קרוואן יד 2

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר קרוואנים בכבישי ישראל וזה לא במקרה. מאז שמשרד התחבורה הוריד את המיסים על קראוונים מ-83% ל-60%, מס יותר נמוך ממה שמוטל על רכישת מכוניות פרטיות, נוסעים קרוואנים רבים בכבישי ישראל עם הרבה מאוד זוגות ומשפחות מאושרות שהולכות ליהנות בטבע בלי להוציא כסף לא על בתי מלון וגם לא על צימרים. קרוואן זה האמצעי האידיאלי לחרוש אתו את הארץ, גם להתמזג עם הטבע וגם לחסוך את ההוצאות הכרוכות. בישראל של 2020 ישנם קמפינגים מיוחדים המיועדים לקרוואנים ובהם גם שירותים המיועדים למטיילים כמו שירותים, מקלחות, טבע קסום ופארקים. כל מה שצריך זה לרכוש קרוואן ואפשר גם לחפש מודעות על קרוואן למכירה יד 2.  מנתונים ברשת עלה כי בשנה האחרונה עלו ב-100% מכירות הקרוואנים. בחו"ל מנטליות הטיולים עם קרוואן נורמטיבית ואהובה, בארץ זה עוד חדש אבל כבר תחום אהוב מאוד על רבים. בחו"ל גם מטיילים בצורה אחרת, הם נוהגים על פני אלפי קילומטרים ועוברים ממקום למקום בארץ, טיול קרוואן הוא נחיתה באיזה שהיא חנייה של קרוואנים וטיול באזור. אבל זה גם מספיק חשוב ומפתה משפחות לחסוך במחירי בלינה בצימרים ובמלונות ולרכוש קרוואן למשפחה ולצאת לטייל.

הגיע הזמן לטייל עם קרוואן 

טיול בקרוואן עם כל המשפחה זה משהו אחר לגמרי מטיול במכונית. ראשית אתם הולכים לבלות כמה ימים בשטח, זו בפני עצמה חוויה עצומה. הקרוואן הופך להיות הבית שלכם לכמה ימים ובדרך כלל הוא מצויד בכל מה שאתם צריכים כדי לחיות. יש בו מקרר, כיריים, מקלחת. יש קרוונים שאפשר לצרף אליהם קרון של שירותים כימיים. יש בו מקום להכיל משפחה עם 4 ילדים ויש קרוואנים שמיועדים לפחות אנשים. הטיול עצמו הוא קמפינג מעולה כאשר חשוב לבחור מיקום ממנו אפשר לצאת לטיולים רגליים ולאתרים באזור.

אפשר לומר שההתעניינות הגוברת והולכת ברכישת קרוואנים, מייצרת את הטענות המוחצות של אפקט העולם הדיגיטלי. ככל שהעולם הדיגיטלי יותר משתלט על כולם, ככה יש את אלה שרוצים לברוח ממנו לפעמים להפסקה אמתית של החיים. לחיק הטבע, לירוק, לנופים. לקולות השכשוך של הנחלים והמעיינות. זה האיזון בין העולם הדיגיטלי הקר וחסרת הרגשות לבין הגעגוע של כל אחד לפגוש את עצמו בחיבורים של אמת בנופים מהסוג שממיס את הלבבות.

אפשר לעשות את זה גם עם קרוואן למכירה יד 2.

כל קרוואן והתוכן שלו

כל קרוואן שונה ויש לו את היתרונות שלו. במרביתם יהיה מטבחון, כיור, מקרר וכיריים כדי שניתן יהיה להכין ארוחות, כי גם זה חלק מהחיסכון של טיול עם קרוואן, זה שלא צריך ללכת לאכול במסעדות אלא להכין ולבשל אוכל בקרוואן וגם לשטוף בו כלים ממש כמו בבית. זה נוח, זה זול ולרוב זה גם טעים. 

חוץ מזה בכל קרוואן יש מיטה זוגית אחת לפחות, פינת ישיבה שיכולה להפוך לספת לינה או שתי מיטות ויש גם קרוואנים לשישה איש שמתאימים למשפחות עם ארבעה ילדים. אולי תוכלו למצוא גם קרוואן למכירה יד 2 לשישה איש.

בכל קרוואן יש גם תאי אחסון פנימיים בהם אפשר לאחסן את ציוד הנופש והמזוודות. יש גם טלוויזיה ומכשיר די.וי.די. תנורי חימום הפועלים באמצעות גז. חדרי רחצה עם מים קרם וחמים וחלונות, כולל חלון שנפתח בגלל. 

חשוב לומר כי תכנון הצבת כל פריטי הריהוט ומוצרי החשמל מאוד חשוב משום שיש מקום קטן בתוך הקרוואן שצריך להספיק לכל הדברים ולכן צריך לתכנון את המיקום שלהם וההצבה המדויקת שלהם.

שדרוג של קרוואן למכירה יד 2

הישראלים מפונקים והם אוהבים לשדרג גם את הקרוואן שלהם קרוואן למכירה יד 2 שהם רכשו. הם נעזרים במגוון רחב של תוספות ועזרים, כדי להרגיש הכי פינוק והכי בנוח. הם יכולים לרכוש מרקיזה לקרוואן, התקנה של גג סקיילייט, רגליות עליה לקרוואן, להגדיל את כמות מיכל המים, לרכוש מערכות מולטימדיה משוכללות, לרכוש מכלי מים נוספים, גנרטורים, אמצעי הגנה ומיגון וגם אוהל. מתקן לאופניים, מקלחת חיצונית לקרוואן, חיבורי מים קבועים, מערכות סולאריות ועוד.

בעלי הקרוואנים לא זקוקים ליותר מחנייה בחניון קרוואנים, שירותים, מקלחת וברזייה. ככה מטיילים בטבע ויש גם חניונים עם אפשרויות לחיבור חשמל ומים. רוב חניוני הקרן הקיימת מופעלים על ידה ועל ידי רשות הטבע והגנים.

קראו גם על: אוטוקרוואן למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה