קרוואן מפואר

קרוואן מפואר מתחיל מדגם יוקרתי אשר בנוי מחומרי גלם איכותיים, מותאם אישית וכולל את כל מה שמהווה המילה האחרונה בתחום. הנדסת אנוש, אביזרים, תוספות ושיפורים ועוד.

בארץ יש חברה מובילה המתמחה בהשכרה, מכירה, שדרוג, שיפוץ והתקנת אביזרים לקרוואנים. בנוסף מספקת החברה ציוד לטיולים, לינת שטח, מחנאות ועוד. הקרוואנים של חברה זו מבטיחים נוחיות ובטיחות מרביים ללא פשרות, כדי לספק את החוויה השלמה של טיול או מגורים בקרוואן.

חשוב לדעת כי כל קרוואן בין אם מדובר בכלי ממונע או נגרר, חייב להיות נוח כאשר מדובר על שהייה ארוכה בו ולכן יש מגוון רחב של ציוד והתקנים שאפשר להוסיף לו ולהבטיח שהייה שהיא חוויה נעימה.

מה כולל קרוואן מפואר

קרוואן מפואר נוח ובטיחותי לשהייה ארוכה יכול לכלול: כיורים, מטבחים, כירות גז, מזגנים, משאבות מים, שירותים ניידים כימיים, חיבורים לחשמל, גנרטורים ועוד.

היום קרוואנים מוצעים עם כל האבזור הכי מתקדם וחדשני הקיים. המטרה היא לתת חוויית שהייה כמה שיותר נוחה- ממש כמו בית מלון חמישה כוכבים או הסלון בבית שלכם. זהו מקום שצריך להכיל יחיד, זוג או משפחה וילדים שאמורים לעשות כיף ביחד במשך כמה ימים ומה שיכול להבטיח זאת, היא הנוחות. ככל שהיא תהיה יותר משודרגת, כך הטיול שלכם יהיה יותר מוצלח.

נקודת ההנחה היא שבמשך כמה ימים הקרוואן הופך לביתכם ולכן הוא צריך להיות מאובזר באופן הכי נוח ושלם. שלא תרגישו שחסר לכם משהו, אלא שתהיו עטופים בכל השירותים שהוא מציע גם כדי להתקלח, גם כדי להכין אוכל ולישון טוב. אפשר לבחור היום הרבה מאוד אביזרים, שיאפשרו את הכיף השלם שלכם, בלי להתגעגע הבייתה. בלי להגיד "אוי לאן הגענו, חסר זה וחזר זה". אם תדאגו לקרוואן משודרג כהלכה, לא יחסר לכם דבר.

אביזרים שיהפכו קרוואן לבית מלון נייד

אביזרים חשובים שיוכלו לשדרג את השהות שלכם בקרוואן הם: חלונות, מקרר, דלתות, שירותים, כיריים, מיטות וכמובן מטבחון בו תוכלו להכין ארוחות כלבבכם. אם אתם מתכננים לשהות בקרוואן בחניון קמפינג וגם לשהות מחוצה לו באוהל, או לשבת בחוץ, תוכלו לרכוש גם ציוד מיוחד לקמפינג שישדרג את החוויה של השהות בחוץ.

השהות שלכם בקרוואן בין אם אתם מטיילים וחונים בחניון מוסדר ובין אם בחרתם לגור בו שבועיים כדי לשבור את השגרה, חייבת להיות הכי מושלמת ואת זה תשיגו באמצעות קרוואן מפואר שמציע לכם את כל מה שאתם צריכים כדי להרגיש ממש בבית, אבל לקום כל בוקר לציוץ ציפורים ולחזות בשקיעת שמש הכי קרוב שאפשר.

יש גם אפשרות לרכוש אביזרים של צלייה ובישול לצד ריהוט לקרוואנים, מדרגות, דלתות, מנעולים מיוחדים ואבזור חכם לצד מוצרי מים שיבטיחו לכם אספקה רציפה למקלחות ולשימושים אחרים. זה צריך להיות לא פחות מבית מלון נייד שאתם מחליטים לאן הוא נוסע והיכן הוא חונה.

בחרו את החניון הכי מסודר

אחד הדברים החשובים שיקבעו איך תיראה השהות שלכם בתוך קרוואן מפואר, היא התוספות שתקבלו מהחניון בו תחנו. יש היום בכל רחבי הארץ הרבה חניונים מוסדרים המציעים מקלחות במידה וכל המשפחה רוצה להתקלח ולא לחכות בתור בקרוואן. יש פינות מוצלות של ספסלים ושולחנות בהן ניתן לשבת יחד לשחק במשחקי קופסה או אפילו לאכול, אם לא הצטיידתם בריהוט קמפינג. אם מדובר במשפחה עם ילדים, חניון שיש בו נדנדות או מתקני שעשועים יוכל לספק את צרכיהם וכך תוכלו ליהנות מהטבע המושלם בלי להפוך לבייבי סיטר במשך כל הטיול.

מה שיכול להבטיח לכם שהייה רגועה בטבע בו חניתם עם הקרוואן שלכם, הוא שתהיו קרובים למסלולי טיול שתרצו לעשות בין אם מדובר במסלול לעבר אתר היסטורי או מסלול רטוב בוואדי. מסלול לעבר פריחות מיוחדות בעונתן. עלייה לצפית ממנה תוכלו להשקיף על כל האזור או ביקור במוזיאונים ועוד.

כאשר אתם נוסעים עם ילדים מוטב להיות קרובים גם למקומות שמעניינים אותם אם זה פארק מים או אטרקציות המיועדות לילדים, וכך תוכלו להבטיח לכם טיול מושלם וגם חוויה פרטית מעולם הילדים שלהם.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה