קרוואן נגרר

הרבה פעמים כאשר מפיקים סרט,  שוכרים אנשי ההפקה קרוואן נגרר אשר משמש את ההפקה לצרכים שונים. ידוע הוא כי התמקמות במקום מסוים לצורך צילומי סרט, יכולה להימשך ימים רבים ובכן כדי להקל על חיי המשתתפים, שוכרים קרוואן. הוא יכול לשמש לאחסון ציוד יקר, ומשום כך בדרך כלל יש גם מי שישן בתוכו בלילות כדי לשמור על הציוד.

הוא יכול לשמש לצורך אחסון מוצרי מזון במקרר שיש בו, שימוש במקלחת, בשירותים ועוד צרכים שיש לאנשים.

כאשר נודדים אנשי ההפקה ממקום למקום, הם גוררים את הקרוואן כל פעם למקום אחר, וכך מצליחים לנצל את היכולת שלו לאחסן את הציוד שלהם ולעבור אתם ממקום למקום בנוחות גדולה.

קרוואן נגרר- דוכן מזון בדרכים

מחוץ לערים הגדולות בוודאי יצא לכם להיתקל בדוכני מזון למיניהם המציעים מיני מזון ושתייה. בדרך כלל מדובר על קרוואן נגרר שהוסב לדוכן נייד. הדוכן הזה יכול לנדוד, כל פעם למקום אחר בו יש אנשים. לחנות ליד אתרים בהם מבקרים מטיילים, ולהציע את מרכולתו לנוסעים בכבישים.

הדוכנים הללו בדרך כלל לא נמצאים בערים הגדולות אלא רק בכבישים בין עירוניים , מחוץ לערים מרכזיות.

עסק של דוכן נייד יכול לספק פרנסה לאדם שאין ברשותו מספיק כסף כדי לפתוח קיוסק או חנות, והוא יכול להתפרנס מהדוכן הנייד שלו. כל מה שהוא צריך זה קרוואן שמתאים לצרכים שלו ואפילו בהזמנה אישית. אם הוא צריך מקרר גדול או מקום מסוים לאחסון ועוד.

ניידת שידור בדרכים

יש כל מיני תוכניות טלוויזיה שמצלמות בדרכים. מדובר על תוכניות בהן עוברים ממקום למקום ומראיינים אנשים בכל מיני מקומות בארץ. כדי לעשות את זה יש צורך בסוג של קרוואן נגרר אשר

הופך לניידת שידור. אפשר לאחסן בו ציוד רב ולנוע אתו בדרכים, בעיקר אם לצורך התוכנית מצלמים בכל מיני מקומות. אם למשל מצלמים תוכנית אוכל וצריכים להגיע לכל מיני בשלנים ובשלניות בכל מיני מקומות, אז בהחלט אפשר להצטייד בניידת הצילום והשידור שהיא בעצם הקרוואן אותו אפשר לגרור מאחורי הרכב.

אם מדובר בצילומים שנמשכים ימים, יכולים המעורבים גם ללון בקרוואן עצמו וזו חוויה נהדרת גם לאנשי ההפקה עצמה.

קרוואן נגרר לטיול

ארץ ישראל היפה מלאת החורשות ופינות החמד, היא הזדמנות נפלאה לחובבי הטבע להגיע עם קרוואן נגרר לטיול ולחנות באיזה חניון מותר. הרעיון של טיול עם קרוואן נגרר הוא שיש אפילו קרוואנים שמתאימים למשפחה של 6 איש. הם יבלו סביב הקרוואן בחופשה שלהם ואין להם שום צורך לשכור צימר או ללכת לבית מלון. הם פשוט יכולים להחנות באחד מהחניונים הטובים הפזורים הן בצפון הארץ והן בדרום. יש כאלה שיש בהם שולחנות וכיסאות, אזור משחקים לילדים. שירותים ומקלחות. 

בקרוואן עצמו יש מקלחת, כיור, שירותים וכן גז לבישול. המשפחה מבשלת ביחד, מוציאה אוהל החוצה ונהנית מהשקט של הטבע ומציוץ הציפורים אין כמו טיול עם קרוואן נגרר.

מאז שהורידו את המיסים על רכישת קרוואנים, הרבה מאוד ישראלים אימצו את טיולי הקרוואנים ובהתאם גם נפתחו המון חניונים המציעים שירותים שונים. זהו טיול אמתי בחיק הטבע, שחוסך לכם הרבה מאוד כסף של לינה בבתי מלון, ומעניק לכם טיול אמתי מול השמיים הכחולים והירוק, התנתקות אמתית מהחיים וחופש ומרגוע לגוף ולנשמה.

אצלנו כבר ארה"ב ואירופה

את המראות של קרוואנים בחיק הטבע ראינו בדרך כלל בארה"ב ובאירופה, עכשיו זה הטרנד הכי גדול בארץ. הרבה מאוד אנשים מצוידים באיזה קרוואן נגרר ועושים הרבה מאוד חופשות שהם לא היו יכולים להרשות לעצמם אם הם היו צריכים לשלם על הלינה שלהם.

כך יוצאת כל המשפחה עם הקרוואן וגוררת אותו ברכב המשפחתי. אפשר להעמיס בו כמה ציוד שרוצים ולבחור בקרוואן שמתאים לצרכים של המשפחה. בדרך כלל בכל קרוואן יש שירותים ומקלחת וגז, מיטות כיור ואפשר פשוט לחיות בתוך הקרוואן למשך כמה ימים. זה מייצר חוויות מסוג אחר, שאין אותן אם אתה לא חי בתוך הקרוואן למשך כמה ימים. אין חוויה יותר מגבשת ומלכדת מזו לכל משפחה. תענוג של טיול טבע בחיקו האמתי. 

קראו גם על: אוטוקראוון

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה