קרוואן למכירה יד 2

יש הרבה מאוד אנשים שמחפשים כעת קראוון למכירה יד 2, כי אין להם תקציב לקנות קרוואן חדש, אבל הם לא רוצים לוותר החוויה של טיול קרוואנים, המאפשר להם לראות, להריח ולשמוע מקרוב פכפוך מי נחל ופריחה חדשה.

יש היום בארץ הרבה מאוד חניונים המיועדים לקרוואנים, אשר הופכים כל טיול קראוון להרפתקה שלמה עם שירותים של חיבור לחשמל ולמים. פינות מוצלות עם כיסאות ושולחנות. שירותים ומקלחות וכל זה מול נוף מרהיב שגורם לכל החונים בו עם הקראוון שלהם להתנתקות מוחלטת ובריאה. הביקוש הגבוה של אנשים לטיולי קרוואנים, נובע מהמציאות הלחוצה בה אנו חיים, שממש מזמינה הפסקה יזומה מהלחץ והמרדף היום יומי ורוצה מה שנקרא לקחת נשימה עמוקה. 

אנשים שמבינים את זה, פשוט עושים את זה. הם יוצאים עם הקראוון לבדם או עם המשפחה לטייל, מתנתקים מכל מה שהם מכירים ומתחברים לטבע במלוא מובן המילה. הם גרים בקראוון שלהם, מטיילים אתו. אוכלים בו, מתקלחים, ישנים והכל בסביבתו. הוא הופך לבית שלהם והם לא זקוקים לא לצימר ולא לבית מלון. 

הצעות לטיולי קראוון

תחום הטיולים בקראוון כל כך מפותח, וסביבו התפתחו ונוצרו גם מסלולי טיול מומלצים והרי חלק מהם: טיול לאזור כרמלים. חנייה לילית בחוף קיסריה. יער הנדיב וחניון הכרמל. טיול שלא כרוך בעלויות כמו כל טיול עם קראוון שתרכשו במחיר מוזל אם תיענו למודעה של קראוון למכירה יד 2. זה כמובן יוצא יותר זול מרכישה של קראוון חדש, אבל הטיול הוא אותו טיול.

אפשר גם לנסוע לאזור הגולן והגליל למשך כמה ימים. אפשר לישון לילה אחד בחניון מסודר לקרוואנים בשמורת יהודיה. זהו חניון מעולה המציע למטיילים עם קרוואנים מקלחות, חיבור לחשמל והכל במחיר משתלם.

ללכת לטייל למעיין אשר בחברת געתון, עין מודע הסמוך לכנרת ואפשר גם לשלב טיולים ברגל כמו לעין אשחר, בשביל הסובב את הר מירון ועוד מסלולים באזור.

אם תבחרו לנסוע לאזור ירושלים, בית שאן, הבקעה או ים המלח תוכלו לנצל את החניונים הקיימים בקרבתו של כל מקום, מסודרים ומאפשרים להשלים כל שירות שחסר להם. 

חופשה בדרום – עין גדי ומכתש רמון 

אין ספק כי מעבר למסלולי הטיול ולחניונים הנוחים, החוויה האמתית של טיול קרוואנים נעוצה בחופש שהוא מאפשר למטיילים וביכולת הבחירה בכל רגע, גם אם לא מתכננים מראש את הטיול. תמיד אפשר לגלות עוד חניון קרוואנים ולחנות שם. 

הרעיון המרכזי של טיול קראוון אין ספק הוא בעלויות של דלק ומזון ליהנות מחיק הטבע בלי להיות צמודים לצימרים או לבתי מלון. טיול קרוואנים מתאים לאנשים שלא כל כך אוהבים להתערבב בחופשות שלהם עם אחרים ומחפשים שקט ופרטיות. 

הם יכולים לנסוע לחניון הקרוואנים של עין גדי המסונף לחמי עין גדי וכולל גם שירותים. בערבה אפשר למצוא חנטן בחוות התנינים בעין חצבה. זה יכולה להיות תחילתו של מסלול דרך משאבי שדה ופארק גולדה בו נמצא חניון ספינת המדבר.

גם מכתש רמון קרובה ובה אחד האזורים הכי מושלמים לטיול קרוואנים. אפשר לחנות במקום וליהנות מהשקט ומהמדבר. במקום נמצא חניון חאן בארות, ממנו אפשר להגיח לטיול בהר הנגב, מצפה רמון ושדה בוקר. 

כל מה שאתם צריכים זה למצוא מודעה כזו: קראוון למכירה יד 2 ואתם מסודרים לחופשות הבאות שלכם.

לא צימר ולא נעליים…

בדרך כלל כל תחילת קיץ כבר קשה למצוא מודעות אקטואליות בנוסח קראוון למכירה יד 2, משום שכמות הקופצים היא גדולה ובעיקר בתחילתו של הקיץ. משפחות שלמות עושות חשבון שבמחיר של רכישת קראוון מיד שנייה, הן יכולות לצאת לחופשות ארוכות ולא לשלם לא על צימר ולא נעליים. כל מה שהן צריכות לשלם עליו זה דלק ומוצרי מזון לבשל אתם בקראוון.

מדובר על חוויה בנוסח "הישרדות" אבל התנאים הכי אופטימליים לצאת לטיול עם כל המשפחה ולחוות חוויות שאי אפשר לעבור בשום טיול אחר. התנאים של מחייה בקראוון והמסלולים המיוחדים מספקים טיול מיוחד, שונה ואחר ובעיקר מאוד מגבש. זה יכול להיות הזמן היחיד שבו תוכלו ממש להיות ביחד בטיול קראוון משותף, על החוויות ממנו תדברו עוד זמן רב אחרי שהוא יסתיים.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה