קרוואן משפחתי למכירה

מי שמחפש היום בעיקר לקראת חופשת הקיץ קרוואן משפחתי למכירה, עושה זאת כי מדובר בטיול הכי משפחתי ואולטימטיבי לכל משפחה מכל בחינה הן ברמה של צמצום הוצאות, הן ברמת הפרטיות והחופש והן ברמת הגיבוש המשפחתי.

אם תרצו לנסוע הקיץ גם לדרום, הנה כמה מסלולים מעניינים עבורכם.

עד כמה שהמדבר נשמע חם ויבש, מסתבר כי יש בו המון נאות מדבר ומעיינות נובעים גם בקיץ, והכי כיף זה להשתכשך מתחת למים הטבעיים הללו בשיא החום.

מעיין עין הבשור ועין עקב- מוזמנים לחלוץ נעליים

עין הבשור נמצא בשטח הגן הלאומי באשכול בנגב המערבי והוא אחד מכמה מעניינות הנובעים באזור צאלים אבל לעומתם, הוא תמיד זורם גם בקיץ וגם בתקופה של בצורת. שטחו של הגן הלאומי הוא כ-3,000 דונם של מדשאות, שיחים ועצים ואת כולם משקים במימיו של המעיין . יש במקום כמה בריכות לשכשוך, מסלולי אופניים ופינות פיקניק. אל הגן הלאומי תגיעו כאשר תיסעו מערב מאופקים, כשניים וחצי קילומטרים אחרי צומת אורים ימינה לפארק הנמצא במרחק של 7 ק"מ.

אחד המעניינות בנגב אשר נובע בעוצמה כל השנה הוא עין עקב הזורם ליד מדרשת שדה בוקר. מסביב לנחל צמחייה ירוקה ועשירה. המעניין העליון מוביל את בריכת סלע צרה והתחתון הוא מפל שוצף בגובה של כ-10 מטרים. שווה וכיף להיכנס למים האלה אבל הם מלוחים ואין לשתות אותם. אסור גם ללון במקום משום שמגיעים אליו בלילה בעלי חיים שונים החיים באזור.

אחרי טיול קצר רק בשני המעיינות הללו תוכלו להבין איזה חכמים יצאתם כאשר פניתם למודעת קרוואן משפחתי למכירה והנה אתם לא תלויים לא בלינות ולא במסעדות פשוט גרים בתוך קרוואן.

שמורת עין גדי, נחל דוד- טיול משפחתי נהדר

תגידו לשמורת עין גדי ששמה הוא כשמו של המעיין המפורסם באזור עם מסלולי טיול רבים. במקום זורם גם נחל דוד מוקף בבריכות של צמחיית נחלים וצמחיית מדבר. אל תתפלאו לפגוש שפני סלע שאוהבים לתצפת על המטיילים. במעלה הדרך יש מדרגות ומי שעולה בהן מגלה מראה מרהיב- שרשרת מפלים ובסופה בריכה גדולה ממש בריכת שחייה" באמצע המדבר ליד אזור מוצל.

בחלק הדרומי של שמורת עין גדי, זורם נחל ערוגות השופע בריכות ומפלים וגם אליו אפשר להיכנס ולהשתכשך. במקום קיים גם המפל שעד שלא מגיעים אליו לא יודעים שהוא קיים קוראים לו "המפל הנסתר" וביום קיץ לוהט הוא המקלחת הכי מרעננת באזור הדרום. אפשר לראות במקום יעלים ושפני סלע.

קרוואן משפחתי למכירה מאפשר לכם לקחת את כל המשפחה לטיול בצפון או בדרום איך שתחליטו ולא לפני שתבררו מהי החנייה המוסדרת עבור קרוואנים כדי שתוכלו לשהות במקום שממנו ניתן לצאת למסלולים שונים מגוונים.

קרוואן משפחתי למכירה- כי השתדרגנו!

קרוואן משפחתי למכירה יכול להכיל מספיק מקומות למשפחה של הורים וארבעה ילדים. יציאה עם קרוואן לטיול מפחיתה לכם את העלויות, אבל זה כלום לעומת היתרונות החברתיים והאישיים שאתם מרוויחים ביציאה עם המשפחה לסוג של בילוי משפחתי ארוך בחיק הטבע , רק אתם בלי אף אחד. זה בדיוק הטיול בו תוכלו לדבר הכי הרבה על הדברים שעדיין לא דיברתם עליהם מעולם, להתייעץ עם ההורים, או סתם לכייף. זה המקום בו אתם מתנתקים מהציוויליזציה ונשארתם אתם עצמכם עם המשפחה לבד. מקום להדק יחסים ולצבור חוויות לחיים. טיול קרוואן הוא חוויה יוצאת דופן.

בארץ זה כבר הפך להיות טרנד שהגיע כדי להישאר מאש שהוזילו את המס על הקרוואנים ובעצם נתנו אור ירוק לשיווק שלהם ויש לקוחות והרבה.

קהילת מטיילים עם קרוואן משפחתי זו קהילה שאוהבת להגיע המון פינות בטבע שבלי שהייה בחניון קרוואנים לא תוכלו להגיע אליהם מה שבדרך כלל עושים זה מחנים את הקרוואן באיזה שהוא חניון וממנו יוצאים לטייל מסביב. כמובן שחשוב מאוד גם להיצמד ולציית להנחיות על המסלולים ולהימנע מלקחת סיכונים.

בחניון קרוואנים תמיד יהיו עוד כמה משפחות כמוכם שלא מוכנות לשלם על לינה לא בצימר ולא בבית מלון. הן גם מעדיפות להכין את האוכל שלהן לבד ואפשר לעשות את זה בצימר. יש בו כיריים, מקרר וכל מה שצריך זה לקנות את חומרי הגלם.

הטיול הזה יוצא הכי זול אבל הכי יקר ללב….

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה