קרוואן

אחד הדברים שכולם רוצים לעשות היום בעידן הזה זה טיול קרוואן. זה לא דומה לשום טיול אחר שאתם יכולים לדמיין כי כדי להרוויח את החוויות של טיול כזה כל מה שאתם צריכים זה פשוט – קרוואן. אז ממה בעצם כולם מתלהבים? בואו ונעשה סדר במושג הנאה שהוא אומנם מסוג יחסי לכל אחד, אבל כבר בהתחלה אפשר להודות שמה שמאפיין את רוב בני האדם ולא משנה בני כמה הם ומה הם עושים, זו השאיפה לעשות לפעמים חופשה אמתית שבה הם מצליחים לאגור אנרגיה ושמחה חדשים ואז החיים שלהם הופכים להיות הרבה יותר קלים ונעימים. חופשה עם קרוואן היא לא כמו חופשה בבית מלון, בצימר, באכסניה, בשטח. היא חופשה עם הרבה מאוד קרבה לטבע, לאימא אדמה, היא בעצם הופכת את טיילי הקרוואנים לחלק מהטבע עצמו, כי בעצם כמה זמן הם הולכים לשהות שם, לפעמים חודש. בן אדם שנמצא בחיק הטבע ודואג לתזונה ולהיגיינה שלו בתנאי טבע לומד הרבה מאוד דברים על עצמו ועל מי שנמצא אתו בטיול כזה, וזה בהחלט שיעור חשוב לחיים.

לחץ, כמה לחץ !

הסיבה שבגללה אנשים יוצאים בכלל לטייל ובעיקר בעידן הזה, היא בגלל הלחץ והעומס של החיים. יש היום מרדף בלתי פוסק אחר הישגים וכסף ולמי שלא נמצא במרוץ הזה נדמה שהוא מפספס משהו, אז כולם רצים וכולם אחרי כולם ובעצם לא עוצרים וחופשה זו עצירה פתאומית, חדה ומצוינת בשביך לעשות חושבים וחשבון נפש ולהבין מה בעצם אנחנו רוצים מהחיים. והדרך הכי נכונה להיכנס לאיזה שהוא סוג של שקט ושלווה בשביל לחשוב על החיים שלנו לעומק, היא כאשר אנחנו נמצאים לבד עם עצמנו או עם אחרים קרובים לנו לא במקום של ציוויליזציה אלא במקום בו אין תחרות, ואין ריצה, ואין זמן, ואין שעון ואף אחד לא זקוק לפלפון וגם לא לסדר יום אלא לזרימה חופשית של אוויר, אנרגיה ושקט. ואת כל זה משיגים רק בטיול אחד ומיוחד- טיול קרוואן.

חופש לכל המשפחה בטיול קרוואן

כשחושבים על חופשה עם הילדים, חושבים על זה שחשוב לתת להם את החופש שלהם, את המרחב שאין להם תמיד, שיוכלו גם הם להיות עם עצמם ועם המחשבות שלהם לבד ולהבין את עצמם. טבע זה המקום בו ילדים כמו כל דבר אחר בטבע- פורחים. ילדים קטנים הם יצירי טבע. תנו להם מרחבים והם יתחילו לרוץ, תנו להם עצים והם יתחילו לעשות עבודות יד מקליפות ואצטרובלים. זו היצירה הכי טבעית והכי נכונה שהם יכולים ללמוד, כיצד לקחת מהסביבה שלהם חומרים ולייצר מזה משהו יפה. בטיול קרוואן הם חייבים להסתדר עם שאר בני המשפחה וזה גם מלמד אותם על הסתגלות, ויתור, פשרה ואיך לחיות בשלום עם אחים, אחיות והורים שלא תמיד הם מסכימים אתם, אבל לדעת לחית ביחד צריך. אחרי טיול כזה אין בכלל ספק שהמשפחה יותר מגובשת, הילדים ביחסים טובים והאנרגיות גם בבית הופכות לחיוביות ושמחות.

רוצה להכיר אותה- קח אותה לטיול קרוואן!

יש הרבה זוגות שאומרים שהחצי השני שלהם, זה לא בדיוק מה שהם חשבו. זה לא שבני הזוג משתנים כל כך מהר, השאלה הנכונה היא – כמה השקעתם בהיכרות האמתית עם בני הזוג שלכם. היכרות אמתית זה לא לשבת בבית קפה, וגם לא ללכת לסרט. זה לראות אחד את השני בכל מיני מצבים של עזרה הדדית, שיתוף פעולה. זוג הוא צוות וככה הוא צריך לתפקד. איזה מין צוות אתם? תוכלו לדעת רק אחרי שתעשו ביחד טיול קרוואן של איזה שבוע או שבועיים ותחזרו עם מסקנות.

קראו גם על: קרוואן נייד

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה