קרוואן למכירה במבצע

זה הזמן לרכוש קרוואן למכירה במבצע. הקיץ חלף – עונת החורף בפתח אבל היא עדיין לא נחתה לגמרי ואנשים שרכשו קרוואן זוגי למשל והרחיבו את המשפחה מוכרים אותו והם ילכו וירכשו לעצמם קרוואן משפחתי יותר נוח ומרווח שיתאים לתוכניות שלהם בעתיד. נופש עם כל המשפחה, טיולים בכל הארץ בלי לשלם על מסעדות ולינה. החסכון הכי גדול שתוכלו לעשות למשפחה שלכם. גם לטייל וליהנות וגם לא לקרוע את הכיס.

שלא לדבר על החוויה. האם שהיתם פעם בחיק הטבע כמה ימים (לא מדברים על מחנה צופים) מדברים על החיים הבוגרים שלכם. אפשר להצהיר שטרנד בתי המלון והצימרים מחוויר לעומת החוויה של בילוי לבד, בזגו או עם כל המשפחה בקרוואן בחיק הטבע שאין כמוהו להסתכל לשמיים בעיניים.

מי שבעיקר רוכש קרוואן שיוביל אותו לפינות הכי שקטות וחבויות בחיק הטבע, הם אנשים שעובדים עם המון מתח ולחץ ויודעים שכדי לשחרר את כל הקיטור הזה, יש רק מקום אחד שיכול להרגיע אותם וזה הטבע.

כוחו של הטבע- קרוואן למכירה במבצע

לטבע יש כוח משלו והוא קשור לטבעיות שלנו. בני אדם מתחברים לטבע כמו שמים מתחברים לים. זה הדבר הכי טבעי לאדם (גם אם אנחנו כבר לא קדמוניים) להיות בחיק הטבע. זה בריא, זה ירוק וזה מכיל המון חמצן.

משום כך הטרנד של טיול בקרוואן הפך לדבר הכי גדול בשנים האחרונות ויש קהל גדול של אוהבי קרוואנים שמחפשים קרוואן למכירה במבצע. כמובן שקרוואן הוא כמו דירה וכמו שבוחרים דירה או אוהל לטיול בחיק הטבע לפי מספר המשתתפים, כך בוחרים קרוואן. הוא צריך להכיל מספיק מקומות לינה לכל המשתתפים בטיול בין אם מדובר בזוג או במשפחה עם ילדים או בזוגות חברים.

קרוואנים מיבוא מומלצים מאוד בכל היבט בין אם מדובר בלינה, הפונקציונאליות של המטבח, המקלחון, האחסון. הכל נעשה עם חומרי גלם הכי איכותיים וגם הביצוע הוא ברמה הכי גבוהה שקיימת. כל זה בהחלט משפיע על ההרגשה בתוך הקרוואן. זה כמו להיות בדירת פאר נוחה בחיק הטבע וזה כל כך נוח, ששוכחם שבכלל מדובר בקרוואן.

ברוכים הבאים לעולם הקרוואנים!

קרוואן אותו בית על גלגלים זה לא רק משהו שאפשר לחבר אותו לרכב ולנסוע או לנסוע אתו במקרה של אוטו קרוואן. מדובר על עולם שלם של חוויות שאנשים מצליחים לעשות רק כאשר יש להם קרוואן וזה לא דומה לשום חוויה אחרת. זו חוויה בפני עצמה שמצליחה להיות מספיק מרגשת וכיפית בזכות הקרוואן. אין תחליף לזה.

מאז שנת 2015 בו הודיעו משרד התיירות ורשות המיסים על הורדת המס על רכישת קרוואנים שעמד על 83% ל-60% אפשר לראות את ההתלהבות הישראלים ואם אתם נוסעים לעתים בדרכים בין עירוניות, תיתקלו גם בכמה יושבי קרוואנים שהחליטו להפוך את זה לאורח חיים והם מתגוררים בקרוואן. לא משלמים שכר דירה. יש להם פינת בישול, חשמל, מקלחון. יש להם הכל ואם הם רוצים הם גם יכולים לשדרג את הקרוואן ולהביא אותו למצב של מלון 5 כוכבים ועדיין זה כמובן יהיה הרבה יותר שווה וזול מאשר לשלם שכר דירה.

ויש גם קרוואן למכירה במבצע ומי שמחפש גם מוצא קרוואן במחיר משתלם שקשה לוותר עליו ומומלץ ללכת על מוצר מיבוא שעשוי מחומרי הגלם הכי מתקדמים, העיצוב מאוד יפה והנוחות היא גבוהה כמו גם איכות כל המכשירים והעזרים שיש בקרוואן.

הפחתת מס הקנייה הפכה מטיילים לחובבים קרוואנים שרופים!

במצב הזה שהמס המוטל על קרוואנים הוא אפילו יותר נמוך מהמס על רכבים, לא נותר אלא להבין כי הפחתת המס הובילה לרכישה מאסיבית של קרוואנים ולכך שהתחום הזה שוקק חיים ואנשים מחליפים כל העת קרוואנים כדי להתאים אותם לדרישות שלהם ומחפשים גם קרוואן למכירה במבצע, כי אין כמו מבצעים כדי להתחיל לחיות, ליהנות, לנפוש ולעשות חיים בחיסכון ניכר.

הם יכולים לקחת את המשפחה בכל עת לטיול מצפון עד דרום ולא להוציא הרבה כסף. לחוות חוויות משפחתיות מגבשות עם או לטייל עם חברים. אין כמו הטבע לאחד בין אנשים, אין כמו הכחול של השמיים והירוק של הטבע להטעין אתכם במצברים חדשים.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה