קראוון יד 2 נגרר

קרוואן יד 2 נגרר הוא למעשה בית על גלגלים אשר מאפשר לכל אחד וכן למשפחות לטייל בארץ, ובסופו של כל יום טיול לחזור אליו ולישון בו. יש בו את כל מה שצריך כדי לנפוש בטבע בנוחות רבה: מים חמים, מקלחת, טלוויזיה, מיטות מאוד נוחות, כיריים, רשתות נגד יתושים ועוד.

מבחינה כלכלית טיול עם קרוואן הוא האופציה הכי זולה שתמצאו לכל נופש ולא משנה בן כמה ימים. כאשר מדובר במשפחה השיקול הוא עוד יותר משמעותי משום שלא משנה כמה קרוואן עולה, על חופשה של שבוע באילת תוציאו הרבה מאוד כסף והישראלים נוהגים לטייל בכל קיץ כמה פעמים, אז עשו את החשבון בעצמכם.

הוא מאפשר ליחידים, זוגות או משפחה לנסוע לתקופה בלתי מוגבלת לחופשים כאשר אין כאן אפילו שיקול כלכלי. זה תמיד כדאי וזה תמיד משתלם מול העלויות של בית מלון מהסוג הכי זול או צימרים.

רכישה של קרוואן היא סוג של השקעה בנכס מניב. הוא מניב את החופשות שלכם וחוסך לכם הרבה כסף, זה לצד היתרונות האחרים הברורים שלו.

איזה קרוואן יד 2 נגרר לרכוש?

בבואנו לרכוש רכב בהנחה שזה לא הרכב הראשון שלנו ובהנחה שכבר יש לנו ניסיון עם רכבים וגם איזה שם בראש, ייתכן כי נתייעץ עם אנשי מקצוע ולבסוף נחליט על הרכב שכדאי לנו לקנות.

כאשר מדובר ברכב מסוג קרוואן יד 2 נגרר אם זה הקרוואן הראשון שלכם, בוודאי תמצאו את עצמכם מתלבטים בין כמה סוגים ולא יודעים איזה לקנות. רכישה של קרוואן עשויה לבלבל כאשר אין לכם מושג מה טוב ומה אתם צריכים. יש היצע רב של מותגים חלקם בנויים בארץ ואחרים מחו"ל ולכן חשוב לבצע התאמה אישית בכל מה שנוגע לרכישה הזאת כיוון שקרוואן לזוג זה לא קרוואן שמתאים למשפחה עם שני ילדים וקרוואן כזה לא מתאים למשפחה עם שלושה ילדים.

ממש כמו שרוכשים רכב משפחתי והשיקולים הם מאוד מסוימים, כך גם לגבי הקרוואן.

מהו גודל הקרוואן והמשקל המתאים?

אחד השיקולים הכי חשובים ברכישה של קרוואן הוא הגודל שלו. כדי שתרכשו את הקרוואן שמתאים לצרכים שלכם, עליכם להתייחס למספר האנשים שצריכים לשהות וללון בו. כאשר מדובר בילדים קטנים יש גם מיטות קומתיים, בכל קרוואן יש מיטה זוגית פתוחה קבוע, ואם יש צורך במיטות נוספות, בחרו בסוג קרוואן יד 2 נגרר שמתאים לצרכי הלינה שלכם.

דבר נוסף שחשוב מאוד לקחת בחשבון הוא מהו המשקל של הקרוואן. כיוון שמדובר בקרוואן שהרכב שלכם צריך לגרור. רכבים קטנים עשויים לגרור עד כ-750 ק"ג. קרוואן במשקל מעל 1,500 ק"ג ומעלה מצריך גם רישיון ג'. לפיכך אם יש לכם רישיון רגיל דאגו שמשקל הקרוואן שאתם רוכשים לא יעלה על 1,500 ק"ג.

יש קרוואנים בארץ שהכניסו בהם אביזרים ושיפורים שהעלו את משקלם כמו למשל מכונת כביסה, מקרר או מצברים ולכן נכון להתעדכן בקשר לכך.

מהו רוחב הקרוואן ?

רוחב ממוצע של קרוואן יד 2 נגרר הוא 2.30 מ'. רוחב קטן יותר הוא של קרוואן צר. לקרוואן רחב נחשב רוחב 2.50 מ'. זהו בעצם הרוחב המקסימלי הקיים בכבישי ישראל וגם המותר.

יש קרוואנים שעולים יותר מאשר קרוואנים לא רחבים וזה משום בגלל שעלות ההובלה שלהם יותר גבוהה. יבוא של קרוואן כזה דורשת מכולה גדולה, וכאשר מדובר על קרוואן שנבנה בארץ, גם אז הוא צורך יותר מחשבה, תכנון וחומרי גלם.

כאשר מדובר במשפחה עם ילדים רוחב הקרוואן מאוד משמעותי והוא מעניק יותר תחושת מרחב ולא צפוף בפנים.

רבים מכניסים לקרוואן שלהם גם מקרר גדול משום שהם רוצים להכניס אליו הרבה מוצרי מזון מהם יוכנו ארוחות לכמה ימים לכל המשפחה. ידועה הוא שהישראלים מאוד אוהבים לאכול ולעשות מנגלים ולכן סביר להניח שהמקרר שהם יקנו יהיה רחב וגדול, מה שיוסיף על משקלו של הקרוואן. מסתבר שמסקר שנערך עולה כי הנוחות בנופש עם קרוואן עולה בקנה אחד עם קיומו של מקרר גדול אשר מאפשר לכל משפחה ליהנות מנופש יותר זול, ולקיים את כל הארוחות בחניון בלי הצורך להגיע למסעדה כלשהי ולכן מקרר גדול היא בחירה חד משמעית.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה