קרוואן משפחתי למכירה

קרוואן משפחתי למכירה הפך להיות אחד מהרכבים הכי מבוקשים היום גם לקראת הקיץ, אבל גם בחורף הישראלי שאין בו יותר מדי גשמים, משפחות רבות יוצאות לטייל עם הילדים וזקוקות לבית על גלגלים אתו יוכלו לחוות חוויות אמתיות מרגשות בחיק הטבע והכל- תוך צמצום וחיסכון משמעותי בהוצאות על נופש.

העובדה שאפשר לרכוש קרוואן המשמש גם לטיול עצמו לנסיעה וגם למגורים ומספק את כל השירותים להם זקוקים בטיול, הוא היתרון הכי גדול שיש לכלי הזה ובשנים האחרונות רואים אותו יותר ויותר חונה בחניוני קמפינג מוסדרים, במקומות אחרים בהם הוא יכול לחנות ובתוכו משפחה מאושרת ושמחה.

ועם כל היתרונות כנראה שאי אפשר להתעלם מהחוויה הכל כך משמעותית למשפחה, אשר מבלה יחד צמוד כמה ימים ביום ובלילה. חוויה מגבשת משפחתית שאין לה תחליף וכל מה שצריך עבורה הוא קרוואן מתאים למשפחה ואין ספק שצריך לדעת גם לבחור את הטוב ביותר, כזה שבסופו של דבר יספק לכם את כל השירותים והנוחות שאתם מחפשים בנופש בטבע.

Daniela Double – קרוואן משפחתי למכירה

אחד הקרוואנים המוצלחים המיועדים לזוג ושני ילדים הוא Daniela Double המיועד ל-4 אנשים ונגרר על ידי הרכב המשפחתי שלכם. זהו קרוואן נוח מאוד עם אפשרויות של סידור לינה לבחירה כמיטה זוגית קבועה, לחלופין פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית או מיטת קומותיים.

אם מדברים על קרוואן משפחתי למכירה – זה המותג בין המובילים.

אורכו של הקרוואן הזה 390 ס"מ, גובה פנימי 198 ס"מ, הרוחב שלו 210 ס"מ ומשקלו 750 ק"ג. הוא כולל מזגן, וילונות ורשת נגד יתושים. מערכת מים על גז, שלושה חלונות נפתחים, גם חלון גג נפתח. תא אחסון וגלגל רזרבי. חדר השינה כאמור יכול לכלול מיטה זוגית וסלון שנפתח למיטה זוגית. יש אחסון מתחת למיטות. מצויד בשירותים ומקלחת, מיכל של 120 ליטר מים. מקלחון הכולל רצפה. חלון איוורור בתקרה ושירותים כימיים עם הדחה. במטבח יש כיור נירוסטה, מקרר של 80 ליטר עם אופציה ל-140 ליטר, כיריים של 3 להבות.

Daniela Triple- קרוואן לחמישה אנשים

בין הקרוואנים המשובחים ביותר חפשו קרוואן משפחתי למכירה מותג Daniela Triple זהו קרוואן המיועד לחמישה אנשים ונגרר ע"י הרכב הפרטי שלכם. יש בו מיטה זוגית קבועה או לחלופין פינת ישיבה שנפתחת למיטה זוגית וכן מיטת טריפל- בת שלוש קומות.

אורכו של הקרוואן הזה 390 ס"מ וגובהו הפנימי 198 ס"מ. רוחבו 220 ס"מ והוא שוקל 1,250 ק"ג. הוא כולל מערכת מים חמים בגז, מזגן, שלושה חלונות נפתחים, וילונות ורשתות נגד יתושים. חלון נפתח בגלל, תא אחסון. גלגל רזרבי כולל מתקן. בחדר השינה יש כאמור מיטה זוגית קבועה סלון למיטה זוגית וכן אחסון מתחת למיטות.

בשירותים ובמקלחת מיכל של 120 ליטר מים, חלון איוורור בתקרה. מקלחון עם רצפה וכן וילון. שירותים כימיים עם הדחה וכיור. במטבח יש כיריים של 3 להבות, מקרר 80 ליטר עם אופציה ל-140 ליטר וכיור נירוסטה.

Natalia Triple- קרוואן לשבעה איש

Natalia Triple הוא מותג נחשק בחיפוש אחר קרוואן משפחתי למכירה. הוא אחד מהקרוואנים הכי מבוקשים משום גודלו המיועד ל-7 איש. כך יכולים להתארגן קבוצת חברים או משפחה עם 5 ילדים וכן, הוא איכותי נוח ומסודר להפליא. יש בו סלון אירוח אשר הופך למיטה זוגית, מיטה זוגית קבועה, מיטה שלושה –טריפל עם אחסון מתחת למיטות.

יש בו מזגן, שירותים ומקלחת. מיכל של 120 ליטר מים, חלון אוורור בתקרה. מקלחון עם רצפה וכן וילון, ושירותים כימיים הכוללים הדחה. במטבח יש כיור, מקרר של 200 ליטר, כיריים עם שלוש להבות וכיור נירוסטה.

אורכו: 590 ס"מ, גובהו 252 ס"מ ורוחבו הכולל 223 ס"מ.

חוויית הנופש בקרוואן- לא עוד טיול!

יותר ויותר משפחות וקבוצות חברים, גילו את חוויית הנופש והטיול בחיק הטבע עם קרוואן. זהו טיול עומק לגיבוש והיכרות הן של משפחה, הורים וילדים. זוגות, חברים. זוהי חוויה לגמרי מסוג אחר שלא דומה לשום טיול שתעשו.

תצטרכו להסתדר אחד עם השני, להרים ארוחות, לישון ביחד, להעביר ימים שלמים בחיק הטבע וליהנות מכל מה שיש לו להציע לכם.

זו הסיבה שרבים מחפשים קרוואן משפחתי למכירה להעביר את הקיץ ואת החורף הבאים בטיולים מצפון עד דרום.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה