קרוואן נגרר

תחום תיירות הפנים כולל בתוכו טרנדים ואופנות של ממש. בשנים האחרונות אפשר להצביע על אופנה מרכזית אחת המאפיינת "סטייליסטים", והיא האופנה הנגררת – במילים אחרות, שימוש בנגררים לרכב למטרות קמפינג. בחירה שכזו מגלמת בתוכה רשימה ארוכה ומרשימה של יתרונות, ובכלל זה יצירת טיול מסוג שונה וייחודי

נגררים לרכב – לסטייליסטים בלבד!
תחום תיירות הפנים כולל בתוכו טרנדים ואופנות של ממש. בשנים האחרונות אפשר להצביע על אופנה מרכזית אחת המאפיינת "סטייליסטים", והיא האופנה הנגררת – במילים אחרות, שימוש בנגררים לרכב למטרות קמפינג. בחירה שכזו מגלמת בתוכה רשימה ארוכה ומרשימה של יתרונות, ובכלל זה יצירת טיול מסוג שונה וייחודי, חיסכון כלכלי, נוחות מקסימלית (הנגררים הממוצע קלים וקטנים יותר מקרוואנים) וחיבור מובהק לטבע. את החוויה ניתן להגדיל עוד יותר באמצעות אבזור נכון של הרכב הנגרר, המתאים למאפייני המטיילים ולצרכים הספציפיים שלהם.

מספר פריטים מוצלחים במיוחד
נגרר לרכב, אם כן, כולל בתוכו "סטייל" של ממש. על מנת לשפר את הנוחות שלו, כמו גם את חווית השימוש בו, ניתן לחשוב על מספר פריטים שזמינים במחירים שווים לכל נפש. זה מתחיל עם שולחנות קמפינג – פריט חובה לצורך ישיבה בחיק הטבע, הגשת אוכל וכיוצא בזה – ובהמשך לכך גם כסאות מתקפלים (בהתאם למספר הנוסעים). המעוניינים במקלחת מרעננת של ממש יכולים להוסיף למשוואה משאבות חשמליות, בעוד הנוחות בשינה יכולה להיות מושגת באמצעות מזרונים מפנקים.
כאשר מדברים על נגרר לרכב או אף קרוואן נגרר למכירה צריך לשים תשומת לב מלאה לפריטים חשובים אחרים שניתן ואף מומלץ להוסיף לנגרר הם מטבח "נשלף" (מאפשר גמישות מלאה), מיכל מים, אוהלים, סככות ועוד.

אז איך מתחילים?
חשוב לתת את הדעת שהרשימה שהובאה כאן כללית ובסיסית, כאשר לכל טיול יש חוקים משלו. על מנת לבצע את ההחלטה המושכלת, צריך להכניס לתוך משוואת התכנון והארגון נתונים דוגמת מספר המטיילים, משך ימי הטיול, האזור הספציפי בו אמור הטיול להיערך, הפעילויות הצפויות בלוח הזמנים שלו וכן הלאה. אם לוקחים דוגמא מובהקת, הרי שבמקרה של טיול הנערך באזור הדרום או בחודשי הקיץ מיכל המים צריך להיות גדול יותר, ולו מכיוון שצפוי שהשימוש במים יהיה מאסיבי יותר, ומסיבות ברורות.

WhatsApp Chat
שליחה באמצעות וואטסאפ
גלילה למעלה