קרוואן יד 2

הנה הגיע הקיץ ורבים ממהרים לרכוש קרוואן יד 2 שיסדר להם נופש זול ומהנה לקיץ. מחיר הלינה כולל הארוחות בצימרים כבר מאמיר לכמה אפסים ולכן הישראלים גם מעדיפים לנסוע לחו"ל מאשר לטייל בארץ. טיולים שהפכו ליקרים מאוד.

קרוואן בית על גלגלים הוא אופציה נחמדה מאוד לחוויה בחיק הטבע לבד, בזוג או עם הילדים. לא תלויים בקבלת חדר, שחרור חדר. לא חייבים אפילו לאכול במסעדות, בכל קרוואן יש מטבח בו אפשר לבשל ארוחות. גם מקלחון להתקלח, ואם חונים בחניון מוסדר אז יש בו גם חיבור לחשמל ולמים ומסתדרים מצוין. חוויה נהדרת למי שלא אוהבת טיולים מצועצעים מדי ורוצה להתאמץ כדי ליהנות.

ההוצאה על טיול כזה תהיה עלות לכל נפש בכניסה לחניון עם הקרוואן- כלום כסף ביחס לכמה שעולה טיול כזה.

איך תבחרו קרוואן יד 2 ?

ממש כפי שאתם בוחרים כל דבר, מומלץ שתגלשו ברשת ותקראו על סוגים שונים של קרוואנים. מה ההבדל ביניהם. מה חשוב שיהיה בקרוואן ומה עליכם לרכוש לבד. לא כל קרוואן מגיע משודרג ואם אתם למשל רוצים לרכוש קרוואן יד 2 למטרת מגורים, מן הסתם תרצו לשפר אותו ולהביאו למצב שנוח מאוד להתגורר בו.

תמיד יש אפשרות להוסיף לקרוואן עוד שדרוגים במידה ואתם רוכשים משהו מאוד בסיסי. דלת, מדרגות, עוד דוד מים וכו'. כמובן שמה שיכריע בסופו של דבר יהיה המחיר אבל גם האיכות צריכה להיות חשובה. חומרי הגלם שמהם עשוי כל קרוואן משפיעים על הבידוד, על הריח, על האוורור שלו, העמידות ועוד ואם כבר מוציאים כסף כדאי שיהיה לכם מידע מה כדאי לכם לרכוש.

אחד הדברים שאמורים לנווט אתכם כמובן זה הגודל. קרוואן לבודד הוא לא קרוואן שמתאים למשפחה ולהיפך. אבל צריך להקפיד שיהיה לכם כל מה שאתם צריכים כדי שתוכלו ליהנות בין אם אתם מתכננים לגור בו ובין אם אתם מטיילים אתו ממקום למקום.

לגור בקרוואן- סוג של חלום

התרמילאים שחוזרים מהטיול הגדול של אחרי הצבא, לא תמיד מתחברים לאורבניות ומחפשים את המקום השקט, הבודד. פינה שהם יוכלו לשים בה את הראש ולמצוא שקט.

זה בדיוק מה שקרוואן מעניק. הוא סוג של בית שמחנים אותו באמצע הטבע וחיים בו כבית לכל דבר, רק שאין לך שכנים. אף אחד לא מבלבל לך במוח. לא דופקים לך כל רגע בדלת, והשכן לא שם לך מוזיקה באמצע הלילה.

זה סוג של בחירה בחיים מאוד שקטים ומהנים וזה יכול לקרות רק מחוץ לעיר במקום מבודד. הרעיון של לקום בבוקר עם ציוץ של ציפורים וללכת לישון עם הירח זה חלום שרבים היום מנצלים ומיישמים וזה לגמרי לא בלתי מושג. המחירים של קרוואן יד 2 הם כמו לשלם שכר דירה לשנה ובסוף אתה נשאר עם הקרוואן שלך לכל החיים.

חוצים את ישראל עם קרוואן

חובבי הטיולים הארץ-ישראליים רוצים להגיע לכל נקיק וסלע, לראות כל פריחה ולגלות עוד מערת נטיפים נשכחת. כדי לגמוע את יופייה של הארץ צריך הרבה יותר מטיול אחד, צריך לקחת את האוטו ולהתחיל לנסוע מצפון עד דרום או להיפך. זה נשמע מעולה, רק שזה עולה הרבה הרבה כסף.

האפשרות היחידה לנצל את נקודות הטבע הנפלאות שיש לנו בארץ, לבקר בוואדיות ונחלים, במצפים, באתרים היסטוריים ובמסלולים מעניינים זה רק אם אתם רוכשים קרוואן יד 2 ועושים טיול לאורכה ולרוחבה של הארץ.

אתם לא חייבים לעשות את זה בבת אחת, אבל כאשר יש לכם קרוואן אתם פשוט שולפים אותו בכל סוף שבוע פנוי אורזים ציוד ואת כל המשפחה ויוצאים למסע בו תחזו בזריחות ושקיעות שרק מי שנוסע בדרכים זוכה לראות אותן. מראות שנטמעים בכם ושיוצרים חוויות בלתי נשכחות.

טיולים כאלה של סופי שבוע עמוק בטבע, מתאימים מאוד להרבה אנשים שהם לרוב מאוד עסוקים כל השבוע ויש להם פנאי רק בסוף השבוע והם יכולים לטייל כל שבוע עם הקרוואן שלהם עם בת זוג או משפחה ולעשות טיולים בהנאה רבה, ובחיסכון ניכר כמו שלא קיים בשום צורת טיול אחרת.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה