קרוואן למכירה יד 2

טרנד חדש בארץ ובעולם בכלל הוא מגורים בקרוואן או טיול בקרוואן. אם מצאתם עצמכם מחפשים קרוואן למכירה יד 2, אתם לא לבד, כמוכם עוד הרבה מאוד אנשים שנכנעו לסקרנות לגבי הטרנד. אז מה זה בעצם אומר להחזיק קרוואן? קרוואן הוא מבנה מגורים הניתן להובלה על ידי רכב. סוג אחד של קרוואן יהיה מבנה הגרר על ידי רכב, וסוג אחר יהיה רכב בפני עצמו. שמו העברי והתקני של הקרוואן משחק על השילוב בין אוטו ובית, מעונוע – מעון שמסוגל לנוע. הקרוואנים הם חלק מתרבות טיולים בכל רחבי העולם – הם משמשים את מי שמעוניינים ״לחרוש״ את הטבע כמה שאפשר. הקרוואן מאפשר למטייל להגיע לכל פינה ולהתרחק ממקום מגוריו כמה שהוא רוצה משום שהוא למעשה משתמש בתחליף למגורים.

הטרנד בעולם נראה בכל רחבי הרשתות החברתיות, כאשר בלוגרים וולוגרים מעלים תכנים על החיים מתוך קרוואן. האופנה האחרונה נהייתה לחיות אך ורק בקרוואן ולחסוך כסף על שכר דירה תוך כדי היכולת ליהנות מהטבע ומהדרכים היפות שיש לעולם להציע. סגנון החיים הזה מצטרף אל סגנון החיים המינימליסטי שהפך מודרני וטרנדי גם הוא, עקב המיאוס בחיים המודרניים שנשלטים על ידי צרכנות. מי שרוצים להאט את הקצב, לראות עולם ובעיקר טבע, כדאי להם לשקול ברצינות את המעבר לחיי מגורים בקרוואן. 

החיים מקרוואן – גם בישראל

גם ישראלים רבים בחרו לצאת ממסלול החיים השגרתי, להפסיק לרוץ אחרי פתרון המגורים הנעלה מכל, הדירה, מצאו קרוואן למכירה יד 2 וחסכו מיליוני שקלים. ממש כך, מיליונים. מגורים בקרוואן מכילים הכל, החל משירותים ומקלחת ועד מטבח, שינה ואפילו אזור שיכול להיחשב כ״סלון״, והכל כמובן תלוי בסוג הקרוואן שתבחרו. בישראל יש חניונים רבים המיועדים לקרוואנים – ביניהם גם כאלו שניצבים על צוקים עם נופים עוצרי נשימה, על חופים, בצמוד לשמורות טבע ועוד. גם במרכז הארץ יש מספר חניונים – כך שמי שרוצה להישאר קרוב למרכז העניינים ולחסוך הון תועפות שהיה מוציא על מגורים במרכז, יכול למצוא לעצמו קרוואן במחיר שווה לכל כיס. 

מה חשוב לדעת כשקונים קרוואן יד 2

כשמחפשים קרוואן למכירה יד 2 חשוב לשים לב לכמה דברים. תחילה, במקרה שזהו רכב קרוואן, ולא קרוואן נגרר, יש לשים לב לקילומטראז׳ ולוודא את תקינות המנגנונים של הרכב – ברקסים, הילוכים, גלגלים, מנוע – מא׳ ועד ת׳. רכב שהוא קרוואן יכול להיות בגודל של אוטובוס והוא בדרך כלל גם יהיה יוקרתי יותר. ישנם קרוואנים שהם בגודל של וואן גדול או מיניבוס. הקרוואן הכי קלאסי יכיל בליטה מעל אזור הנהג שבה תהיה מיטה. 

בנוסף, קרוואן ישמש אתכם גם אם באופן זמני למגורים ולכן יש לוודא שהוא נעים לכם גם לשם המטרה הזאת. אפילו אם אתם מעוניינים בקרוואן רק על מנת לטייל איתו ברחבי הארץ, יש לבדוק את המבנה לסימני התיישנות, ואת המתקנים והשירותים שלו כדי לוודא את תקינותם. לא כל קרוואן יכיל מקלחת ומטבח ולכן יש לוודא שאם אחד מהם הוא חובה מבחינתכם, שימצא בקרוואן שאתם קונים. כמו כן, חשוב לוודא שאתם מבינים כיצד מערכת השירותים והמקלחת עובדת. 

חופשה בקרוואן

קרוואן למכירה יד 2 יכול להיות ההשקעה הבאה שלכם שתחליף את החופשה השנתית. הקיץ זה זמן נהדר בתור משפחה לצאת לטייל ברחבי הארץ – אפשר להשקיע את הכסף שהיה מיועד לטיסות ומלונות בחו״ל בקרוואן יד 2 שיספק לכם חופשה משפחתית מאתגרת, מלאת חוויות שתגלה לכם את הטבע הישראלי כפי שמעולם לא ראיתם אותו.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה