהכול! מלבד רכישה של קרוואן ממותג עולמי, אתם גם יכולים להזמין קרוואן בהזמנה. אתם יכולים להחליט אם אתם רוצים את הכיריים בצד שמאל או ימין, היכן יהיו השירותים והיכן למקם את המיטות. אין חוויה משפחתית יותר גדולה מזו.

הישראלים חוטפים קרוואנים כמו לחמניות חמות 

ממידע ברשת עולה שבשנים האחרונים רכשו הישראלים אלפי קרוואנים ויש לכך כמה סיבות. ראשית הישראלים גילו שהרבה יותר קל ופשוט לצאת לטיול עם קרוואן נגרר וגם תקנות וחוקים חדשים הקלו על אוהדי הקרוואנים. מס הקנייה על קרוואנים ירד בשנת 2012. התקן לקרוואנים הותאם ועודכן על ידי משרד התחבורה. רשות הטבע והגנים, פיתחה קניונים ידידותיים לקרוואנים ממש כמו שיש כמעט בכל חניון בארה"ב, שם לא יוצאים לטיול בלי קרוואן נגרר. עכשיו אלה הם הישראלים שכובשים כל חורף וקיץ כל חניון עם הקרוואן הפרטי שלהם.

אם תחפשו קרוואן נגרר למכירה, תגלו כי יש בארץ חברה המשווקת את מותגי הקרוואנים הכי מבוקשים בעולם וביניהם: DANIELA, MIKHAELA, NTALIA, AUTOCARAVAN, CARGO, CRISTO ועוד. בנוסף לבנייה של קרוואנים בהזמנה אישית, הם גם מתקינים בתים על גלגלים למיני רכבים שונים.  הם יכולים להפוך את הרכב לבית נייד עם מקלחת, כיריים, מיטות, שירותים וכל מה שצריך כדי לחיות בחיק הטבע וליהנות מחופשה אמתית. 

טיפים לרכישת קרוואן נגרר

  • כדי לרכוש קרוואן נגרר למכירה, כזה שמתאים לכם, מוטב לבדוק קודם כמה דברים חשובים.
  • בחרו בחברה ידועה שמשווקת מותגים של חברות נחשבות.
  • בדקו שיש להם אחריות וחלפים לקרוואנים.
  • רכשו  קרוואן המתאים למספר האנשים שילונו בו. לילדים עדיף מיטות קומתיים, להורים מיטה זוגית קבועה. 
  • בדקו כמה משקל יכול לשאת הרכב שלכם. בדרך כלל רכב קטן יכול לגרור עד 750 ק"ג.
  • הרוחב המקסימלי המותר לקרוואן בכבישים בארץ הוא 2:50 מ'.
  • לפני שאתם קונים את הקרוואן, שהו בתוכו כל המשפחה ותבינו אם הוא צר או מספיק לכם.
  • הקפידו לרכוש קרוואן נגרר עם חלונות. זה חשוב לנוף וזה חשוב עבורכם.

 

קראו גם על: קרוואן יד 2

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה