קרוואן יד 2

משפחות, זוגות ויחידים מחפשים דווקא בעונה זו קרוואן יד 2 כדי לטייל בארץ במחיר שפוי. אם בעבר ראינו את האמריקאים והאירופאים נוסעים ממדינה למדינה עם קרוואן ועוברים כך את החופשה השנתית שלהם, הטרנד הנהדר הזה הגיע כבר לארץ ואין שום דבר שיכול להתחרות בסוג הנופש הזה. זהו סוג של הישרדות בטבע, יחם עם נוחות שבאה לידי ביטוי בסוג הקרוואן עצמו, בציוד שיש בו, בנוחות המיטות, באבזור ובכל מה שהופך את השהייה בו לחוויה מרגיעה.

כיוון שהקרוואנים כאן כבר כמה שנים טובות, יש כאלה שהתחילו את "השיגעון" כשהם היו בזוג ועכשיו כאשר המשפחה התרחבה הם מציעים את הקרוואן הזוגי שלהם למכירה ומחפשים קרוואן אחר שיתאים להם.

בנוסף לזה היום אפשר להוסיף לכל קרוואן שדרוגים שהופכים אותו לנוח ובטוח יותר ואנשים משקיעים בזה, כי ההשקעה מחזירה את עצמה תוך זמן קצר.

מי מחפש קרוואנים ומדוע?

גם בעונת הקיץ וגם בעונת החורף אנשים מחפשים קרוואן יד 2. יש המתכננים לרכוש אותו כדי להתגורר בו באחד מהמקומות המוסדרים בהם אפשר להחנות קרוואן, ויש וזה בעיקר קורה בקיץ- שמעוניינים לצאת לטייל ולנפוש בכל מיני מקומות בארץ ומחפשים דרך זולה ומיוחדת לעשות זאת.

רבים מבעלי הקרוואנים כבר הבינו את היתרונות הרבים שיש לבית הזה על גלגלים, ולסוג החופשה המהנה שהם יכולים לעשות בלי הוצאה כספית גדולה. אם למשל מדובר במשפחה עם ארבעה ילדים, השיקול ברכישת קרוואן הוא בפירוש חיסכון כספי ניכר כאשר במקום לשלם על צימר או בית מלון, הם פשוט יכולים לרכוש קרוואן לחנות באיזה מקום שהם רוצים ולטייל בארץ מצפון ועד דרום כאשר ההוצאות היחידות שיהיו להם יהיו על אוכל, דלק ועלות החנייה. בכל פרמטר בו בוחנים את הכדאיות זה משתלם ואפשר לצאת לא רק לנופש אחד אלא בסוף כל שבוע בקיץ אם רוצים.

מה כולל קרוואן יד 2 איכותי מסוג איווקו?

אחד הקרוואנים המיוחדים אותם מומלץ לחפש הוא קרוואן יד 2 מסוג איווקו. מדובר על קרוואן איכותי מאוד המצויד בכל מה שניתן להעלות על הדעת שהופך כל חופשה לפינוק מושלם.

הוא מצויד במזגן, כמובן וילונות ורשת נגד יתושים. שלושה חלונות נפתחים, מערכת מים חמים על גז, גג נפתח, תא אחסון בו אפשר לאחסן כל מה שלא דרוש באופן מידי. חדר השינה כולל פינת ישיבה שיכולה להיפתח למיטה זוגית, מיטה וחצי או מיטת קומותיים או מיטת טריפל של 3 קומות. בנוסף יש גם אחסון מתחת למיטות.

בשירותים ובמקלחת יש מיכל של 120 ליטר מים, מקלחון כולל וילון, בתקרה יש חלון אוורור, כיור ושירותים כימיים עם הדחה.

במטבח יש בקרוואן איווקו כיריים של 3 להבות, מקרר מ-80=140 ליטר וכיור נירוסטה. מערכת חשמל הכוללת שקעים של 220 וולט ותאורת לד של 12 וולט.

תוספות מומלצות לקרוואן !

אם רוצים להוסיף על כל הפינוקים של קרוואן יד 2 אפשר להצטייד באביזרים נוספים שעושים את החיים קלים ונוחים, בין אם מתגוררים בקרוואן ובין אם יוצאים לטייל בזוג או עם המשפחה.

אפשר לרכוש דלת כניסה ומדרגות אשר ממש נותנים הרגשה שנכנסים לא לקרוואן, אלא לוילה…במידה והקרוואן לא מצויד בשירותים ניתן לרכוש כאלה ולמקם אותם היכן שרוצים. ברוב חניות הקמפינג המוסדרות של קרוואנים יש שירותים ומקלחות אבל לא צריך לבנות על זה.

אם רכשתם קרוואן והכיריים שבו אינן מוצאות חן בעיניכם או כבר בלויות, תוכלו לרכוש כיריים גז של להבה אחת, שתיים או שלוש וגם כיור נירוסטה. המתגוררים בקרוואן חייבים כיריים שכן הם חיים בתוכו ומבשלים את ארוחותיהם אבל גם מטיילים מנצלים את הסיטואציה והחוויה לבשל את האוכל בטיול לבדם, מעבר לכך זו גם חוויה מיוחדת במינה.

ואפשר להצטייד גם במקרר אם אין בקרוואן, לשדרג קרוואן שיהיה לו חלון גג שניתן להתקין, פתחי אוורור, מכלי מים, ציוד לחימום מים, פתרונות להצללה שזה חשוב מאוד בעיקר אם יוצאים לשטח בקיץ. אפשר לרכוש ליתר ביטחון מצברים ומטענים, אביזרי חשמל, מתקני תלייה ואנטנות, גנרטורים ועוד

ככל שתהיו יותר מצויידים ומאובזרים, כך החופשה שלכם תהיה מושלמת, נעימה וחווייתית. שווה!

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה