קרוואן נגרר

קרוואן נגרר משמש רבים לטיולי חופים, יערות שהייה ארוכה בחיק הטבע ואף למגורים. כאשר יש היום אתרי קמפינג מסודרים לחנייה אפשר להתחיל לתכנן את החופשה הבאה. מאמר זה יציג לפניכם כמה מאתרי החנייה המוסדרים מצפון ועד דרום המשמשים הן משפחות וזוגות בטיולים שלהם והן מי שרוצה להתגורר בקרוואן למשך תקופה מסוימת ומחפש מקום מסודר.

הרעיון של מגורים בקרוואן הולך ותופס תאוצה ולא רק בגלל שיקול כלכלי אלא בגלל הרצון של רבים להתקרב לטבע וליהנות ממנו ולהתרחק קצת מהציוויליזציה. ויש כאלה גם שוכרים קרוואן נגרר כדי לצאת לטייל אתו במקומות שונים בארץ. חוויה נהדרת.

בצל המישמיש, מושב שאר ישוב בגליל העליון

חניון קרוואנים הנמצא בלבו של מטע מישמיש במושב שאר ישוב. תוכלו להסיע קרוואן נגרר עד למטע ולחנות בו. בקרבת מקום נחל הבניאס, אטרקציות כמו טיולי סוסים, טרקטורונים, טיולי קייאקים באזור נמצא צוק מנרה ואגמון החולה וכן מסלולי טיול מומלצים רבים. במושב יש חנות מכולת המספקת שירות גם לבעלי הקרוואנים. מדובר על חניון רגוע ושקט שבו אין אפשרות להפעיל גנרטורים או מערכות הגברה וגם אסור להכניס בעלי חיים.

חניון נוסף מומלץ הוא בחוף גופרה דווקא בצד המזרחי של הכנרת, רעש הגלים והבריזה כבר יעשו לכם את החופשה האולטימטיבית, בקו הרקיע הכחול של השמים בחודשי הקיץ החמים.

קרוואן נגרר עד חורשת טל

חורשת טל מארחת קרוואן נגרר למשפחות, זוגות ויחידים. זהו מקום אופטימלי לחנייה ולטיול באזור המגודר ומבודד, פרטי ונעים. לצד החניון זורם נחל, במקום גם בריכות שחייה, חנות נוחות מדשאות ועוד.

בחניון זה יש מקום לחניית שבעה קרוואנים כל אחד בחנייה מבודדת. יש במקום פרגולה, שולחן פיקניק וכיור. חיבור למים וחשמל.

היי דרומה למושב עין יהב

במקום שנקרא "בית קטן בערבה" יש חניון קרוואנים וקמפינג מעולה בו יש חיבור למים וחשמל, סככות צל, מקלחת חמה ושירותים, כיורים וברזיות לשטיפת גלים. פינה להבעיר מדורה, למנגל, ערסלים תלויים ועוד.

בנוסף במתחם עבור משפחות המעוניינות להזמין בני משפחה או חברים, יש ארבע יחידות אירוח מאובזרות עם מיקרוגל, פינת קפה, מטבחון, מקרר וכן כלי בישול. יש במקום מקלחת ושירותים, טלוויזיה, מגבות ומצבעים ובחצר מנגל, פינת ישיבה ועוד.

בחניון עצמו מגרשי משחקים, בריכת שחייה עונתית, מתקני ספורט, אטרקציות ופינוקים לילדים ולמשפחה וכן מרכול גדול לרכישת מצרכים. באזור מתקיימים סדנאות ומסלולי טיול שאפשר לשלב אותם בנופש עם קרוואן נגרר.

בוסתן הפקאן בצפון- יופי של קמפינג

חניון בוסתן הפקאן הנו חניון אינטימי ושקט עם גינה פרטית לכל קרוואן וחיבור למים וחשמל. באזור אטרקציות רבות כמו בריכה, מרכז מבקרים לייצור שמן זית ועוד. לפי הזמנה אפשר לקבל ארוחות במקום.

פארק הירדן או הכנרת- לא צריך יותר מאשר קרוואן נגרר

מדובר על פארק של קמפינג וחניית קרוואנים. הוא משתרע על שטח של 1000 דונם לצד אפיק הירדן מצפון לכנרת. יש בו טבע ועתיקות עם שפע אפשרויות בילוי פנאי. הוא כולל פינות חמד ירוקות, מדשאות רחבות ומי שבוחר יכול גם ללון בשטח.

בפארק יש את כל התנאים להם זקוקים קרוואנים. נקודות חשמל, שירותים. תאורת שטח, מקלחות עם מים חמים, ברזיות ומינימרקט.

בצדה המזרחי של הכנרת ממוקם חוף האון צמוד לאתר הנופש של הקיבוץ. זהו מתחם חוף עם חובש ומציל. יש במקום תאורה, מקלחת ושירותים עם מים חמים. שולחנות וספסלים, ברזיות מים, עצים, ואפשרות חיבור לחשמל.

מבלים בחוף צמח או בנגב… תבחרו!

חוף צמח הוא מתחם נהדר לקמפינג ולחניון קרוואנים וכן קרוואן נגרר על כר דשא גדול. האורחים יכולים ליהנות מפארק המים וחוף הרחצה המגודר. יש במקום סככות צל, מנהרות, שולחנות וכיסאות, קפיטריה ומזנון. מקלחות מים חמים, שירותי הצלה ועזרה ראשונה ועוד.

קרוב לצומת משאבים בנגב, מול פארק גולדה יש חאן מדברי גדול עם אפשרויות לחיבור חשמל, סככת צל גדולה ופינות צל.

הרעיון הכללי של בילוי חופשה בקרוואן מהווה היום את החופשה האולטימטיבית. הוא מציע נופש טבעי בחיק הטבע, קרוב לים או למסלולי טיול מרתקים. נופש למשפחה, לזוגות וליחידים בקרוואן נוח הכולל את כל מה שאתם צריכים לחופשה מושלמת.

מחפשים קרוואן נגרר למכירה? הגעתם למקום הנכון! צרו עימנו קשר עוד היום ונשמח לעזור לכם ולהתאים את הקרוואן המושלם בשבילכם.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה