קראוון יד 2

אנחנו לא יודעים עוד כמה זמן נבלה רק בארץ. השמיים סגורים. הקורונה טרפה את כל הקלפים. זה הזמן לגלות את ארץ ישראל הישנה והטובה ואפשר לעשות את זה עם קראוון יד 2, שגם יעלה לכם פחות מקרוואן חדש וגם יחנה ויטייל במרחבי ישראל.

הרעיון המרכזי של טיול קרוואנים, הוא להעמיס את כל הבית והמשפחה על הרכב ולצאת לטייל. קראוון הולך להיות "הצימר" הנודד שלכם, בית המלון או תחת כל הגדרה אחרת וישמש אתכם במשך כל ימי הטיול. אתם יכולים לנסוע לצפון או לדרום, לחנות בחניון מוסדר של קרוואנים ולהתחיל לנשום את האוויר הצח.

יש היום הרבה מאוד חניונים לקרוואנים הנמצאים במרכזם של מסלולי טיול ונופים מיוחדים במינם. ברובם הם מאפשרים נוקדות חשמל ומים, מרחבים ואטרקציות שונות. מציאת החניון הוא הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות בבואכם לצאת לטיול קרוואן.

מה לוקחים לטיול קרוואן?

הדבר האחרון שהייתם רוצים שיקרה לכם בטיול, גם אם מדובר בטיול קראוון יד 2, זה שתיתקעו בלי משהו ממש חיוני כמו למשל תכשיר נגד יתושים. אי אפשר לחיות אתם בשלום וזה אחד המוצרים הכי חיוניים שאנו חייבים לקחת אתנו לכל טיול.

ולמרות שהקראוון בדרך כלל מצויד בהרבה מאוד דברים כמו מוצרי חשמל, מים ועוד עדיין יש הרבה דברים שאתם יכולים לקחת אתכם ולהפוך את הטיול שלכם למהנה ומושלם ממש. כיוון שבטיול כזה מדובר בדרך כלל בטיול של כמה ימים בטבע, אינכם יודעים למה לצפות. אולי יהיה לכם קר ואולי יהיה לכם חם. אולי תסתפקו בלילה בשמיכה דקה ואולי באזור המסוים בו תחנו ירד פתאום גשם ותצטרכו גם חימום. כלומר. זה עדיין לא משחק הישרדות, אבל חנייה לזמן רב בטבע דורשת התארגנות נכונה.  הוא הולך להיות הבית שלכם למשך כמה ימים.

לוקחים בהתאם למיקום ולמזג האוויר

מלבד הציוד הקבוע שיש לכם בכל קראוון יד 2 יש הרבה דברים שצריך לקחת ולארוז לצורך הטיול. חלק מהם יכול להישאר באופן קבוע בקרוואן, כך שתוכלו להחליט ביום שישי שאתם נוסעים עם קראוון יד 2 שלום עכשיו לצפון לצפות בציפורים נודדות או בפריחה נדירה. כלומר, זה בדיוק כל העניין שאתם יכולים לנסוע מהרגע להרגע וזה תמיד יהיה הטיול הכי טוב שעשיתם בחיים שלכם.

הדברים שתיקחו יהיו בהתאם לטיולים שתעשו, בהנחה שאתם מחנים את הקראוון ויוצאים לטייל באזור. אז התאימו את הציוד לטיול ג'יפים, טיול אופניים, מנוחה טבע או טיול רגלי. מה שתתכננו לעשות.

חובה עליכם אם כך לקחת בגדי ספורט, מים, נעלי הליכה, כובע. שמיכות, מצעים וכריות. את אותו תכשיר דוחה יתושים שהזכרנו לעיל, ממש אסור לשכוח. סוללות ופנס רצוי שיהיו לכם כמה רזרביות. פרוז'קטור כלשהו לתאורת חוץ. גרלנדה או רצועה של פנסי לד או עששית.

אוכל קדימה אוכל 

יש לכם מטבח "בצימר" קראוון יד 2 שלכם, אבל אתם צריכים להביא אתכם כלי אוכל ובישול. צלחות וקערות, מחבתות וסירים, כוסות וסכו"ם וכל מה שצריך כדי לאכול בכיף. כמובן שלא תשכחו לקחת מנגל אם אתם חובבי על האש כמו גם כלי חיתוך ועוד.פינג'ן, קומקום וכמובן גם כלי וחומרי ניקוי כדי לנקות את המטבח הקטן בקרוואן שלכם.

כדי להרגיש ממש בבית תוכלו להצטייד גם במפה, יין לקידוש ביום שישי ואפילו כוסיות. כל דבר שייתן להם להרגיש שאתם עושים חגיגה אמיתית בטבע.

ולא לשכוח נייר טואלט לשירותים הכימיים שלכם או אלה שנמצאים בחניון קרוואנים, סבונים ושמפו, כפכפים, בישום וקוסמטיקה (כי גם בטבע צריך לשמור על לוק…). נוזל כביסה כי בוודאי תעשו כביסה, כלים לניקוי השטח של הקרוואן וגם לא יזיק לכם חבל ואטבים לתליית הכביסה והכי חשוב: שקיות אשפה.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה