קרוואן

דווקא בתקופה זו של נוף פורח ותחילתו של הקיץ, יש הרבה מה לראות בישראל אבל כדי לחוות זאת אתם צריכים קרוואן שייקח אתכם לטייל לכל מקום שרק תחפצו, כדי שתוכלו לינות מחיקו הירוק והבריא של הטבע, בלי מלונות, בלי צימרים, בלי הוצאות. קרוואן נטו ואתם מסודרים.

זה לא יהיה דומה לשום טיול שעשיתם עד היום. אפשר לצאת אליו בזוג ואפשר כמשפחה ועדיין לשמור על מרחק בתוך הקרוואן וכמובן שבטיול עצמו בטבע.

לא צריך שום הכשרה מיוחדת כדי לנהוג בקרוואן זה אוטו לכל דבר, ואם מדובר על קרוואן נגרר אז הוא פשוט מתחבר לרכב שלכם ואתם והוא יוצאים לטיול שאין כמותו.

יש לטיול בקרוואן כמה יתרונות בולטים ומאמר זה ינסה להסביר את הבולטים שבהם.

לא מבזבזים כסף על לינה

כאשר אתם יוצאים לטיול קרוואן,  אתם לא צריכים להזמין קודם לא צימר ובטח שלא בית מלון, כי כל הרעיון של יציאה לטיול בקרוואן זה לא להיות תלויים בלינה בשום מקום. יש מקומות, אין מקומות או למצוא את עצמכם מבלים עם אנשים שאתם בכלל לא רוצים לבלות אתם.

אתם ישנים בקרוואן והוא מצויד מראש לצורך כך. יש בו מספיק מיטות לכל בני המשפחה (בהנחה שרכשתם או שכרתם את הקרוואן הנכון). אתם ישנים בו בכל מקום בו תחפצו לחנות ויכולים לישון גם כל יום בחניון אחר, לעבור מנוף לנוף ומירוק בהיר לירוק יותר כהה ולצבעי האדמה, להרים ולגבעות ולכל מה שיקיף אתכם ותוכלו לחוות את הטבע לעומק ולהרגיש את פעימת הלב המרגיעה שלו.

חונים קרוב למסעדות או בתי קפה

אם אתם לא רוצים להסתפק בארוחות שתכינו באמצעי הבישול שיש בכל קרוואן תוכלו לחנות מספיק קרוב או לנסוע במיוחד למסעדות או בתי קפה, ולשלב את הביקורים שהם בטיול שלכם. כלומר יהיה לכם גם טבע וגם בחירה של אוכל איזה שתרצו.

מצד שני יש כאלה שמתארגנים על אוכל רק בתחומי החניון בו הם חונים. בכל קרוואן יש מקרר והם מאחסנים בו מוצרי מזון וכן מיני בשר, כך הם יכולים להכין לעצמם אוכל (וגם לחסוך כסף) לעשות על האש, כל המשפחה ביחד. חוויה נהדרת ומלכדת כמו מסביב למדורה, וגם נהנים מקומזיץ מנגל מהנה.

שירותים ומקלחות בחניון

אחד הדברים החשובים שצריך לשים לב אליהם הוא באיזה חניון אתם חונים. יש היום חניונים ייעודיים לקרוואנים שמספקים כל מיני שירותים כמו מקלחות ושירותים, מתקני משחקים לילדים, שולחנות וספסלים ועוד. בדרך כלל מי שיוצא לטיול קרוואן לא סומך על הריהוט שיש בחניון ומצטייד בריהוט קמפינג משלו, אבל אם בכל זאת אתם לא יכולים לקחת את כל הציוד לו אתם זקוקים, תוכלו לבדוק מראש באיזה חניונים מסודרים של קרוואנים יש שולחנות ישיבה וכך תוכלו לכוון אליהם ולא לסחוב אתכם את כל הבית. כמובן שתוכלו להתעניין גם במקלחות ובשירותים אם זה מה שאתם צריכים. יש קרוואנים שיש להם גם שירותים כימיים ויש שלא, ולכן תצטרכו לבדוק גם את העניין הזה.

מסלולי טיול ליד החניון

השיקול היכן להחנות את הקרוואן לטיול לוקח בחשבון גם את האתרים והמקומות שתרצו לבקר בהם במסגרת הטיול. עדיף לחנות במקום שממנו אפשר להגיע לכל מיני מקומות שאתם רוצים לבקר בהם, אתרים היסטוריים, נחלים, שבילים בטבע ועוד. החנייה יכולה להיות נקודת המפתח וממנה תמשיכו הלאה למקומות אחרים. הכוונה בטיול קרוואן זה לא רק להיתקע במקום אחד ולעשות מנגל, אלא לינוק מיופיו של הטבע, להחנות כל פעם במקום אחר ולנצל כל פיסת נוף חדשה.

לאוהבי הטבע טיול קרוואן נחשב כחלום. זה מתאים לכל משפחה ובכל גיל. זה אידיאלי למשפחות עם ילדים שכדי להלין אותם בטיול צריכים לשלם גם עליהם ובסופו של דבר זה עלול לגרור אותם להוצאה מאוד רצינית, אבל בעיקר חשוב לומר יש פה טיול אחר, חוויה אחרת וגיבוש משפחתי מאוד מלכד ומיוחד.

זהו טיול שובר שגרה, טיול שגורם להם לחשוב אחרת, להרגיש אחרת וליהנות נטו מהטבע. טיול שאפשר לקחת את הנוף לריאות, לנשום עמוק ולהרגיש איך אתם מריחים את כל הפריחה החדשה והלבלוב של שדות הפרחים וגם אלה החבויים בין הסלעים…

קראו גם על: אוטוקראוון

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה