קרוואן נגרר

קרוואן נגרר הוא התשובה המועדפת על הרבה מאוד אנשים שרוצים לצאת לטייל ולא בבית מלון ולא בצימר מסיבות כלכליות אבל גם אישיות. בעידן הזה שאנשים עובדים חמישה ימים מלאים בשבוע ולא נותר להם פנאי לנשום אפשר לומר, כל מה שהם רוצים לפעמים זה להביט על הנוף לקחת נשימה עמוקה ולהתמזג עם הטבע הבריא. הרבה חמצן, אוויר טוב, מקום שקט. עם ישראל לא מצטופף לידך, לא חודר לך לפרטיות ואם אתם זוג, משפחה או אדם בודד אתם בהחלט יכולים למצוא את השקט והרוגע שלכם בטיול כזה ובשורה התחתונה גם בחיסכון ניכר.

קרוואן נגרר מיועד לטיולים בעומק הטבע, ליד אתרים ומצפים. בביקור ביערות עד, טיולי חופים והארץ היום מרושתת מצפון עד דרום בעשרות חניונים מוסדרים שהופכים את השהייה לקלה, בטוחה וכיפית. לא תצטרכו לדאוג לשום דבר. אומנם הקרוואן עצמו מצויד בכל מה שאתם צריכים. יש מקלחון, מטבח ולרוב גם שירותים, יש מים וחשמל אבל עדיין אם אתם רוצים להשתדרג, אתם בהחלט יכולים להגיע לחנות בחניון שמציע לכם עוד שירותים כמו פינות משחקים לילדים, שולחנות וספסלים בהם תוכלו לשבת עם חברים או לאכול (וזה מלבד השולחן והכיסאות שכל אחד מביא). תוכלו גם להתחבר לחשמל ולמים של החניון ולהיות בטוחים שהכל הולך לזרום על הצד הטוב ביותר ואפילו הציפורים יאשרו את זה בציוצים שלהם על הבוקר.

כמה פעמים התעוררתם לקול ציוצי ציפורים?

במדינת ישראל הרבה מאוד אנשים בעיר, ורבים חיים גם במקומות כפריים ותאמינו הבוקר של כל אחד מהם נראה אחרת לגמרי. אם למשל אתם חיים בתל אביב, הדבר הראשון שתשמעו עם זריחה זה את המשאית זבל של העיריה או את שקשוק דלתות המינימרקט מול הבית. לפעמים איזה דררה אבודה תתיישב בסמוך לחלון שלכם ותצייץ, אבל זה לא מה שתשמעו אם תשהו בתוך קרוואן נגרר בטבע. אתם הולכים לקבל את כל עולם הציפורים והצפרות בבת אחת מסוגים שונים, וגם בעלי כנף כאלה שלא ראיתם מעולם.

זו חוויה מסוג אחר. הטבע מתעורר לאט לאט, הוא לוקח את הזמן שלו. הוא לא ממהר לשום מקום וטוב שכך. והשקט הזה ישר משרה עליכם את השלווה שאתם כה זקוקים לה, שהרי ממש כדי להגיע לזה רכשתם קרוואן נגרר, כדי לזכות במה שזוכים אלה שהחליטו לא לוותר על הטבע ולא לגור בעיר.

עם קרוואן נגרר אתם תרוויחו משני העולמות. גם תחיו בעיר ותעשו קריירה, תפתחו משרד או תהיו יזמים של משהו, ומצד שני אם יש לכם קרוואן כזה תוכלו להעמיס את כל המשפחה ולצאת לשבוע או שבועיים לטבע בעונת הטיולים ולחזור כמו חדשים.

חניוני קרוואנים בחורשת טל, מושב שאר ישוב ועוד

במרכז מושב שאר ישוב יש חניון קרוואנים וגם של קרוואן נגרר אליו תוכלו להגיע וליהנות בו. הוא נמצא קרוב לנחל הבניאס ולאטרקציות טבעיות כמו חורש טבעי, אוויר צלול ועוד. במקום יש גם אטרקציות נהדרות לילדים שהרי בלי אטרקציות עבורם הטיול שלכם הולך להיות סיוט. יש במקום טרקטורונים, טיולי סוסים, קייאקים ועוד.

אולם אנשים שרוכשים קרוואן נגרר הם אנשים שאוהבים להתחבר לטבע וברור שהם יבחרו בחניון שמסביבו או בסמוך אליו יש אתרים היסטוריים ומסלולי טיול מעניינים של זריחות ופריחות. בסוף כל מסלול כזה תמיד חוזרים לקרוואן, מרימים רגליים ומרגישים שהגשמתם עוד חלום.

עוד חניון מומלץ הוא החנייה בצד המזרחי של הכנרת בחוף גופרה. אתם לא צריכים שום דבר מלבד בריזה קרירה של ערב ומבט אל האופק האדום כדי להרגיש שאתם חיים את החלום. גם חורשת טל מתהדרת בחניון נעים ופרטי שיש בו מקום לשבעה קרוואנים וכל אחד מהם ניתן לחנות בחנייה מבודדת. תוכלו למצוא במקום גם פרגולות, שולחנות פיקניק, חיבור לחשמל ולמים ועוד.

אפשר לנסוע עם קרוואן נגרר ולהזמין חברים

יש חניונים מוסדרים המציעים לבעלי קרוואן נגרר מתחמים בהם ניתן לארח אורחים אם למשל יוצאים לטיול, אבל פוגשים בהמשך חברים. יש חניונים בהם יש ערסלים תלויים, מקלחות חמות ושירותים, ברזיות וכיורים לכל דיכפין. יש יחידות מאובזרות עם פינת קפה, מיקרוגל, מטבחון, מקרר וכלי בישול. יש במקום גם שירותים ומקלחת ומצעים ומגבות, מנגל בחצר, פינות ישיבה ובעצם כל מה שאתם צריכים כדי להרגיש שהאירוח עליכם…

ראו גם: קרוואן נגרר למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה