קרוואן למכירה

הרבה מאוד מכורים לטבע ולטיולים מחפשים קרוואן למכירה במבצע. במחיר של עד 100,000 ₪ תוכלו לרכוש קרוואן לטיולים אשר יחסוך לכם את התשלום על צימרים ובתי מלון. השקעה משתלמת בהחלט. זה הפך להיות טרנד רציני גם בארץ, אחרי שבארה"ב ובאירופה כבר חרשו מיליוני אנשים את הטבע עם כל המשפחה בקרוואנים.

כבר בשנת 2015 חתם מי שהיה שר האוצר משה כחלון על צו להפחתת מס הקנייה על קרוואנים ממונעים ל-60% בלבד במקום (83%). המהלך הזה עשה נפלאות לענף וכבר היום ניתן לראות נוכחות של קרוואנים בכבישי הארץ ובחניונים המתאימים. חלקם מוקמים בחופי הכנרת, בחופי הים, ליד נחלים או מעניינות ומול הנוף הקסום ובחינם. בחניונים מציעים חיבור לחשמל ולמים ויש גם כל מיני אטרקציות למטיילים. 

סע וטייל במרחבי ישראל עם קרוואן 

קרוואן וקמפינג הם שני ביטויי מפתח לטרנד הטיולים עם קרוואנים. זה לא מפתיע שהם תפסו את הישראלים מוכנים. יש הרבה אוהבי טבע שחולמים על קרוואנים ורוצים לעשות טיולי טבע עם כל המשפחה או לבד, מש בחיק הטבע. בלי מלון ובלי אכסניה, רק הם והקרוואן שלהם.

למתקשים למצוא קרוואן למכירה במבצע נאמר, כי תמיד אפשר למצוא מבצעים ברשת. החברות שמשווקות קרוואנים בהחלט יוצאות במבצעים וצריך להיות עם היד על הדופק.

קמפינג עם קרוואן זה כיף מסוג אחר. אם מדברים על שלווה, מתכוונים לזה. אם מתכוונים להיות בתוך הירוק העמוק, מתכוונים לזה. אבל כדי שהקמפינג שלכם יצליח, אתם חייבים להיות מאורגנים על רשימת ציוד ולהיצמד אליה. מעט מדי דברים או עודף עלולים לקלקל להם את הטיול. אז הנה רשימת ציוד קמפינג מומלצת. 

אבל מה שיותר חשוב הוא, שחלק מהפריטים שכל משפחה חייבת לקחת, אתם כבר לא צריכים כי יש לכם קרוואן זה אומר שתוכלו לוותר על אוהל וציוד שינה, וזה הרבה.

איפה יש חניונים לקרוואנים?

רכשתם קרוואן למכירה במבצע? אז איפה יש בארץ חניונים מסודרים לקרוואנים ומה הם מציעים. רשימה חלקית:

ליד הגן הלאומי של נחל אלכסנדר בחוף בית ינאי, חניון קרוואנים על שטח של כ-100 מ' בחיק חורשת אקליפטוסים. תוכלו לנצל את המיקום הזה לטיולים באזור כמו באגמון חפר, טיול צפרות, חוות הנוי של עמק חפר, שמורת הטבע ביתן אהרון ועוד. 

בחוף הוואי בצומת מגדל בטבריה יש מתחם קרוואנים  עם חיבור לחשמל ולמים. חוף מוכרז. פינת בר ברביקיו, שירותים ומקלחות, ברזיות, פינות ישיבה מוצלות. מסעדה והכול בחיק חורשת עצים.

ויש את חניון נעמ"א בנגב המערבי, חניון בתל ערד. חניון בפארק לאומי אשכול, מצדה מערב, חורשת טל, חאן בארות, חניון דפנה ועוד. 

הרעיון של שהייה בחיק הטבע, ממחיש בצורה ברורה את המהות של טיול. לפני שהפכנו ליושבי בתי מלון. יש הבדל בין טיול קמפינג עם קרוואן לבין טיול במכונית. בקרוואן ישנים, מבשלים ועושים את כל מה שצריך לעשות וההרגשה היא שזה בית שני.

איזה קרוואן אתם צריכים?

מוטורהום או מיני נגררים וקרוואנים הפכו להיות טרנד עולה בקרב המטיילים הישראלים. מדובר גם בזוגות שאוהבים לנפוש בחיק הטבע אבל גם במשפחות שעצם השינה והשהייה בקרוואן חוסכת להם הרבה מאוד כסף.

יש גם כל מיני סוגי אוטו קרוואנים יש: אוטוקרוואן דגם איווקו, פורד טרנזיט, פזו בוקסר, פיאט דוקטו, מרצדס ואריו ועוד. 

אפשר גם למצוא קרוואן למכירה במבצע ולהתחיל לחיות את החלום. פיאט דוקטו לדוגמה חד קבינה כוללת מיטה זוגית קבועה, עוד סלון שנפתח למיטה זוגית, מיטה זוגית בגלריה, שירותים, ומקלחת, מטבח ואפילו פינת איפור. 6 מקומות לינה נוחים.

עוד כולל האוטו קרוואן מזגן, וילונות ורשת נגד יתושים, מערכת מים חמים על גז, 3 חלונות נפתחים, חלון גג ותאי אחסון. מיכל עם 156 ליטר מים. מקלחון עם וילון שירותים כימיים עם הדחה. כיור. מקרר בין 80-140 ליטר, כיור נירוסטה וכיריים 3 להבות. תאורת לד.

כמובן שאם אתם משפחה עם ילדים אתם צריכים לבחור בקרוואן שמתאים לצרכים שלכם. יש קרוואנים שאפשר לחבר אליהם גם שירותים ניידים. אם אתם חונים בחניון קרוואנים שיש בו שירותים, כמובן שאתם לא זקוקים לתוספת הזו. 

רמת השירותים בקרוואן עצמו והן בחניונים המותאמים, מבטיחה לכם חוויה מושלמת בחיק הטבע.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה