קרוואן נגרר למכירה

סוף סוף הישראלים התחילו לחפש קרוואן נגרר למכירה ולמדו משהו על תרבות הטיולים באמריקה ובאירופה. מכיוון שבארה"ב אנשים יוצאים לחופש של שבוע- שבועיים גומעים קילומטרים ונוסעים ממדינה למדינה וגם באירופה עושים את זה מאז ומתמיד הם נוהגים לעשות זאת עם קרוואן לתוכו הם מעמיסים כל מה שצריך כדי לשהות בדרכים ולבלות חופשה בחיק הטבע. כך הם חוסכים על לינה, ארוחות. הם עושים הכל בקרוואן. זו החופשה הכי משתלמת, הכי טבעית והכי זולה.

מאז שהורידו את המס על יבוא קרוואנים ומחירם ירד, גם בארץ יש ישראלים רבים שמעדיפים טיול עם קרוואן שיש לו אופי וסגנון אחר. הרבה יותר מקרב אנשים לטבע, הם יכולים להגיע לכל מקום בו אין בי מלון או צימר וליהנות ממנו. הם לא תלויים לא במקומות לינה ולא במסעדות. הם פשוט מתמקמים עם הקרוואן ונהנים מכל רגע.

רשות הגנים הלאומיים יחד עם משרד התיירות הבינו את הפופולאריות של הקרוואנים ולכן הם פתחו במקומות רבים בארץ חניונים מסודרים בהם יש ברזיות, שירותים ומקלחות. ספסלים ושולחנות, אטרקציות לילדים ועוד. בעצם כל מה שעולה הוא תשלום הכניסה לחניון ואז אתם יכולים להתמקם.

מצאתם קרוואן נגרר למכירה – עכשיו זה הזמן ליהנות!

מצאתם קרוואן נגרר למכירה, מצוין. עכשיו תתחילו לחסוך וליהנות מטיולים פרטיים כמו שאתם אוהבים. בלי עוד אנשים אחרים, לבד בפרטיות שלכם איפה שרק תבחרו. מה שטיילים עם קרוואן נגרר עושים בדרך כלל, זה להתמקם באיזה חניון מרכזי שיש באזור שלו אתרים גיאוגרפיים והיסטוריים מעניינים ואז מגיחים כל יום למקום אחר, עושים המון טיולים באזור ובאמת מצליחים לחוות את הטבע.

בעונות מסוימות תוכלו להרוויח פריחות, למצוא את עצמם מול שדות ירוקים. השהייה במקום אחד בחיק טבע ירוק תורמת לבריאות נפשית, לרוגע ולשלווה וזוהי המטרה המרכזית של כל טיול. לצאת לטבע, לעירוניים זו בכלל חוויה מעולם אחר. להיות במקום בו הציפורים מעירות אתכם בבוקר בציוץ ציפורים. חוויה מעולם אחר. אם אתם גרים בעיר, אתם בעיקר שומעים עורבים… בטבע תוכלו לגלות עוד כמה בעלי כנף. תוכלו להצטייד במגדיר צמחים או ציפורים ולהבין גם מה אתם פוגשים.

בילוי בחיק הטבע- חוויה לנפש

אנחנו חיים היום בעידן מאוד מעיק מבחינה נפשית. מדובר על שעות עבודה ארוכות. אנשים רוצים להצליח בחיים ובעיניהם זה גם פונקציה של השקעה בשעות עבודה. אם פעם אנשים היו חוזרים הביתה ב-16:00 היום בשעה הזאת יוצאים עובדי המשרדים לאכול ארוחת צהריים ולביתם הם חוזרים מינימום בשמונה בערב.

זה אומר שהם אולי יצליחו אבל בואו נודה על האמת, זה לא איכות חיים. זו הסיבה שרבים מהם פונים למודעה של קרוואן נגרר למכירה כי את החופשה הבאה שלהם הם יעשו עמוק בחיק הטבע והכי רחוק מהציוויליזציה. יהיו גם כאלה שישאירו הודעה שהם לא זמינים אלא רק למקרי חירום בתאריכים מסוימים. אם הם רוצים ליהנות מחופשה מרגיעה, הם יהיו חייבים להתנתק מכל מה שקשור לעבודה שלהם.

מהבחינה הזו של חופש מרגיע לאיזון הנפש וניקוי הראש אין כמו טיול קרוואן. שבוע שבועיים בתוך הירוק הבריא והם מחדשים מצברים וחוזרים רגועים אחרי חוויה שממלאת אותם באנרגיות חדשות.

לכל קרוואן יש משפחה

הרבה בעלי משפחות מחפשים קרוואן נגרר למכירה כדי לבלות את החופשות והחגים עם בני המשפחה בחיק הטבע בלי לבזבז על זה הרבה כסף. בכל קרוואן נגרר יש אמצעי בישול, מים, כיור ומקרר, ובהחלט אפשר לעשות שם ארוחות לכל המשפחה בלי לצאת לאיזו מסעדה.

בהנחה שגם הלינה לא עולה, הטיול הזה הוא חוויה עמוקה לכל המשפחה שנמצאת יחד במשך מספר ימים. זהו זמן לשיחות, להשלים מידע וגם לגלות כל מיני דברים חדשים אחד על השני (ותמיד יש). כולם משתתפים בהכנת האוכל, מטיילים יחד, נמצאים ביחד ואין חוויה יותר מגבשת ותורמת למשפחה מאשר טיול בקרוואן.

מידת העזרה ההדדית והשותפות נמדדים כאן. הרצון הטוב, עבודת הצוות של משפחה שגורמת לכל אחד לתת כמה שיותר לכולם כשצריך כדי שהטיול הזה יהיה מוצלח. טיול בקרוואן הוא כור היתוך מגבש למשפחה, והיא כבר לא תהיה אותה אחת כמו לפניו, אלא הרבה יותר מגובשת ואוהבת.

ראו גם: קרוואן מפואר

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה