קרוואן מפואר

קרוואן הפך להיות אחד מכלי הרכב הכי פופולריים היום לטיילים, כולל קרוואן מפואר, אשר באמצעות תוספים שונים הופך ל"ארמון" הנוסע הפרטי שלכם והשמיים הם הגבול.

באופן כללי בכל קרוואן יש אמצעי בישול, רחצה ולינה מה שמשתנה זה מספר מקומות הלינה ורוכשי הקרוואנים מתאימים כמובן את גודל הקרוואן לצרכים שלהם. בקרוואן מדגם הכי פשוט יש מקלחת, מטבח עם כיור, מיכל מים, כיריים. חלונות, רשתות נגד יתושים ומיטות ללינה. אבל אם רוצים לשדרג את הקרוואן זה אפשרי עם כמה אלמנטים, שחשוב לומר גם הם פופולריים מאוד ומבוקשים ע"י קהל חובבי הקרוואנים.

אפשר להוסיף אביזרים וציוד מחנאות ללינת שטח ולטיולים. אפשר להוסיף ציוד והתקנים של משאבות מים, מזגנים, כירות גז, שירותים כימיים, גנרטורים, חיבורים לחשמל ועוד.

ואם ממש רוצים קרוואן מפואר, אז מזמינים מחברה שבונה קרוואן ממש בהתאם לדרישה של הלקוח בסטנדרטים הכי גבוהים הרמת הנוחות, האיכות והבטיחות.

דלת מפוארת, מדרגה חשמלית, שירותים ניידים ועוד- קרוואן מפואר?

בכל קרוואן יש דלת, אבל יש המעוניינים לשדרג את הקיים ולכן קרוואן מפואר עשוי לכלול דלת מפוארת לקרוואן, וילון החשכה לדלת. ידית עם תאורת לד. מדרגה לכניסה וגם מדרגה חשמלית מתקפלת או נשלפת שנכנסת לכל רכב עד ארבעה שלבים. אפשר להוסיף לדלת מנעול של דלת קרוואן, תופסן לדלת ומנעול הגנה.

נכון שבכל חניון של קרוואנים יש גם שירותים ומקלחות, אבל לפעמים בעיקר באמצע הלילה לאף אחד לא בא לצאת החוצה ולכן אפשר לרכוש שירותים כימיים לקרוואן ניידים או לא. אז תוכלו ממש להרגיש בבית.

אפשר גם לבחור כיור למקלחת הן ברמת העיצוב והן ברמת הפונקציונאליות. יש כיורים אובאליים, עגולים ואפילו כיור מתקפל שחוסך במקום. אגנית למקלחת, כי ממש לא נעים לעמוד יחפים על המים ויש גם סכנת החלקה. בנוסף אפשר להוסיף דלת למקלחת ומקלחת מחוץ לקרוואן. כיור פינתי עם ארון, כיור אמבטיה ואפילו וילון כמו בבית.

פתרונות נגד שמש וגשם

בעלי קרוואן מפואר לא מוותרים כמובן על שום אמצעי שמגן עליהם מפני פגעי מזג האוויר, בין אם מדובר על רשתות נגד יתושים הפרושים על החלונות. הם גם יבחרו בקרוואן שיש לו חלון אוורור בגג ויזמינו רשת הצללה המשווקת עם מוט וחוט השחלה בהתאם לגודלו של הקרוואן. ואם ממש רוצים להגן על הקרוואן במזג אוויר סוער במיוחד בחיק הטבע, יש אוהל שמתלבש על הקרוואן ממש כמו "מעיל" ושוב ניתן גם להזמין אותו בהזמנה מיוחדת.

חלונות הם אחד הדברים הכי חשובים לקרוואן הן לנסיעה והן בחנייה וחשוב שהם יהיו באיכות גבוהה ויפעלו באופן תקין. יש גם קיטים של החשכת החלונות שזה כמובן עוזר למי שבעיקר מעוניין לתפוס תנומה באמצע היום, אבל זה גם מעניק פרטיות לבעלי הקרוואן.

לקרוואן משודרג ניתן לרכוש גם מחמם מים, וזה רלבנטי בעיקר למטיילי החורף שרוצים לעשות מקלחת חמה וי שמחמם מים על חשמל או על גז.

תוספת של חלון גג חשובה מאוד לזרימת האוויר בתוך הקרוואן ויש גם חלון גג עם וונטה שמערבלת את האוויר.

כמה שיותר מפואר ככה יותר כיף!

אפשר לומר בצורה חד משמעית כי גם בעלי הקרוואנים אוהבים שיהיו להם תנאי מחייה בין אם הם גרים בתוך קרוואן מפואר כבר משודרג עם כל התוספים הקיימים, ובין אם הם יוצאים לטייל ורוצים שיהיה להם נוח.

בדרך כלל אנשים שמתגוררים בקרוואן דואגים לרכוש או להזמין במיוחד תוספים שהם זקוקים להם כדי ליצור עבורם את הנוחות האופטימלית, אולם גם אנשים שיוצאים לטייל רוצים שיהיה להם נוח בין אם זה מים חמים במקלחת או שירותים ובעיקר אם מדובר במשפחה עם ילדים קטנים שלא מתחשק לה כל הזמן לרוץ החוצה עם הילד לשירותים בחניון.

השדרוגים הללו הופכים את הבילוי בקרוואן לנוח ואפשרי, ולמרות שמדובר בשהות ארוכה בתוך רכב עדיין יש אמצעים שמאפשרים לשפר את החוויה הזו וככל שתשקיעו יותר בקרוואן שלהם כך החוויה שלכם תהיה יותר חיובית וההנאה לא תיפגם.

אפשר להתחיל לשדרג בהדרגה, כל פעם משהו אחר עד שתגיעו לקרוואן הכי מפואר שאתם חולמים עליו וזה עשוי לקרות מהר מאוד.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה