קרוואן למכירה במבצע

איך שמגיעה עונת הקיץ, רבים מחפשים קרוואן למכירה במבצע, כי החשבון שלהם הוא מאוד פשוט. הם יכולים להעמיס את כל המשפחה על הקרוואן ופשוט לצאת לטבע לשבוע, שבועיים ולחסוך הרבה מאוד כסף.

חוץ מזה שאין חופשה יותר כיפית, טבעית ומגבשת משפחה מאשר חופשה עם קרוואן. מחנים אותו בחנייה מסודרת ומתחילים להריח את ריח האדמה והטבע ולשמוע ציוץ ציפורים. זוהי הרי משמעותה של חופשה אמיתית מהציוויליזציה, מהעבודה. מהשגרה שלפעמים חייבים לשבור כדי לצבור אנרגיה ולהתחיל עוד שנה ברגל ימין.

חופשה משפחתית אופיינית לכל אנשי העולם באשר הם. באמריקה אנשים נוסעים לחופשה עם קרוואן מחוף לחוף, מחנים בכל מדינה שמתחשק להם ומשלמים רק על דלק. הם לא זקוקים לא לבית מלון ולא לאכסניה. הם ישנים בקרוואן. גם באירופה נוהגים כך כבר שנים רבות. הצרפתים נוסעים לבלגיה ולהיפך, כל אירופה על קרוואנים מטיילת ונופשת במינימום הוצאה ואת הפטנט הזה שלא לומר- ההמצאה המעולה אימצו כבר הרבה מאוד ישראלים וזה בדיוק מה שהם עושים. הם מתנהגים כמו בארה"ב או באירופה וכל מה שהם צריכים לחופשה כזו הוא קרוואן אחד ומשפחה מאושרת שכבר מתגעגעת לצאת לחופש.

חופשה זוגית בקרוואן- הישרדות זוגות!

יש לך זוגיות חדשה? אתה רוצה לבדוק מה קורה ביניכם אין כמו חיפוש אחר קרוואן למכירה במבצע ולקחת אותה לטיול בחיק הטבע כמה ימים. כמה ימים רק שניכם יוכלו לתת לכם מושג על מה בנוי הקשר שלכם, האם אתם נהנים לשתוק ביחד והאם אתם מסתדרים.

טיול בקרוואן הוא סוג של הישרדות כאשר להבדיל מסוגים אחרים של טיולים זה רק שניכם וזה מה שיכול בהחלט לחזק את הקשר שלכם (או לפרק אותו…). הבילוי המשותף בחיק הטבע יכול לחשוף בפניכם מהי השותפות האמיתית ביניכם. האם היא עוזרת? האם הוא עוזר? כדי שהשהייה תהיה כיפית או שפתאום היא מגלה שכל מה שמעניין את הבחור זה לשכב בערסל ולהיות עם עצמו.

מצד שני אם אתם מתאימים אין כמו חופשה זוגית בטבע אשר תחזק את הקשר ותחשוף בפניכם את הצדדים החבויים שבכם אותם לא רואים ביום יום בשגרה, אבל הם בהחלט קיימים בכל אחד מכם. ממש מומלץ לזוגות שרק התחילו לצאת וגם לכאלה שרוצים לחזק את הקשר ולא יודעים איך. טיול אחד וזה עובד.

כל החבר'ה נוסעים לטיול קרוואנים- קרוואן למכירה במבצע

הקטע של רכישת קרוואן במבצע יכול לפתוח בפני אנשים המון אפשרויות של רכישת חברים חדשים בין אם מדובר ביחידים או בזוגות. גם שהייה בחניונים מסודרים חושפת אתכם לאנשים בני גילכם ובסטטוס שלכם שנהנים להכיר אנשים חדשים. מספיק שתיתקעו בלי פחמים, וכבר תכירו את השכן שיציל אתכם ומהרגע הזה החופשה שלכם תהיה משותפת ונעימה.

הבילוי בחניון קרוואנים הוא כמו לגור פתאום באיזה מתחם כפרי קטן. אנשים באים לשבוע, שבועיים עם כל המשפחה, עם חברים או בזוגות והמקום מתחיל לחיות. פוגשים אותם בדרך למקלחת, באזור הספסלים והכיסאות. ילדים משחקים עם ילדים של אחרים. מתחילה להיות מין שכונה כזאת חמודה כשהטבע כמובן מחבר ומלכד את כולם והופך אותם למשפחה אחת. נעזרים זה בזה, יושבים בערב וצופים בשקיעה. אם הם בתקופה הנכונה הם יוכלו גם לראות את נדידת העופות.

בוחרים חניון קרוואנים לפי האטרקציות לילדים

אם אתם משפחה עם ילדים וכבר רכשתם קרוואן למכירה במבצע ואתם מתכננים את הטיול השנתי שלכם בחופשת הקיץ, יהיה עליכם לתכנן את מסלול הטיול כדי שתוכלו לקחת את הילדים לכמה שיותר מקומות שהם יאהבו ואטרקציות באזור.

בדרך כלל בוחרים בחניון שהוא קרוב למקומות שתכננתם להיות בהם, וכך אפשר לפעמים אפילו רגלית להגיע אליהם. אם מדובר בפארק מים או בג'ימבורי או בכל אטרקציה אחרת באזור.

כמובן שמשלבים גם בטיול מסלולי טיול או למטיבי לכת או למשפחות וחשוב להצטייד במדריך טיולים עדכני ולבדוק איזה מסלולי טיול מעניינים יש באזור החניון. יש כאלה שמכוונים את הטיול שלהם לתקופה של פריחה מסוימת או ביקור בנחלים מיד אחרי הגשם ובוחרים בטיולים רטובים.

אפשר לעשות הכל אבל הכי נכון זה לתכנן את מסלול הטיול ולהתוודע אל כל האתרים והמקומות שמעניין אתכם לבלות בהם באזור יחד עם כל המשפחה.

ראו גם: קרוואנים זולים למכירה

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה